April 16, 2014

I'm lovin': ♥ Melkior eyeshadow

Da, încă un produs care m-a câştigat. De data asta e fardul ăla mic şi singurel luat de la The One Mărţishop - Melkior #Light Beige. N-aş fi zis că va fi aşa. Asta pentru că atunci când l-am luat nu mi-am dat seama câte sclipiciuni are (iar eu nu sunt fană), dar am ajuns să-l iubesc.


Îmi place până şi faptul că e doar o pastilă şi nu are un ambalaj al lui, cu căpăcel. Aşa că-l ţin în ambalajul cu care-a fost scos la vânzare.



Îl folosesc pe arcadă, pentru iluminarea zonei, în colţul intern al ochiului, câteodată pe pleoapa superioară. Mă voi rezuma doar la zona ochilor de-acum încolo. Am luat aceată hotărâre după ce am încercat să-l folosesc ca iluminator pentru pomeţi (îmi place să găsesc mai multe întrebuinţări aceluiaşi produs), însă din cauza particulelor multe şi sclipitoare, nu mi-a plăcut extraordinar de mult rezultatul. 



Nu sunt o împătimită a fardurilor de ochi, am mai zis asta - din lene, stângăcie, lene din nou. Dar atunci când îmi fac de cap, apelez şi la fardul ăsta. E puţin prăfos, particulele din el mai zboară - de asta e indicat ca înainte de toate să mă ocup de machiajul ochilor, să îndepărtez tot ce a picat pe lângă şi apoi să continui cu gletuirea tenului. Însă e superb, deci merită efortul.

Zi-mi un singur fard care te-a dat pe spate, deşi nu te aşteptai s-o facă.

4 comments :

  1. Eu nu am incercat nici un produs de machiaj de la Melkior. Tare dragutel fardul, cred ca se vede foarte frumos aplicat in coltul intern al ochilor. Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu până la fardul ăsta, dar cu siguranţă mai încerc. Se vede frumos cu neutre, mai ales bej şi maro. Pup şi eu!

      Delete
  2. eu am farduri melkior, sunt super bune.si ojele lor sunt geniale

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am o ojă de la ei în teste, #Purple Rain. Imediat ce-mi fac timp pentru o manichiură, văd şi cum se comportă :)

      Delete