April 23, 2014

Cateva cuvinte despre micelara de la Garnier

Aproape c-ai putea spune că am băut micelara de la Bioderma (cea de 250 ml), atât de repede s-a dus. Și pentru că ăsta e genul de moment în care panica devine cea mai bună soluție, m-am panicat. Pentru că: e destul de pricey, o poți lua mai ieftin de la Farmacia Tei, dar aia e departe, deci trebuie s-o comanzi online și asta înseamnă să aștepți încă vreo 2-3 zile.


După care-ți amintești că Bioderma nu mai este singura apă micelară mișto de pe piața și, în drum spre casă, te oprești la supermarche și-ți iei alta. Inițial întinsesem mâna după cea de la Nivea, dar Garnier-ul e mult mai mare și mai ieftin. Plus că în ziua cu pricina era și la reducere în Cora. Așa c-am așezat-o frumos în coș, în timp ce mă umflam în pene de super-afacerea pe care am făcut-o.


Loțiunea are 400 ml și expiră la 6 luni de la deschidere  - eu zic că-n 2 luni o dau gata la cum mă mișc. În mod normal costa în jur de 25 lei, însă o poți găsi și mai ieftin. Ca efecte, îmi aduce mult cu cea de la Bioderma: mă înțeleg excelent cu ea, elimină eficient și rapid machiajul, nu mă ustură ochii. Nu are parfum, nu mă obligă să insist și mă face să mă simt mai sigură c-am curățat ORICE mizerie de pe față. Sistemul de dozare este excelent: nu lasă produsul să se irosească (cum am pățit cu micelara de la L'Oreal). 


Lista de ingrediente: Aqua, Hexylene Glycol, Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide.

În concluzie: rapid, dar sigur, micelara de la Garnier a intrat în top favorite, unde va rămâne mult și bine, având în vedere raportul calitate/preț excelent. 

Ești la fel de încântată de loțiunea asta sau inima ți-a rămas în altă parte?

10 comments :

  1. Si mie imi place mult, doar ca eu nu o consum intr-un ritm atat de alert..
    Pot spune insa ca am facut o afacere foarte buna, cand acum vreo 10 zile am cumparat din Carrefour un set format din BB cream + micelara la 16 ron si ceva. La raft era 23 de ron, un pret mai mult decat decent, dar cand am vazut pretul final, mai sa-mi pice fata :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Motivul pentru care mănânc micelară pe pâine e că am început ușor-ușor să renunț la primul pas al demachierii (cel cu laptele demachiant de la Balea) și folosesc doar micelara + gelul de curățare :) Cum ți se pare BB cream-ul?

      Delete
  2. N-am testat inca BB cream-ul. De abia am inceput un CC cream de la Elmiplant, asa ca o sa mai dureze putin pana il deschid :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, de 2 zile testez şi eu CC Cream-ul Elmiplant, până acum îmi place. Azi şi mâine vor fi zilele de foc, având în vedere că m-am întors la programul 9-6 şi nu mai umblu deloc la ten în intervalul ăsta. Aştept să-mi spui şi părerea ta despre el :) Te pup!

      Delete
  3. Hmmm, as zice ca ne cam sincronizam in ultimul timp. Si CC cream-ul, si descoperirea samponului uscat :)) Ce zodie esti? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Se aliniază planetele! Sunt Gemeni :D Tu?

      Delete
    2. Hei, acusi e ziua ta :D Pe cat esti nascuta? :)

      Eu sunt Varsator, deci suntem compatibile :))

      Delete
    3. :)) Suntem! Deci ziua ta a trecut.. pe cât a fost? Eu sunt pe 5 iunie, se apropie cu pași repezi :*

      Delete
  4. Eu o ador si pentru mine e the best thing ever in materie de curatare. I don't need anything else!! :P

    ReplyDelete