February 25, 2014

Vine primavara peste noi! Are you ready?

Ziua de 8 Martie este Ziua Internațională a Femeii, însă mie mi-a rămas în cap, încă din şcoala generală, ca fiind ziua mamei. Ții minte când venea un nenea să îți facă poze, pe care mai târziu le transforma în felicitări? Iar mama era încântată să-ți vadă fățuca pe o bucată de hârtie lucioasă, alături de un text simplu, ghiocei și fire de mărțișor? Oh, the days!


Ziua de 8 Martie se apropie cu pași repezi și pentru că mi-am declarat deja iubirea pentru setul Boheme de la Scottish Fine Soaps, pun la bătaie unul, împreună cu GiftExpert. Câștigătorul va fi ales cu ajutorul Sfântului Random.org și va fi anunțat pe pagina de Facebook + un later edit la această postare. 

Concursul începe astăzi, marți/25 februarie 2014 și se încheie peste exact o săptămână, adică pe 4 martie 2014. Miercuri anunț câștigătorul și astfel avem suficient timp să și expediem cadoul-gata-ambalat-bun-de-oferit.   

Așa că, dacă încă nu ai pregătit nimic pentru mama, folosește cu încredere widget-ul de mai jos. Good luck!


a Rafflecopter giveaway

Câştigătoarea setului Boheme este Anca Mănescu! Felicitări, Anca!

De asemenea, ca să mai îndulcim ziua asta mohorâtă, eu şi elful GiftExpert mai oferim 3 vouchere de reducere 20% pentru produsele din gama Scottish Fine Soaps  Câştigătorii sunt:

Marian Pavel
Larisa Stanciu
Cristina Voinea

Voucherele sunt valabile până la data de 05.04.2014, vor fi trimise în format electronic şi puteţi folosi reducerea de 20% la selecţia de produse de aici.

17 comments :

  1. Pentru mama si bunica, voi merge acasa de 8 martie! Nu ne-am mai vazut de multa vreme si sunt sigura c-au sa se bucure.

    ReplyDelete
  2. Pentru mama si prietenele mele am faut bratarele cu bilute alb/rosu + cate un medalion care sa le reprezinte :D

    ReplyDelete
  3. Mamei mele i-am cumparat un clopotel, doar face colectie :)

    ReplyDelete
  4. Inca nu am cumparat cadourile de 8 Martie pentru femeile dragi din viata mea. Sper sa am inspiratie si sa gasesc ceva potrivit pentru acest moment minunat!

    ReplyDelete
  5. Arata glamour acest set..noroc cu tine ca am aflat de aceste minunatii. Eu i-am cumparat mamei un parfum dar cat imi e de draga este insuficient

    ReplyDelete
  6. Mamei mele - cel mai frumos buchet de flori.

    ReplyDelete
  7. Mamei mele i-am cumparat parfumulei preferat.

    ReplyDelete
  8. I-am cumparat mamei mele un voucher pentru o zi la SPA, are nevoie saraca de ea de o zi de relaxare.

    ReplyDelete
  9. De data asta ma rezum la flori, intotdeauna au adus zambete. ;)

    ReplyDelete
  10. Mamei mele ii daruiesc parfumul ei preferat si un buchet de flori.

    ReplyDelete
  11. Pentru fetita mea am cumparat un ceas pe care si-l dorea de mult timp iar prietenelor mele le am pregatit cate un martisor si un set Dove.

    ReplyDelete
  12. mamei mele i-am pregatit un buchet de trandafiri si o cutie cu ciocolata , prietenelor mele le voi darui cate un buchetel de zambile si bomboane.:)

    ReplyDelete
  13. Pentru iubita mea, a mai avut unul si i-a placut foarte mult.

    ReplyDelete
  14. Pentru surorile mele am pregatit flori si cate o ciocolata buna,iar fiicei mele ii voi darui un colier.

    ReplyDelete
  15. Pentru mama si bunica, cosmetice si flori.

    ReplyDelete
  16. mamei mele, un buchet mare de flori...

    ReplyDelete
  17. Mamei mele i-am pregatit un buchet de zambile si o cutie cu ciocolata.

    ReplyDelete