March 16, 2014

BODY PAMPERING W/ SOAP&GLORY

A durat destul de mult ca să mă apuc să scriu despre produsele de la Soap&Glory - nu ştiu care este motivul, însă ziua a venit! În urmă cu ceva timp, povesteam cum, prin bunăvoinţa unei prietene (mulţumesc, Alexandra!), am primit un body butter şi un gel de duş, ambele marca Soap&Glory. Nu am avut cuvinte atunci (şi nu am nici acum) pentru a exprima bucuria de a fi pus mâna, pentru prima oară, pe produsele lor.


Ulterior, am reuşit printr-o altă prietenă (mulţumesc, Rux, pentru răbdare şi grijă) să completez colecţia cu un buttercream Sugar Crush - mult dorit, foarte lăudat, extrem de apetisant. Recunosc, motivul principal pentru care îmi doresc aproape orice produs din gama lor este...ambalajul! I'm a sucker, I know! Vreau să văd numai borcănaşe şi sticluţe roz pe marginea căzii. Pentru totdeauna.

BUTTER YOURSELF™


FIVE FRUITS SUPER RICH SMOOTHING BODY CREAM


BUTTER YOURSELF are un miros fructat, fresh, cu note de portocală, smochine, pomelo şi yuzu (ceva din categoria citricelor). Borcanul are 300 ml, iar produsul este valabil 24 de luni de la deschidere.



Textura este onctuoasă, se întinde uşor şi, cu puţin masaj, intră bine în piele. Lasă un miros subtil şi plăcut, care rezistă destul de mult (în jur de 5 ore - pe pielea mea). 


Lista de ingrediente: 

Aqua (Water), Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, PEG-100 Stearate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Water, Carbomer, Caprylyl Glycol, Parfum (Fragrance), Citrus Sinensis (Orange) Peel Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Oil, Citrus Reticulata (Mandarin) Leaf Oil, Propylene Glycol, Dipropylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, Hydroxyethylcellulose, Limonene, Potassium Hydroxide, Vaccinium Myrtillus Fruit/Leaf Extract, BHT, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Ficus Carica (Fig) Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Tetrasodium EDTA, Citrus Limon Fruit Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Flower Extract, Potassium Sorbate, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Coumarin, Sodium Citrate, Benzyl Alcohol, Citric Acid, Triethyl Citrate, Trisodium EDTA, Dehydroacetic Acid, CI 15510 (Orange 4), CI 14700 (Red 4).

                    SUGAR CRUSH™ BODY BUTTERCREAM


                                 MOISTURISING BODY BUTTER





Cea de-a doua cremă, de data asta cumpărată, este SUGAR CRUSH (a costat 10 £). Mi-am dorit-o enorm, mai ales după toate descrierile citite pe internet - eram intrigată în special de acel "it smells sooo good". Şi chiar miroase foarte bine: a prăjitură cu lămâie. Singura parte proastă este că mirosul nu durează la fel de mult ca în cazul celeilalte.


Ambalajul are tot 300 ml şi îmi place combinaţia de culori puternice, dar şi mesajele răsfirate pe ici-pe colo. Sugar Crush are o textură mult mai fină, duce spre loţiune, moale şi uşor de întins, cam ca untul topit. Și nici nu ai nevoie de mult produs/ aplicare.


Lista de ingrediente:

Aqua (Water), Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, PEG-100 Stearate, Dimethicone, Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Carbomer, Ethylhexylglycerin, Propylene Glycol, Sorbitol, Tilia Cordata (Linden) Flower Extract, Citrus Aurantifolia (Lime) Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Hydroxyethylcellulose, Actinidia chinensis (Kiwi) Fruit Water, Potassium Hydroxide, BHT, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Tetrasodium EDTA, Denatonium Benzoate, Benzoic acid, CI 19140 (Yellow 5), CI 42090 (Blue 1).


Îmi place şi faptul că promovează ceea ce ei numesc "the 2-minute rinse" - se pare că la un singur duş folosim în jur de 9 litri de apă. 

Pentru a face puţină economie, strategia Soap&Glory este următoarea: te bagi în duş şi timp de 40 de secunde te bălăceşti sub jetul de apă, după care îl opreşti. Te dai cu toate alea - şampon, gel de duş/săpun, după care te clăteşti încă 40 de secunde şi opreşti. 

Aplici scrub-uri şi balsam de păr (repejor, că n-ai de ce să zăboveşti, doar nu faci baie), dai drumul la apă încă 40 de secunde - timp în care te clăteşti bine-bine şi opreşti. Ultimul pas e cremuirea - iar asta poate dura cât de mult îţi place (pentru pasul ăsta nu te îndeamnă la economie). 

Ca să concluzionez, cremele miros divin, au denumiri inspirate şi fac o treabă bună la a înmuia pielea uscată (testul suprem este aplicarea pe călcâie/tălpi). Evident, am un wishlist, păstrat cu grijă pentru ziua când cineva mă va ajuta din nou să pun mâna pe ele:




Ai avut ocazia să foloseşti ceva din gama Soap&Glory? Dacă nu, n-ai pe cineva care ar vrea să aducă minunile astea în România? ♥

6 comments :

  1. Visez de multa vreme la The Righteous Body Butter, insa din pacate cand mi-a venit o prietena din anglia am uitat sa o rog sa mi-l aduca :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te înțeleg, am ales și eu cu greu atunci..Eu cred că plângeam dacă uitam s-o rog pe Rux să-mi aducă goodies :))

      Delete
  2. Iubesc produsele Soap & Glory; si pe cele de beauty si pe cele de machiaj. :)
    L-am pus pe lista pe Sugar Crush, mirosul m-a convins.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, da ♥ Miroase divin! Pe viitor vreau să încerc şi produsele de makeup, dar întâi trebuie să-mi fac damblaua cu astea de corp :)

      Delete
  3. chiar minuni! sigur as vrea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigur, sigur! :D Poate într-o zi ne vom da coate în magazin pentru ele, în loc să salivăm pe site-uri străine :P

      Delete