March 19, 2014

TAG/ THE BEAUTY SCENARIO

Hai că a început să-mi placă treaba asta cu tag-urile. Se vede, nu? Am văzut încă unul la Iguanitza, mi-a plăcut şi l-am preluat. The Beauty Scenario Tag te pune în diverse ipostaze beauty related şi cum mie îmi place să-mi imaginez situaţii şi posibile rezolvări, here it goes
1. Trebuie să dai/arunci toate fondurile tale de ten şi poţi păstra doar unul de tip drugstore şi unul high end. Pe care le păstrezi? 
Momentan nu deţin niciun fond de ten high end în colecţie, dar presupunând că ar trebui să aleg unul singur din cele pe care le am, aş miza pe Rimmel Stay Matte.
2. Mergi la un interviu şi tipa care te intervievează are ruj pe dinţi. Îi spui sau ignori complet problema? 
În general simt un om cald şi deschis, deci dacă tipa îmi pare OK, îi spun şi cu ocazia asta mai şi râdem puţin. Dacă îmi pare o înţepată şi se şi dovedeşte a fi una, o las aşa. Evil, right
3.Nu te simţi "în firea ta" şi ai nevoie de ceva care să te pună pe picioare. Ce ruj foloseşti ca să te facă să te simţi frumoasă? 
Nu, nu este un ruj roşu, ci un mov închis: Oxford Wine de la Avon.
4. Te întorci în adolescenţă pentru o zi. Cum ţi-ai aranja părul şi machiajul în mod diferit? 
Sincer, machiajul de atunci nu s-a modificat considerabil, cu menţiunea că pe vremea aia nu prea foloseam fond de ten (nici nu aveam nevoie). Cât despre păr, aş vrea să-l am acum pe cel de-atunci: era mult mai bogat, mai ondulat şi mai lucios. Între timp, s-a mai degradat de la vopsit/folosit placa cu nesimţire. Dar dacă aş fi adolescentă din nou, există un singur aspect la care aş umbla: sprâncenele (nu le-aş mai pensa). 
5. O rogi pe coafeză să îţi facă o tunsoare Pixie Lott până la umeri, dar ea aude greşit şi îţi face o tunsoare Pixie Cut. Ce faci: a) zâmbeşti, mulţumeşti şi pleci sunând-o disperată pe mama ta; b) te apuci să plângi în scaun transformând situaţia într-una penibilă sau c) te plângi managerului şi ceri să ţi se dea banii înapoi? 
Dacă văd că începe să taie prea mult, o întreb unde vrea să ajungă. Totuşi, un pixie cut nu sună rău. Plus că părul creşte, plus că sunt atâtea feluri în care îl poţi aranja sau poţi masca ceva ce nu îţi place. Dar nu aş face scandal, mă simt mai câştigată dacă sunt înţelegătoare cu oamenii.
6. Prietena ta te surpinde cu o mini vacanţă de 4 zile şi ai o oră să împachetezi. Ce paletă "bună la toate" pui în trusa de machiaj? 
Ce prietenă mișto! Ca să vezi, nu am o paletă bună la toate. Am, în schimb, o cutie metalică plină cu toate cele necesare: fondurile de ten, blush, pudră, farduri, corector, eyeliner şi tot ce-mi mai trebui pentru a arăta a om. Atunci când plec, iau cutia cu totul şi o îndes în geantă. Mi-e mult mai simplu aşa.

7. Casa ta a fost jefuită, nu te îngrijora - toată lumea e în siguranţă, dar beauty stash-ul tău a fost vandalizat. Ce produs speri din suflet că e în siguranţă? 
Toate produsele pe care le am îmi sunt necesare şi dragi în aceeaşi măsură. Însă, dacă e să mă gândesc mai bine, probabil aş verifica starea demachiantului, a exfoliantului şi a cremelor de faţă.
8. Prietena ta împrumută produse de machiaj de la tine şi ţi le returnează într-o stare jalnică: a) Te faci că nu ai observat; b) Îi spui să îţi cumpere înlocuitor sau c) Faci în secret acelaşi lucru cu ceva de-al ei. 
Poate sună aiurea, însă nu îmi place nici să împrumut eu, nici să mi se împrumute produse cosmetice. Dacă totuşi aş fi în situaţia asta, i-aş atrage atenţia. Finuţ, nu sunt genul care se războieşte. Însă nu aş avea pretenţia să îmi înlocuiască produsul şi în niciun caz nu i-aş face acelaşi lucru.

Dacă-ţi surâde ideea, preia tag-ul. Sau poţi să-mi scrii într-un comentariu cum stă treaba. Cele mai interesanteîntrebări mi se par 2, 4 şi 8. Şi chiar sunt curioasă de reacţiile tale în situaţiile respective.


4 comments :

  1. La scenariul cu nr. 7: i'm so sorry, dar prima data as verifica sa fie ok pisica, nu fardurile :)) Cel mai mult tin la fondul de ten de la Nars si la produsele de skincare, dar si la paletele Too Faced si Inglot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Mi se pare absolut normal! Mi-am adus aminte de Aleda ta, de cât de dulce e :D Apropo de palete, trebuie să planific şi eu o investiţie :)

      Delete