March 2, 2014

[Review] Neutrogena Naturals Multi-Vitamin Moisturizer

Înainte de Crăciun am plasat o nouă comandă pe iHerb, bifând o mică parte din produsele pe care le aveam în folderul de wihslist. Pe lângă setul  Eyes/Enhanced Starter Set (care nu mai suferea amânare), am luat și crema Neutrogena Naturals - la adresa căreia eram tare curioasă.


Pentru prima oară în istoria comenzilor iHerb, am ales varianta de transport cu tracking no., care m-a ajuns undeva la 15$. Pachetul a ajuns în 4 zile la adresa specificată, însă, spre surpriza mea (neplăcută), a trebuit să achit și taxele vamale în valoare de 50 lei (noroc că aveam bani la mine, pentru că nu fusesem anunțată înainte).

Toate stările nasoale s-au risipit imediat după ce am desfăcut pachetul și am văzut că totul e în regulă, că toate produsele sunt intacte și le pot lua acasă ♥ Cât despre cremă, am folosit-o cam două săptămâni pe față, poate chiar mai puțin.


Mi-a plăcut mult ambalajul - atât cutia, care e jam-packed with information, cât și cel din plastic. Produsul a costat 14.46 $ (asta înseamnă aproape 50 lei). Poate pare mult, însă spre deosebire de alte creme de față, Neutrogena Naturals are 88 ml. Iar ambalajul este semi-opac și poți vedea cu ușurință cât produs a mai rămas.



Pot doza cantitatea după bunul plac, iar capacul de siguranță ține totul în loc (momentan îmi păstrez cremele în sertar și nu a curs nimic). Consistența este plăcută, ușoară, se întinde bine și intră foarte repede în piele. Nu e nevoie de mult produs pe față, a little goes a very long way și, în ciuda faptului că e recomandată pentru pielea uscată, mie-mi pare potrivită și pentru cea mixtă. E non-greasy, însă lasă pielii un luciu sănătos, dewy.




Din nu știu ce motiv, printre ingrediente se numără și parfumul - e printre ultimele pe listă și este unul fructat, plăcut, dar puțin cam puternic și destul de long lasting. Dacă ești obișnuită cu produse fragrance-free pentru față, orice miros te izbește mai ceva ca ziua de luni. Rezistă cam o oră după aplicare și acesta este și motivul pentru care am încetat să mai folosesc crema pe față. 



Momentan o folosesc pe gât și decolteu, asta și pentru că am reintrodus Clear Skin Hydrator-ul în rutină și mă simt mult mai împăcată așa. Neutrogena Naturals hidratează destul de bine - calmează imediat senzația aia de piele care ține, nu mi-a blocat porii și nici nu mi-au ieșit cine știe ce minuni pe față, lasă pielea moale și fină. Mia mult, e și o bună bază de machiaj - am testat și aspectul ăsta - mai ales pentru Rimmel Stay Matte, care are tendința să usuce puțin și să lase un aspect cakey.

Lista de ingrediente

Am folosit crema în rutina de seară, pentru că nu are factor de protecție, iar fondurile mele de ten nici atât. Din decembrie și până acum am ajuns abia la jumătatea tubului, ceea ce mi se pare foarte OK, având în vedere că acopăr și gâtul, dar și decolteul cu o cantitate generoasă.


Pe beautypedia este apreciată ca fiind GOOD, genul de cremă care nu iese foarte tare în față, dar care-și face treaba. Overall, m-a încântat ca efecte și consistență, însă mirosul, deși plăcut, e prea...acolo.

Tu ai încercat-o? Dacă da, nu te sfii să-mi spui cum te-ai împăcat cu ea! 

P.S. Nu uita de concurs, mai ai timp să te înscrii până marți!

2 comments :

  1. Ce bine era daca nu avea parfum, ar fi fost o crema buna pentru daily use. Eu raman in curand fara Hydrator si intru in panica :)) Cred ca ii voi da o sansa serum-ului de la Olay despre care tot am citit, sper sa fie ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, știu! Plus că era mult mai accesibilă ca preț decât Hydrator-ul (te înțeleg cu panica asta). Eu am avut Olay-ul, mi-a plăcut mult, a fost foarte gentle. Când l-am vrut eu, nu găseam pe nicăieri varianta fragrance-free și pentru că ardeam de curiozitate, am luat-o pe cea cu parfum. Tu de unde îl iei?

      Delete