April 26, 2014

Are you The One?

Tocmai ce-am pus titlul ăsta și-mi sună în cap piesa lui Chesney Hawkes - "I am the one and only". Sunt sigură că ești absolut familiarizată cu produsele Oriflame. Nu cunosc femeie/fată care să nu se fi împiedicat măcar o dată de catalogul plin de oferte tentante și imagini colorate sau care să nu fi dat măcar o comandă. Multă vreme mama a fost reprezentant, așa că reducerile de care beneficia îmi reveneau mie și mofturilor mele. Ultimele produse cumpărate le-am prezentat aici - oja rămâne printre favorite, crema miroase demențial, iar rujul aproape că nu mai e.

Articolul ăsta nu e despre Chesney, însă având în vedere că îmi sună-n cap melodia lui când pronunț numele colecției, m-am gândit să-i dedic o poză de intrare :)

Anul trecut prin primăvară am avut ocazia să particip la un mic workshop de makeup cu Oana Dinculescu - makeup artist Oriflame și mi-a rămas gândul la kit-ul pentru sprâncene - pe care nu am apucat să-l iau încă. Atunci am aflat la ce servește fan brush-ul și tot atunci am realizat cât de mult a crescut Oriflame în ultimii ani - de la prezentarea produselor, la raportul excelent calitate/preț, la evenimentele organizate, la grija față de reprezentanți și clienți, profesionalism... You name it!

Ce mi-a plăcut la colecția The One? Faptul că e împărțită în 3 categorii care încorporează foarte bine nevoile femeilor:


♥Everyday Beauty - machiajul ăla light, de zi, care trebuie să fie rapid și eventual realizat cu produse multifuncționale; 
♥High Impact - pentru momentele când planetele nu-s aliniate și te bazezi pe makeup ca să te simți femeie;

  Long Wear - pentru cele prea ocupate să-și re-pudreze nasul.

Până acum, mi-au făcut cu ochiul rujul Powershine, fardurile cremă - sunt o alegere bună, mai ales în nuanțe deschise, pentru că pot fi folosite pe pleoapa mobilă, pe arcadă, pe buza superioară sau orice altă zonă care are nevoie de highlight, mascara Volume Blast - chiar sunt curioasă dacă genele mele pretențioase se vor lăsa impresionate și pudra Illuskin - pentru că nu mai ies din casă fără pudră (e doar o perioadă).

Iar faptul că acum organizează un concurs pentru bloggeri nu face decât să adauge multe bile albe la cutie. The prize: acces în comunitatea The One Collective, beauty tips&tricks de la experți, tendințe șiii...un workshop de o zi alături de Jonas Wramell, bloggeri consacrați , plus multe alte persoane de la care sigur am ce învăța. Concursul e organizat împreună cu Blogal Initiative, iar juriul format din Chinezu, Mona și Maria - we all know them. Cred că ai înțeles - nu mai trebuie să detaliez de ce mă bag, nu?

Pe final, două întrebări scurte:

Care e podusul Oriflame preferat?
Care din cele 3 game The One te reprezintă?

2 comments :

  1. Mult succes, draga Ioana!
    Eu am avut cateva rimeluri Oriflame foarte bune, alte produse nu am incercat de la ei in ultimii ani.
    Dintre cele 3 game as alege Everyday Beauty.
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îţi foarte mulţumesc, dragă Georgiana! Şi mie tot Everyday Beauty cred că mi s-ar potrivi :) Te pup!

      Delete