March 12, 2014

New In

Cu ocazia zilei de 8 Martie am primit de la mătuşa mea două palete de farduri şi un fond de ten. Mă avertizase cu câteva săptămâni înainte că a cumpărat de la o colegă nişte produse cosmetice foarte ieftine şi bune şi că trebuie neapărat să îmi trimită şi mie. Evident, abia aşteptam să văd despre ce e vorba. Vineri seară le-am primit şi am fost mai mult decât încântată să descopăr cele mai simpatice truse de farduri ever!


Îmi place enorm aspectul truselor - simple&clean. Sunt mici şi uşor de ascuns în geantă, capacul se deschide printr-o simplă apăsare a părţii de sus (cea marcată de linie), iar pe interior au oglindă. 



Mai mult, am fost surprinsă de frumuseţea culorilor - prima paletă deschisă a fost cea cu nuanţe de mov, iar eu încă nu am ieşit din mrejele movului.



Cea de-a doua paletă conţine nuanţe de albastru şi, deşi în general mă feresc de această culoare, recunosc că abia aştept să testez un smokey eyes. Ah, să nu uit: fardurile sunt foarte pigmentate şi uşor de folosit.




Ultimul produs este un fond de ten pentru ten mixt, din gama Biogenic (Stay Long). Din ce am găsit pe net, nuanţa 601 este cea mai deschisă - deci persoanele cu ten palid nu-l pot folosi. Mie îmi vine aproape bine, dar va fi perfect pentru la vară, când mă voi "coace" puţin. De menţionat: are parfum, dar unul plăcut, e dotat cu pompiţă, se întinde relativ uşor, rezistenţă şi acoperire bune. Am să revin cu un review detaliat (cu tot cu lista de ingrediente).


Până acum nu văzusem şi nu auzisem nimic de Careline (Pharmagis). După un research, am aflat că este un producător de produse de makeup/ îngrijire, parfumuri & co., cu sediul în Israel. I-am găsit şi la noi, aici şi aici. Din ce am observat, au preţuri foarte decente, deci cu siguranţă îmi voi face de cap cu încă vreo două palete şi ceva eyelinere.

Tu ai auzit de Careline? Ai folosit ceva de la ei până acum?

6 comments :

  1. N-am auzit pana acum de acest brand, dar ce nuante frumoase de fard! Sa le folosesti iubita :*

    ReplyDelete
  2. Cel mai mult imi place paletuta cu movuri. Nici eu nu auzisem pana acum de acest brand. Sa le folosesti cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc! Şi mie tot aia îmi place mai mult - nuanţa aia încercată pare un maro, dar e un burgundy ♥

      Delete
  3. E superba prima dintre truse! Sa le folosesti iubita :)

    ReplyDelete