December 16, 2013

[Review] Boots Simply Sensitive Cleansing Wash Gel

Am intrat deja în luna Decembrie și sincer spun: nu știu când a trecut timpul! În aglomerația care te izbește inevitabil pe ultima sută de metri a anului am reușit să inserez doar mici sesiuni de shopping, unele pentru mine (nesătulă mai sunt!), altele pentru cei dragi. Am pregătite zeci de poze și cam tot atâtea idei de postări, însă deocamdată vreau să povestesc despre una din marile pasiuni dezvoltate recent: cea pentru cleanser-ul de la Boots, căruia îi făceam introducerea aici.


Îmi place atât de mult, încât îmi pare rău că nu am luat suficient cât pentru 3 ani (cel puțin)! Și îmi pare rău că nu se găsește și la noi. Gelul costă în jur de 9 lei (un chilipir), are 150 ml și niciun iritant. Sistemul de dozare e simplu, dar eficient: poți controla cantitatea care iese și nu trebuie să-ți faci griji că-l pierzi pe undeva, pentru că are căpăcel.


Ambalajul transparent te lasă să vezi cam cu câtă poftă consumi din el, așa te poți pregăti din timp cu recipiente noi. Îmi place totuși că nu e nevoie de o cantitate mare de produs per spălare și asta pentru că o picătură e suficientă pentru toată fața.  


În contact cu apa face o spumă incredibil de densă și fină, aproape cremoasă, pe care cu cât o masezi mai mult, cu atât mai densă devine. Iar asta mă face să mă simt răsfățată și-mi dă impresia că într-adevăr curăță tot ce-a mai rămas după demachierea cu ulei și lapte demachiant.

Mi-am propus să folosesc gelul pentru curățarea de seară și spuma, tot de la Boots, pentru cea de dimineață, însă se întâmplă tot mai des să întind mâna după gel. Nu usucă pielea, cel puțin eu n-am avut parte de neplăceri din astea, curăță bine și are cea mai faină consistență peste care am dat până acum.

Și pentru că îmi place atât de mult, vreau să pun unul la bătaie, în cadrul primului meu giveaway, alături de două oje Rimmel Space Dust în nuanțele #Aurora și #Total Eclipse! Pentru a te înscrie, dă și tu un Like la pagina de Facebook (unde promit că o să pun numai poze mișto :) ) și spune-mi printr-un comentariu cum a fost prima ta întâlnire cu Moș Crăciun. 


Consursul începe astăzi (16.12.2013) și se încheie miercuri (18.12.2013) la ora 23:59. Joi mă voi ajuta de prietenul tuturor, random.org, pentru a desemna câștigătorul, care va fi anunțat pe Facebook și printr-un later edit pe blog și către care va pleca premiul vineri (20.12.2013). Succesuri!

Update:  Câștigătoarea giveaway-ului este Diana Soare! Felicitări! Aștept un mail/mesaj pe Facebook cu adresa către care să trimit premiul. Vă mulțumesc pentru înscrieri, povestioarele voastre m-au făcut să zâmbesc și să-mi aduc aminte de frumusețea copilăriei, pentru că mă regăsesc, pe rând, în fiecare dintre ele :)


 

8 comments :

  1. FB: Claudia Choice
    Prima intalnire cu mosul... nu mai tin minte, dar pot sa-ti povestesc de prima mea amintire de Craciun. Eu mica mica, am gasit sub bradut o papusa mare, mare. Si cand am vazut-o am inceput sa strig: Coca, coca ! :D N-am mai lasat-o din maini vreo 2 luni.

    ReplyDelete
  2. Hey, pe FB ti-am dat like cu numele Milena Gorea, iar prima mea intalnire cu Mos Craciun s-a lasat cu poezii si cantecele, urmate de cadouri muuulte. Si acum mai am unele dintre jucariile primite atunci. Aceasta prima intalnire magica ramane pentru ca e si ultima cu Mos Craciun efectiv, in anul urmator m-am prins ca era un prieten de-al tatalui meu imbracat in costumul respectiv, asa ca nu mai vroiam sa zic poezii. Dar cumva, cadourile tot veneau, asa ca e de bine. te pup, multumim de giveaway!

    ReplyDelete
  3. FB: Diana Soare

    Prima intalnire cu mosul ... nu mi-o amintesc dar am dovezi: fotografii alb-negru cu mine plangand in hohote in bratele unui Mos care statea pe un scaun. Urmeaza o fotografie tot alb-negru, cu un tata foarte tanar si nedumerit, luandu-si copchila plina de lacrimi din bratele unui Mos confuz si trecand-o in bratele protectoare ale consoartei sale, la fel de tanara dar mai frumoasa.

    Deci, prima intalnire cu Mosu' nu mi-o amintesc dar pot sa concluzionez ca, daca nu are cadouri, nu-mi place :)).

    ReplyDelete
  4. FB: Cornelia.Gh
    Prima intalnire cu Mos Craciun!? Amintirile nu-mi sunt prea clare, dar cu ajutorul mamei am reusit sa incropesc ceva.
    A fost plina de emotii si asteptari, spune mama! Aveam vreo 5-6 anisori si inca nu mergeam la gradinita. Pana atunci nu il vazusem cu adevarat niciodata. Doar il zaream sau il auzeam vosnind atunci cand lasa cadourile sub bradut!, Cu o zi inainte de marele eveniment, mama mi-a pregatit cele mai frumoase hainute si am repetat cantecelul pe care il invatasem pentru Mos. Si a venit si seara mult asteptata! Impreuna cu multi copii galagiosi si nerabdatori am vazut cum vine Mosul, intr-o sanie trasa de doi reni si cum ne chema pe rand, ne ridica in bratele lui incapatoare si ne asculta mormaielile inteligibile. Cand mi-a venit randul si m-a luat in brate, am inceput sa-mi spun cantecelul dar, in acelasi timp, am inceput si sa plang. Si acum imi povesteste mama ca plangeam, dar nu ma opream din cantat.
    Doamne, cum a trecut vremea! Nu-mi vine sa cred! Maine, poimaine, o sa merg cu nepotii sa-l cunoasca pe Mosul!

    ReplyDelete
  5. Il asteptam pe Mosul in fiecare an cu emotie si ii pregateam mereu cate o scrisoare !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Claudia,

      Spune-mi, te rog, cu ce nume ai dat like paginii de Facebook? Mulțumesc!

      Delete
  6. Imi amintesc cateva imagini, stiu ca mi s-a parut foarte dubios cum "Mosul" n-avea riduri, desi teoretic era de-o seama cu bunica, am observat aspectul asta si l-am tras de barba :)) Era bine lipita caci nu s-a miscat de la locul ei. Stiu ca invatam poezii si cantecele, ca sa ne meritam cadourile... Ce vremuri frumoase erau! :D
    Fb : Georgiana Popa

    ReplyDelete
  7. Abia astept momentul in care Boots va livra si in Romania :). Sarbatori fericite in continuare!

    ReplyDelete