April 25, 2014

NOTD - Peach Neglige

Sunt aproape convinsă că ți-am făcut capul calendar cu ale mele oje Les Blancs. În caz că ai uitat de nail polish crush-ul meu, stai să-ți amintesc despre oja aia super-faină, cu acoperire impecabilă din 2 straturi, care rezistă până la o săptămână. De data asta e vorba de Peach Neglige, un nude SU-PERB. Ăsta e motivul pentru care am abuzat ca o nesimțită și am ajuns la jumătate sticluței.


Ca detalii, nu aș mai avea nimic de adăugat. Cred că tot ce era de spus am spus în celelalte 2 NOTD-uri: Menthe Glace și Pistachio Drage. "Ședința foto" a fost făcută în timp ce mă delectam cu niște ceai negru (mai exact Blood Orange  din colecția Noir de la Tea Forté - care e delicios). 





Îmi place foarte mult nuanța asta: e delicată, elegantă și totuși purtabilă la orice, oricând. Ești de-acord? Aștept părerea ta :)

5 comments :

  1. Pe aceasta cred ca mi-o iau si eu. So pretty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, asta chiar merită. De fapt toate merită, ce vorbesc eu aici :))

      Delete
  2. Uite pe asta nu o am si tare-mi place!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi se poate ca fix pe asta să n-o ai? :)) Sunt așa faine că mă simt ca-n Pokemon: Gotta catch'em all!

      Delete
  3. Si eu mi-am luat ''sweet lilac'', dar mi s-a parut putin cam prea inspre alb si mi-am mai adaugat cateva picaturi de culoare si a iesit un roz tare frumos. :D

    ReplyDelete