April 14, 2014

Wishlist iHerb ♥#1

iHerb e deja foarte popular şi, după ce l-am descoperit, a devenit rapid unul din site-urile preferate, pe care-mi place să pierd vremea. Făcând asta des, wishlist-ul a devenit extrem de stufos, iar provocarea stă în împărţirea produselor pe comenzi şi calcularea bugetului în aşa fel încât să mai şi mănânc. Zic.

Mai rău e că le vreau pe toate cam în aceeaşi măsură şi le vreau ACUM. Şi uite-aşa-mi exersez, din nou, răbdarea. Sper ca pe viitor să ajute la ceva chestia asta.


Mai sus se află o parte din produsele pe care mi le doresc mult, mult, de-am ajuns să le şi visez (cu ochii deschişi sau închişi).

1. Indian Healing Clay - povestea pudrei de argilă Aztec Secret e amuzantă: acum mai bine de-un an o aveam undeva prin cotloanele wishlist-ului, însă am scos-o şi mi-am zis că-mi iau argilă verde de la farmacie. Recent, Andreea şi-a luat-o şi când am citit că a citit că ar avea efecte asemănătoare cu ale Glam Glow-ului (pe care-o am în continuare pe listă), am început să tremur de emoţie şi-am trântit-o iar în folder. Păi nu mai bine dau 6$ în loc de 70$?

2. derma E Skin, Hair and Nail Oil - intenţionez să folosesc uleiul pe unghii şi păr. Sunt curioasă dacă are pipetă, nu-mi pot da seama din imagine. Conţine uleiuri de argan, jojoba şi kukui.

3. Corectorul Maximum Coverage Concealer de la E.l.f., în nuanţa #Sand - l-am văzut de câteva ori la Anda şi, deşi mă înţeleg binişor cu cel de la Flormar, vreau să încerc o textură diferită. 

4. Clorofilă lichidă DeSouza's - în ultimul timp mă simt obosită. Indiferent de cât dorm sau încerc să mă menajez, am o stare constantă de oboseală. Din acest motiv, m-am hotărât să caut ceva care să-mi dea un boost şi am ales clorofila lichidă. Aştept cu nerăbdare s-o comand şi să-i descopăr efectele (printre care review-erii menţionează un nivel crescut de energie, stare de bine, poftă scăzută de zahăr/dulciuri). Şi va face parte dintr-o tentativă de detox.

5. Crazy rumors Bubble Gum - nu strică un balsam de buze în plus, mai ales dacă miroase a gumă de mestecat

6. Physician's Formula Super CC Concealer - încă un corector, de data asta cu SPF şi prevăzut cu pensulă. Am comandat deja CC Cream-ul de la ei, însă încep să am emoţii, pentru că ar fi trebuit să ajungă acum o săptămâna comanda şi n-am primit niciun aviz poştal. Pray for me

Te tentează ceva din bucata asta de wishlist?

19 comments :

  1. Sigur are pipeta uleiul, altfel n-ar avea sens ambalajul, n-am incercat niciunul dintre aceste produse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper să fie aşa, am mai căutat pe net, dar n-am găsit niciun review cu poze cu sticluţa deschisă. Poate are căpăcel picurător :)

      Delete
  2. Mie mi s-au pierdut ultimele doua comenzi, asa ca nu ma mai risc. Dar chiar imi pare rau, imi placea mult site-ul, acum sunt in cautare de alternative cat mai convenabile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ca un pumn a venit comentariul ăsta. Până acum am trăit cu poveştile altora şi cu gândul ăla că "mie nu mi se va întâmpla".. Mai e varianta scumpă de transport, aia de vreo 15-20$, dar te trezeşti că trebuie să plăteşti şi taxe vamale şi chiar nu se mai justifică..

      Delete
  3. Off, nu ma speria.. Eu am doua comenzi mari date la ei, expediate pe 28 si 29 martie care n-au ajuns inca. Tot cam pe atunci ai dat si tu comanda?
    Off topic: iti sunt datoare cu un review, revin cu un mail pana la sfarsitul saptamanii. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oana, bună! Chiar mă gândeam la tine alaltăieri :) Fix pe 29 mi-au expediat-o, poate e un lot de comenzi mai greoi :))

      Aştept cu drag mail-ul tău, te pup!

      Delete
    2. Si-al meu a fost expediat pe 28 (asa zice emailul - ca a fost expediat de la ei pe 28, dar pe tracking am vazut ca a "zburat" de la dhl pe 31). Asteptam cu nerbadare...Or fi fost ceva probleme cu transportul pe undeva din moment ce si voi 2 asteptati colet tot din perioada aia...Un alt colet cu emailul de trimitere primit pe 25 martie, dar plecat cu avionul pe 28 martie mi-a ajuns joi, asa ca inca nu prea tarziu pt cele confirmate de ei pe 28/29, care au prins zborul din 31. Zic eu...:)

      Delete
    3. Bună Corina,

      Asta mă gândesc şi eu, având în vedere că suntem atât de multe, nu cred că le-au rătăcit pe toate. Şi e bine de ştiut că ţi-a ajuns măcar unul, mă face să mă simt mai bine :))

      Delete
    4. Buna,

      Mai ai vreo noutate legata de comanda? :D
      Eu inca mai sper ca o sa vina..

      Delete
    5. Bună Oana,

      Absolut niciuna.. Deja îmi fac griji și sunt curioasă dacă pot face ceva în direcția asta.

      Delete
    6. Bună Oana,

      Absolut niciuna.. Deja îmi fac griji și sunt curioasă dacă pot face ceva în direcția asta.

      Delete
  4. Si eu am o comanda expediata pe data de 27 care inca nu a ajuns...Sper sa nu se fi pierdut:-s.Mix-ul de uleiuri iti spun eu sigur ca are pipeta(il are o prietena).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi am mai făcut investigaţii, suntem multe care aşteptăm colete expediate în perioada aia. Nu cred că s-au pierdut toate, însă nu ştiu de ce întârzie. Mai aştept câteva zile şi apoi încep să dau mail-uri.

      P.S. Mersi că mi-ai spus, chiar mă bucur că are pipetă.

      Delete
  5. Oferta pe site este nu mare, foarte mare, dar sunt taxe de Livrare mult prea mari!
    Voi aveți alte variante de a face comanda?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Marie,

      Dacă te încadrezi în 2 kg, plătești 4 $ transportul, însă e fără tracking no. Depinde de tine dacă vrei să-ți asumi riscul. Cu tracking no și la greutăți mai mari, da, e scump shipping-ul. Și cel mai probabil plătești și taxe vamale.

      Delete
  6. Eu am primit azi avizul nr 2(!!!!!!!!!!!) pt coletul de care ziceam, cel cu email de confirmare trimitere pe 28 (si "zbor" 31). Aparent, mi-a fos pus in posta si avizul nr 1, pe care eu nu l-am gasit!!! Chiar mi-a spus dna de la posta ca s-a mirat ca nu am venit atata timp dupa colet, eu am la activ vreo 40 de colete de la iherb+multe altele din alte parti si stia ca in ziua in care primeam avizul 1 ma si prezentam :)
    Asa ca eu zic sa mergeti la posta sa verificati, e posibil coletul sa va astepte acolo si avizul 1 sa nu va fi ajuns...

    ReplyDelete
  7. Bună Codrina,

    Eu am fost la Poștă și am rugat-o pe dna de acolo să verifice. A fost foarte drăguță să mă ajute, dar nu aveam nimic. Pe poștaș l-am pândit zilnic, având în vedere că fac comenzile pe adresa de la birou.. Ești norocoasă, mă bucur că s-a rezolvat :D Te pup!

    ReplyDelete
  8. Fetelor,
    Am ridicati si eu ieri coletul care a fost placat pe 31 martie si mare mi-a fost mirarea sa-l ridica de la vama unde am platit TVA-ul . L=am intrebat pe vames care=i treaba si mi-a aratat eticheta galbena sub forma de TRIUNGHI ca nu a fost vamuit de DHL in Germania (nu mai era rombul galben). A mai patit o tipa la fel ca mine...
    Sper sa nu se fi stricat treaba cu Iherb... mai astept un colet comandat pe 16 aprilie :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramona,

      Îmi pare rău pentru experiența ta neplăcută... Nu știu dacă se strică treaba cu iHerb-ul sau sunt neserioși cei care se ocupă de transport. Și eu aștept încă 2 comenzi plasate pe 12 aprilie și îmi doresc să nu mai trec prin niciun fel de suspans :)

      Delete