March 26, 2014

Nelipsit din rutina de ingrijire: Skin Balancing Serum

Nu o dată mi s-a întâmplat să mi se pună pata pe vreun produs și să nu mai am liniște decât în momentul în care-l aveam în mână. Asta este și povestea din spatele Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum de la Paula's Choice. 

Citisem nenumărate review-uri despre el și-l aveam trecut pe o prea mare listă cu diverse, până în ziua în care am simțit că e musai să-l am. Am și dat comanda, pe paulaschoice.ro, iar după două zile îl mângâiam fericită. 


Motivul pentru care am hotărât atât de vehement că e nevoie de el în rutina mea: după experimentele care s-au soldat cu multe comedoane și cicatrici, știam că am nevoie de ceva mai mult decât Clear Skin Hydrator-ul pentru a repara tenul.

Serul are doar 30 ml și costă aproape o căruță de bani (se putea și mai rău), însă spre surprinderea mea, rezistă eroic. E drept că și eu sunt destul de zgârcită în cantitatea aplicată, dar la fel de drept e și că textura mă ajută foarte mult: incredibil de fină și mătăsoasă, foarte light, se întinde mai ceva ca untul, a little goes a long way - ai prins tu ideea.


Scos din recipient, aduce a gelatină, asta până când începi să-l întinzi pe piele. Se absoarbe repejor și lasă un finish foarte puțin lucios-spre mat și are un miros...dulceag, fin, deloc deranjant - chiar plăcut.

Se recomandă agitarea produsului înainte de folosire (pentru amestecarea ingredientelor, altfel riști să scoți un fel de zeamă), iar asta ar fi cam singura metodă de a-ți da seama cu cât ai mai rămas în tub (care e opac). Sistemul de dozare îmi place foarte mult, e mic și împiedică accidentele de genul "fântână arteziană și juma' de tub pe mâini și restul în chiuvetă". 



Cât despre eficiența lui... Îl folosesc doar în jurul ochilor și pe cicatricile proaspete. În maxim o săptămână zonele respective arată ca și cum nu aș fi umblat deloc la ele. Unele semne dispar chiar și mai repede, în funcție de gravitatea problemei. Primul lucru pe care îl fac după ce vin de la un tratament cosmetic este să mă acopăr cu SBS, la fel și după ce-mi ajut singură noii vizitatori să evacueze zona. 

Zilele trecute m-am trezit cu o zgârietură undeva în zona abdomenului - habar n-am cum a apărut acolo și de la ce, dar am aplicat puțin produs pe ea, o dată pe zi. După două zile abia se mai vede - nu mai este la fel de roșie și evidentă, am rămas doar cu o crustă fină la suprafața pielii. 


În ceea ce privește ridurile nu mă pronunț. Nu mi se pare că zona din jurul ochilor arată neapărat mai bine, dar nici mai rău. Am riduri de expresie și deja am dezvoltat un mic complex pe tema asta - probabil doar ceva care ar șterge instant orice rid m-ar da cu adevărat pe spate în punctul ăsta.

Serul face o treabă excelentă și la capitolul hidratare, însă având în vedere prețul piperat și cantitatea mică, prefer să îl aplic local și să revin cu Clear Skin Hydrator-ul - pe care îl iubesc tot mai mult și mai mult.

Recunosc că la primele două folosiri am fost oarecum sceptică, însă am ajuns să-i recunosc meritele și să-l prețuiesc. Recomand serul ăsta fără niciun dubiu. Este un produs bun, care face diferența. 

Tu l-ai încercat până acum? Dacă da, ești la fel de mulțumită ca mine?


2 comments :

  1. Tot imi promit ca-l cumpar de mult timp, dar de fiecare data aman. Sa stii ca si eu am complexul legat de ridurile de expresie (eu am pe frunte) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am peste tot :)) Însă doar cele din jurul ochilor îmi stau pe creier. Vreau să îl încerc şi pe cel din gama Resist, despre care am citit iarăşi numai de bine. Aşa că, după ce-l termin pe ăsta, ştiu ce-mi iau :*

      Delete