April 18, 2014

Redescoperire/ H&M Beauty Blender

Acest fake beauty blender a fost luat anul trecut dintr-un H&M din Praga. Nu mai folosisem nimic asemănător şi la doar 2 Euro am zis că nu-i gaură în buget. Însă mi s-a părut ciudăţel şi l-am folosit o singură dată, după care l-am uitat printr-un sertar.


De vreo lună l-am redescoperit şi i-am dat o nouă şansă. Concluzia la care am ajuns: e perfect. Nu am încercat Beauty Blender-ul original, aşa că nu pot face o comparaţie. Per total însă, îmi place foarte mult cum se comportă. Bureţelul este relativ rigid, totuşi moale la atingere. Udat nu îşi modifică volumul considerabil, dar e suficient de bun ca mărime pentru faţa mea, aşa că mă declar foarte mulţumită.


Partea mai îngustă este pentru locurile greu accesibile (lateralele nasului, sub ochi), iar partea lată pentru restul feţei. Personal, prefer să lucrez peste tot cu capătul mai ascuţit - mi-e mai uşor aşa, mai la-ndemână.

Metoda de folosire e simplă: îl ud, storc, aplic fondul de ten direct pe el (nu-mi place să mă ung pe mâini decât în cazul în care aleg să aplic fondul de ten cu degetele), apoi tapotez faţa până ating rezultatul dorit.


Mă mişc mult mai repede cu el decât cu pensulele şi un alt avantaj este că nu lasă linii/dungi/pete. Finish-ul este mat, incredibil de curat, uniform şi natural. Iar acoperirea-mi pare şi ea mult mai OK (de obicei, aplic un strat pe toată faţa şi revin cu mici retuşuri acolo unde e nevoie). În plus, am observat că fondul de ten rezistă mai mult atunci îl aplic cu bureţelul. Chiar nu înţeleg cum de nu mi-a plăcut de la bun început! Ah, da, de menţionat şi culoarea - e tare girly.

The Beauty Tag approves this fake beauty blender :)

Singurul lucru care-mi displace e faptul că nu se curăţă complet atunci când îl spăl. Nu mă apasă treaba asta, însă am văzut că cel original poate fi făcut bec cu ajutorul unui solid cleanser - de care eu n-am, da! După primele 2 folosiri nu l-am spălat, iar acum e pătat. Cum l-aș putea curăța, ai ceva recomandări?

4 comments :

  1. eu il am pe cel de la RT si ca sa-l curat intai il umezesc din nou si doar cu apa indepartez cat pot din fond de ten, corector si blush si apoi il pun intr-un castronel cu putina apa in cuptorul cu microunde timp de 30 de secunde. am vazut la Tati pe youtube smecheria asta, in primul rand omoara toate bacteriile alea care se acumuleaza in timp in el, si se curata mult mai usor dupa. eu folosesc un sapun solid Dove si il masez pana indepartez fondul de ten, in cazul meu e revlon colorstay care se ia incredibil de greu de pe orice asa ca nu am pretentii sa iasa bec dupa ce il curat, dar macar stiu ca e igienic :D

    http://jolie-creativity.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dea,

      Mersi mult de pont, am să încerc în seara asta (că tot trebuie să-mi spăl pensulele). Eu tot Colorstay folosesc și da, iese foarte greu - chiar și ajutat de săpun sau gel/șampon. Am comandat și eu burețelul de la RT, abia aștept să-mi ajungă comanda :D Te pup!

      Delete
    2. chiar sunt curioasa cum ti s-a parut :D si metoda de curatat, si buretelul RT cand iti ajunge :D

      Delete
    3. Dea,

      Am încercat metoda, să știi că arată puțin mai bine, însă nu s-a curățat de tot. Oricum, nici nu mă așteptam să iasă bec, DAR mulțumesc mult pentru sfat. E chiar bine de pus în aplicare la fiecare spălare, măcar așa știu că nu se înmulțesc bacteriile în burețel. Te pup!

      Delete