November 20, 2013

[Review] Flormar Full Coverage Concealer

Am stat mult timp la pândă pentru un concealer bun (unul bun din review-uri, nu din trial & error). Și am găsit multe, foarte multe produse promițătoare, însă i-am dat o șansă celui de la Flormar, fiind destul de ieftin și accesibil. Full Coverage are 4 nuanțe, toate ciudățele și pretențioase, însă fiind setată că nu plec din magazin cu mâna goală, am ales cea mai deschisă nuanță:  # 01.


Ambalajul mi se pare foarte drăguț: negru, cu căpăcel și mini-oglindă. Produsul are 4 gr și costă în jur de 21 de lei.


M-am tot jucat cu el în ultima lună, folosindu-l în moduri diferite. Concealer-ul e destul de tare, seamănă cu untul scos din frigider și, în ciuda ideii mele cum că va deveni maleabil în contact cu căldura pielii, câteodată se încăpățânează să-mi strice diminețile. Drept urmare, înainte de rutina de makeup îl las aproape de o sursă de căldură pentru câteva minute.


O dată aplicat începe să se comporte mai bine, iar acoperirea este bună spre foarte bună. Nu e nevoie de două sau mai multe straturi ca să acopăr cearcănele, unul singur mi-e suficient. Însă acoperirea bună nu ajută cu nimic dacă după trei ore începe să dispară. Urmat de pudră rezistă mult mai bine și îmi place mai mult așa. Fiind destul de deschis, reușesc să echilibrez culorile, deoarece pudra este cu jumătate de nuanță mai închisă decât tenul meu.


Citisem undeva că ar hidrata pielea din jurul ochilor, însă mie mi se pare că usucă. Sfatul meu ar fi ca zona să fie hidratată properly înainte, pentru a evita efectul ăla cakey. Se și strânge puțin în pliul pleoapei inferioare, deși la aplicare nu ajung până acolo. Însă recunosc că mă așteptam la acest lucru,deci nu pot spune nimic, nici de bine, nici de rău.

Bottom line: Îl port în geantă pentru mici retușuri (stând machiată în jur de 10 ore/zi, am nevoie de un retuș, poate două). Ambalajul micuț îl face să încapă în orice buzunărel și e o plăcere să-l "car" după mine.

Nu recomand să fie aplicat cu burețelul sau cu pensula, îmi pare prea dur pentru astfel de ustensile. Cea mai bună variantă rămâne cu degetul, dacă nu te deranjează acest aspect.

Pentru că s-a răcit vremea și sunt predispusă la înroșire din cauza frigului, îl folosesc pe lateralele nasului pentru acoperire extra, dar și ocazional pentru pete sau coșuri. Are finish mat, însă trebuie dublat de pudră, altfel îți pune în evidență liniile fine.

Camelcutza a scris de asemenea despre Flormar Full Coverage Concealer, ei i-a plăcut mult. Eu sunt încă nehotărâtă în privința lui, din cauza faptului că-mi usucă pielea. Mă văd obligată să mai testez vreo două-trei produse, cu texturi diferite :)

9 comments :

  1. Arata foarte bine in poza, insa nu ma incanta ideea ca usuca pielea, in rest pare tentant. Eu folosesc momentan un Maybelline Age Rewind care imi place foarte mult, din pacate nu se gaseste in Ro. :(
    Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Știu că nu se găsește, am încercat și eu să-l procur din afară și din review-urile citite, pare să aibă consistența perfectă :) Pup!

      Delete
  2. Mie nu mi se pare ca ai avea probleme mari cu cearcanele. Eu folosesc acum unul maybelline super stay, e bun cu toate ca are acoperire cam mare dupa gusturile mele. Am avut inainte un l'oreal, in tub-stilou cu pensula in capat, mi-a placut mai mult pt. nevoile mele, era mai mult iluminator decat acoperitor :).
    Daca tot esti pusa pe testat, are Monica, pisica albastra, un articol despre anticearcane, ti-l recomand, fata e super documentata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am, dar probabil știi cum e: avem probleme de percepție în ceea ce privește sinele și tot timpul mai putem acoperi câte ceva pe ici-colo. Cred că am mai citit articolul ăla la un moment dat și știu că pusesem ochii pe ceva de la LA Girl, însă n-am apucat să dau nicio comandă pe site-urile pe care îl găsisem (care sunt bookmărcuite cu atenție într-un folder mare plin de alte site-uri). Dar cum un an nou vine cu un wishlist nou, am să trec iar produse și văd pe parcurs ce apuc să încerc :)

      Delete
  3. hmmm, intr-adevar, pare asa si asa.
    eu momentan nu am un concealer, nu simt ca as avea nevoie non stop de unul.
    si nu stiu de ce, e genul ala de produs pe care parca nu iti vine sa il alegi :)
    simt ca ma descurc ok daca hidratez si aplic fdt sau bb, primer, pudra. nu stiu de ce, cu atatea straturi pe mine ma simt ... incarcata uneori, desi nu simt asta pe fata mea, ci o simt in cap :))
    by the way, am un giveaway simpatic, o bunaciune L`oreal la mine pe blog, te astept sa te inscrii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, Diana, cunosc senzația aia de încărcare pe care doar eu o conștientizez, la suprafață nu se vede mare lucru. Îmi doresc să ajuns cu tenul în punctul ăla în care un tinted moisturizer să fie suficient. Nu tu rimel, nu tu fond de ten, pudră sau mai știu eu ce. Dar e cale lungă până acolo :) Mulțumesc de invitație, s-ar putea chiar să profit de ea :)

      Delete
  4. imi plac iluminatoarele si produsele conceler, pe acesta nu l-am incercat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu am încercat până acum iluminatoare. Și-așa mi se pare că am cam multe produse, rutina mea de makeup s-a lungit considerabil :) Dar sunt convinsă că n-am să scap de piticul ăsta și în câteva luni voi avea și un iluminator :)

      Delete