March 6, 2014

Gift guide de 8 Martie

Se apropie ziua de 8 Martie, așa că m-am gândit că ar fi frumos să o întâmpin cu un mic gift guide. Presupun că deja ai pregătit mici atenții pentru femeile importante din viața ta, însă dacă te numeri printre persoanele pe care le cuprinde panica pe ultima sută de metri, sper să-ți dau câteva idei salvatoare.

Despre GiftExpert am mai vorbit, dar site-ul chiar este o sursă de inspirație și o pauză de clătit ochii pentru mine. Toate produsele sunt minunate, însă pentru astăzi m-am rezumat la doar o parte din ele.

Pentru iubitoarele de ceai sau pentru cele care merită puţină relaxare, ai putea alege unul din noile sortimente ale ceaiurilor Tea Forté Noir.

Chocolate Rose și Black Cherry sunt absolut delicioase!

Ca să fie setul complet, poți accesoriza cu o cană asortată sau o cutie din lemn. Personal, am o relație foarte specială cu cana de cafea/ceai/apă - nu o trădez cu alte căni și-mi place când o văd pe masă dimineața.



Pentru serile de răsfăț în baie, poți alege un set Scottish Fine Soaps, cu săpun, esență de baie parfumată și cremă de corp.



Dacă ai pe listă o pasionată de bijuterii/accesorii, am găsit un colier cu ceas, a cărui imagine mă duce cu gândul la primăvară (vremea nu ajută deloc în direcția asta).


Dacă ai de-a face cu o mofturoasă și chiar nu știi spre ce să îți îndrepți atenția, înveselește-i ziua cu o...păpușă. Una care să-i semene, evident! Pune-i o poreclă, un fir de mărțișor și un text cum numai tu știi să scrii și gata. 

Dollflowers e jobul girly perfect: două prietene care trăiesc într-o lume de poveste, plină de creativitate, înconjurate de păpuși și flori. Păpușile sunt lucrate manual, din materiale naturale: lemn, bumbac, lână sau piele. Dacă îți surâde ideea, te invit să scotocești după mai multe modele aici.





O altă idee minunată şi parfumată: lumânările în ceşti. Ideea Cup&Candle mi se pare so simple, yet brilliant. Lumânările sunt din ceară de soia, non-toxică şi biodegradabilă şi vin în ceşti de porţelan vintage. Pe lângă faptul că ard mult mai greu decât lumânările obişnuite (deci ţin mai mult), poţi reumple ceşcuţa cu o nouă ceară sau o poţi refolosi pentru ceai/cafea.





Mai multe modele şi informaţii găseşti aici. Cadoul primăvăratic al Cup&Candle este o reducere de 20% pentru comenzile înregistrate în luna Martie. How cool is that?

Last, but not least, m-am gândit și la o fashionista, care sigur ar aprecia un plic nou, right? Gențile Mamisi sunt și ele handmade și ascund tot felul de povești, trebuie doar să ai timp să le asculți. Am făcut o selecție cu cele care mi-au plăcut în mod deosebit, dar găsești mult mai multe modele aici.


Geanta Gossip mi se pare tare simpatică


Iar plicul Nevermore e preferatul meu



Sper să găsești gift guide-ul ăsta util. Am tot vorbit despre ele - celelalte femei, însă nu uita de tine! Poate te răsfeți tu cu un cadou de la tine pentru tine. În cazul ăsta, ce-ai alege din cele de mai sus?

2 comments :

  1. Ce-mi place cana cu ciresii inflloriti. Si lumanarele cescute sunt tare dragutele! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Așa-i? It's so Japanese :) Lumânările sunt deosebite! Ceșcuțele sunt vânate/descoperite în boutique-uri din România și alte colțuri ale lumii, iar unele provin din colecții private :)

      Delete