March 28, 2014

Cele 7 intrebari/ BeautyBarometer

Să zicem că ceea ce urmează e un fel de tag. Am preluat cele 7 întrebări propuse de Ana de la BeautyBarometer, întrebări pe care le-a adresat fetelor împreună cu care a susținut Atelierul de Frumusețe, la ocazia împlinirii a 2 ani de blogging. Întrebările mi-au plăcut foarte mult și, așa cum a menționat și Ana, cu cât mai multe răspunsuri strânse, cu atât mai bine - așa poate atragem atenția asupra a ceea ce ne dorim noi, consumatoarele de beauty.

Așadar, fără şi mai multă pălăvrăgeală de introducere, să purced: 

1. Ce înseamnă pentru voi industria de beauty, cosmeticele? Fiind atât de pregătite și documentate, cum cumpărați voi acum un produs cosmetic?

Industria de beauty e în continuă expansiune - de la produse până la servicii - rezonând cu varietatea mare de cereri de acum. Iar eu am roit ca o albină în lumea asta încă de când îi stricam mamei rujurile pe la vârsta de 3 ani. Au urmat zecile de creme testate din adolescență și până acum, orele pierdute pe Youtube, admirând beauty vlogger-ii, plus și mai multele ore în care mi-am accentuat miopia citind bloguri, site-uri și formuri. Să mai spun de zilele alea în care dilemele existențiale se rezumau la "unde să mai înghesui și gelul ăsta/crema asta?" sau "oare ar trebui să-mi mai iau o cutie nouă în care să pun doar loțiunile de corp? "

Însă de când m-am luminat în privința importanței cunoașterii și citirii listelor de ingrediente cosmetice, cred că aspectul ăsta mă sâcâie cel mai mult. Cumva, nicio reclamă - oricât de colorată și originală - nu mai are greutate în fața banalei și insipidei liste de ingrediente. Dacă pentru produsele de makeup și cele de demachiere ai șanse să găsești ceva curat prin magazine, când vine vorba de creme, lucrurile stau mai prost. Da, se pune foarte mult accent pe ambalaj, pe promovare, pe ce ar trebui să facă produsul respectiv - însă dacă-l iei la puricat, îți vine să lași produsul la raft, după care să te duci și să te dai cu capul de perete. Repetat.

2. Care considerați că au fost brandurile cu cea mai bună evoluție în ultimii 3 ani pentru piața românească?

Aș menționa brandurile românești, care devin din ce în ce mai apreciate - în ciuda diversității. De exemplu, Farmec stă foarte bine, anul trecut au regândit magazinul sub forma unui Centru de Frumusețe, au lansat și gama Farmec Natural, etc. Îmi mai vin în minte L'Oreal - cu multe lansări (inclusiv Garnier-ul) și Nivea.

3. Haideți să facem niște previziuni pentru 2014 – care credeți că vor fi cele mai interesante produse cosmetice care vor veni pe piața românească?

Of, la câte lansări au fost, nici nu știu ce să aleg...Dar pariez pe kit-ul ombre de la L'Oreal (evident) și  aș pune și Clarisonic-ul (care chiar dacă nu e un produs cosmetic, merită atenție).

4. Veți primi fiecare câte o foaie de hârtie, vă rog să treceți pe ea cele 10 produse cosmetice pe care le-ați cumpăra în acest moment, indiferent de context - financiar sau geografic.

Asta e una din întrebările preferate, pentru că știu exact ce vreau și mai ales când: ACUM! Din păcate, din motivele alea financiare și geografice, trebuie să-mi exersez răbdarea. Lista mea include următoarele:

 Masca Glam Glow - care deși e la îndemână, are un preț piperat și o cantitate minusculă (ceea ce mă face să amân momentul achiziționării ei și să cântăresc/prioritizez bine alegerile)
 High Performance Balancing Cleansing Oil de la Shu Uemura
 Shine Stopper-ul de la Paula's Choice - sunt foarte curioasă de cum mă voi înțelege cu el
 Laptele demachiant Take The Day Off de la Clinique
 Blush-ul NARS în nuanța Gina
 Loțiunea hidratantă CeraVe PM
 CC Cream-ul de la Physician's Formula - a cărui trecere pe listă i-o datorez Georgiei și care e deja în stoc pe iHerb
 Body Scrub-ul Sugar Crush de la Soap&Glory (și restul produselor de îngrijire și makeup marca lor)
 Dual Coverage Compact Concealer de la Becca în nuanța Banana (cred că asta e nuanța care mi s-ar potrivi)
 Eye Tint-ul de la Becca - în nuanța Baroque (plus bonus - nuanța Vicuna)

5. Vreau să atingem centrul discuției – Ultimate beauty choice – să luam acel exemplu comic cu evadarea pe o insula pustie. Care ar fi cele 7 produse pe care le-ați lua cu voi acolo? 7 este o cifra magica.


Photo via

Kiss My Face Face&Neck SPF 30 - probabil aș avea nevoie de un SPF mai mare pe o insulă, însă ăsta e testat și-mi place, așa că merg pe mâna lui - nu vreau să fac experimente si să mă trezesc cu iritații într-un loc de unde nu am posibilitatea să achiziționez altceva
Exfoliantul 2% BHA de la Paula's Choice e sfânt, împreună cu Skin Balancing Serum şi Clear Skin Hydrator
Gelul de curăţare Boots pentru demachiere 
Uleiul de păr de la Balea, pentru a-mi hidrata și proteja în special vârfurile, dar aș încerca liniștită și Moroccanoil
Presupunând că n-o să reușesc să-mi fac singură unt/ulei de cocos - pentru hidratare, aș lua cu mine și o cremă de corp: Boheme de la Scottish Fine Soaps (ca să miros a mosc)

Aş mai fi adăugat un gel de duş/şampon (ceva de curăţat) și un balsam de buze, dar nu mai am unde.

6. Sunteți pe fugă către un eveniment de beauty și  trebuie să vă faceți un machiaj în exact 4 minute, nu 5 minute, ci 4. Ce produse folosiți și cum faceți machiajul?

Pentru mine e foarte simplu, de cele mai multe ori îmi ia cam 5-7 minute să-mi fac machiajul, așa că:

Aplic fond de ten - am să aleg Rimmel Stay Matte, pentru că mi-a dovedit că acoperă bine și rezistă suficient, plus de asta chiar îmi ține tenul mat - pasul ăsta, plus finish-ul cu pudra de la Essence și blush-ul -  să zicem că-mi ia puțin peste 1 minut
Folosesc cream eyeliner-ul de la E.l.f. pentru conturarea sprâncenelor
Cu același produs mai trasez două codițe pe pleoapă, foarte aproape de linia genelor
Aplic 2-3 straturi de rimel, ca să fie bine
Aplic un ruj într-o nuanță puternică, pentru pata de culoare
Dacă mai rămân câteva secunde, adaug şi puţin iluminator pe arcadă şi pomeţi, pentru efectul ăla dewy

7. Gândiți-vă că pregătim o scrisoare capsulă pentru viitor, pe care o vor citi bloggerițele de beauty care vor exista peste 10 ani, vă rog să notați pe această coală mare de hârtie fiecare un sfat, o recomandare, ceva despre un produs sau o marcă, orice doriți voi.

Fii sinceră cu tine și cu cititorii tăi! 

Ana are si un concurs, așa că dacă te interesează, intră pe articolul ei și răspunde printr-un comentariu la aceste 7 întrebări. Dacă ai blog, poți face o postare și lăsa link-ul în căsuța ei de comentarii. Sunt curioasă de părerea ta, însă nu o aștept neapărat aici,ci mai degrabă la articolul ei - pe care-l văd ca un centralizator al părerilor și asupra căruia putem reveni pentru a vedea ce scrie lumea.

2 comments :

  1. Draga mea, am dat din cap afirmativ de multe ori citind raspunsurile tale, si eu am dat unele similare! :)
    Apropo de ispita mea cu CC cream-ul, ce comanda crezi ca tocmai am dat? :D Sper sa fie pe masura asteptarilor!
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi la capitolul produse, de câte ori nu mi s-a întâmplat să văd ceva la tine şi să nu mai am stare? :) La 2 sau 3 zile după, am plasat şi eu comanda pe iHerb. Abia aştept să ajungă şi sunt convinsă că o să mă înţeleg bine cu CC Cream-ul, sper doar să nu fie prea deschis pentru mine. Te pup!

      Delete