March 22, 2014

I'M LOVIN' ♥ - RIMMEL LONDON LASTING FINISH BLUSH

Sunt în al nouălea cer de când a venit primăvara: nu-mi mai încap în piele de fericire și bine, mă încântă aerul, mirosul fresh, faptul că s-a lungit ziua, apusurile colorate și călduroase. Și m-am gândit să dedic o postare blush-ului pe care îl folosesc zi de zi: Rimmel London Lasting Finish.


Nu este un produs nou (deși i-au schimbat ambalajul între timp), însă este blush-ul meu preferat de ani buni: culori minunate, rezistență foarte bună și preț foarte mic.



În trecut am făcut abuz de nuanța Amber, însă ultima oară când am mers să reînnoiesc stocul nu am mai găsit-o, așa că am ales no. 190 Coral. Și nu regret: e perfect pentru primăvară. Costă undeva la 25 de lei și are 4.5 grame - care te țin mult și bine. 


Fardul este pigmentat, însă arată natural, nu e prăfos, se aplică foarte ușor. Coral e un peachy-pink, care mi se potrivește perfect. De multe ori, la machiajul de zi folosesc doar fond de ten, rimel și puțin blush - e suficient pentru a împrospăta fața-mi obosită.


Culoarea nu este mată, are un oarecare shimmer, însă unul foarte subtil, abia perceptibil. Îmi place să îl aplic cu Powder Brush-ul de la RT - e suficient de mare și pufoasă. Când vine vorba de blush-uri, îmi place ca aspectul să fie unul fără început și fără sfârșit, o pată de culoare care se stinge gradual. Deci pensula asta devine alegerea perfectă pentru mine.


Tu ce părere ai despre blush-urile de la Rimmel? Presupunând că nu ai încercat unul din colecția lor, care este blush-ul tău preferat?

6 comments :

  1. Am avut unul roz prafuit, acum ceva ani, mi-a placut, chiar l-am consumat tot. Nu l-am mai cumparat pentru ca mi-am dorit sa incerc si altele, dar n-as putea spune ca am un preferat, toate imi plac, nu am dat peste blush-uri proaste pana acum (nici nu am incercat multe, vreo 5-6 maxim).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu mă feresc de rozuri, dar nu știu de ce. În schimb, tot ce duce înspre peach-portocaliu-ish, mă atrage. Mă gândesc în continuare dacă să fac investiția într-un Nars sau nu :)

      Delete
  2. Arata foarte bine! Am avut si eu unul in urma cu cativa ani si am fost tare multumita.

    ReplyDelete
  3. Dupa multe incercari, am decretat ca blush-ul meu preferat, ideal, iubit este unul Sleek, imi scapa acum denumirea nuantei, e un rosu spre oranj, suficient de pigmentat si care se aplica exact cum trebuie. Ah, si MAT!!! Nu inteleg de ce atat de multe blush-uri sunt sidefate. Si acesta de la Rimmel parca ar fi sidefat sau ma insel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ce simpatică e descrierea :) Da, inclusiv ăsta e sidefat-ish, însă foarte discret. Și eu sunt o iubitoare de produse mate, iar ăsta mi s-a vârât în cutia cu cosmetice, deci e OK. Mă gândesc că sideful ăla are rolul de a da strălucire obrazului, însă Rimmel-ul ăsta îl are cu bun simț :D

      Delete