March 18, 2014

Pieces of my life

Weekend-ul ce tocmai a trecut a fost extrem de relaxant. E drept, am început în forță, cu o curățenie, însă restul s-a tradus prin leneveală, ceai, și mai mult ceai, plimbare, film, poze și visat cu ochii deschiși. Acum o lună m-am mutat și, având în vedere că am reușit să aranjez apartamentul cât de cât, m-am gândit să fotografiez câteva detalii și obiecte dragi mie.


Un fel de vanity desk - cutia cu parfumuri, crema de corp Boheme, cutia cu bijuterii, o parte din marțișoarele-broșă primite 


Raftul de jos al vanity desk-ului - alte cutii (I'm a big fan) - câteva pensule și agrafe de păr, cutia cu farduri, cea cu rujuri, cea cu brățări...iar cea cu cheiță adăpostește pietre aduse de prin alte țări de prieteni dragi :)


Detaliu al coșului cu oje - pentru că îmi plac fundițele și păstrez mai toate ațele și sforile colorate


O parte din colecția de oje - cândva le țineam mai ordonat, acum au sfârșit una peste alta, într-o grămadă nesimțit de mare


Produsele de la Soap&Glory, care stau la loc de cinste, pentru că sunt rare și pensulele RT, ferite de praf într-un portfard de la Melkior


Ibricul meu bătrân și fără mâner (s-a topit și a căzut), dar m-am obișnuit cu el și, în ciuda faptului că mă chinui să torn apă/ceai/cafea, nici nu-mi iau altul


Cana cu mâța neagră și Chocolate Rose - unul din ceaiurile super bune și aromate din colecția Tea Forte Noir


Detaliu cu frunza de la săculețul de ceai (care e în formă de piramidă și e din mătase, da?)


Poze cu mâțe și lumânarea-mărturie de la nunta prietenei mele, Rux - a cărei tematică a fost petrecerea de Halloween (yep, best weddind party ever!)


Și mai multe cutii care ascund tot felul de nimicuri - cele cu etichetă sunt de la IKEA - I absolutely love'em!


Stăm ca artiștii: cu cărțile pe jos și fără canapea


Coșulețul făcut de mama și vestitoarea primăverii agățată-n ațe


Lumânarea kimmidoll, primită-n dar de Sf. Ioan - nu m-am îndurat să o aprind încă


Partea a doua a cadoului de Sf. Ioan - nici aici n-am făcut nimic, stau prost la capitolul "economii"


Duminica e ziua mea preferată


I have my own lake house ♥ 

Tu cum ți-ai petrecut weekend-ul?

8 comments :

  1. Un fel de eseu in imagini, love it! Eu am avut un week end la polul opus, dar a meritat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you ♥ Mă bucur că a fost rewarding, chiar dacă agitat:D

      Delete
  2. Vai nu pot sa cred ca ai cana cu le chat noir! Mie mi-a adus gagica miu o cutie muzicala cu aceeasi tema, care canta la vie en rose and I looove it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noroc de Le Man din viaţa mea :)) Ce cadou frumos, I can only imagine ♥

      Delete
  3. super pozele!
    foarte multe chestii dragute si interesante am observat printre aceste lucruri:)
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc mult, Florina! Mă bucur că place :)

      Delete
  4. Ador ibricul, faptul ca tineti cartile pe jos, cutia cu cheita si cea mai mare de langa ea...cosuletul facut de mama ta este genial, e din ate, nu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Georgia, cutia cea mare ascunde câteva bijuterii, adunate-n timp, pentru că mi-au plăcut (chiar dacă eu nu prea port accesorii, câteodată nu mă lasă inima să le uit în magazine). Coșulețul e făcut din ațe întărite cu aracet, pe un balon umflat și apoi spart :) Am să-i transmit mamei complimentul tău, se va bucura :D Te pup!

      Delete