April 12, 2014

Your Eyes/Enhanced Starter Kit - Review

Săptămâna trecută am scris despre pensulele pe care le folosesc pentru machiajul feţei, aşa că m-am gândit să fac o descriere detaliată şi a celor pentru ochi. Mi-am dorit foarte mult setul Your Eyes Enhanced şi l-am avut în wishlist o bună bucată de vreme. Preţul de 18$ este unul foarte bun pentru calitatea oferită, iar Crăciunul mi s-a părut ocazia perfectă pentru a îmbogăţi colecţia de pensule.


Când vine vorba de machiajul ochilor, mă rezum la eyeliner şi mascara - foarte rar aştern pe pleoapă farduri. De multe ori din lene sau din lipsă de timp, la care se adaugă şi o uşoară stângăcie. Totuşi, cu pensulele astea, chiar şi cea mai neîndemânatică/ neexperimentată mână poate crea un machiaj decent.


Pensulele sunt fine, cu mânere lungi - care mie-mi facilitează aplicarea produsului - şi vin într-o husă simpatică, în care mai încap 2-3 pensule mari. Am reuşit să o încreţesc şi asta pentru că, fiind puţin pătată de fard şi eyeliner, am spălat-o. În interior are un carton care, o dată cu uscarea, s-a încreţit. Deci recomand ştergerea ei cu o cârpă umedă şi nu îndesarea sub jetul de apă.


Deluxe Crease Brush este puţin cam mare pentru ochii mei mici. Însă o folosesc pentru aplicarea fardurilor iluminatoare pe arcadă şi pentru corector pe cearcăne şi alte zone proaspăt invadate de roşeaţă sau musafiri. Am văzut că e populară şi printre fardurile-cremă, însă momentan nu deţin niciunul în colecţie ca să mă pronunţ. Ăsta e unul din aspectele minunate ale pensulelor RT: sunt multifuncţionale.


Are vreo 2 fire răzleţe, probabil din neatenţia cu care am pus-o în husă, însă per total se ţine bine - mai ales că o spăl des.


Base Shadow Brush e una din favorite. E bună atât pentru aplicarea fardului pe pleoapă, cât şi pentru crearea umbrelor în pliu.


Fiind destul de plată şi având vârful ascuţit, ajunge cu succes până aproape de colţul intern al ochiului, fără să-ţi lase fard te miri pe unde (mai ales dacă te joci cu nuanţe mai închise).


Brow Brush e favorita absolută: în trecut mă chinuiam cu diverse alte pensule pentru a-mi contura sprâncenele, iar acum nici nu-mi încap în piele de fericire că o am la îndemână. E un pic mai tare decât celelalte pensule, însă suficient de moale şi plăcută la atingere.


Pot accentua sprâncenele sau pot crea un look mai soft, în funcţie de cum mi-e cheful. Se pliază perfect după forma lor şi chiar mă bucur atunci când urmează pasul ăsta în rutina de dimineaţă.


Pixel Point Eyeliner Brush mi-a părut prea lungă la început, însă a fost surpriza setului. E excelentă, am ajuns la performaţa de a aplica eyeliner cu ochii deschişi, tocmai datorită lungimii (o pot folosi cu succes din diferite unghiuri). Love it!

Accent Brush e cea mai mică şi mai rigidă, dar şi cea mai puţin folosită - spre deloc. Cred că am folosit-o de două ori pentru a aplica fard iluminator în colţul intern al ochiului şi o dată pentru a trasa o dungă de fard pe pleoapa inferioară.

Tu cu care din ele te împaci cel mai bine? Sau ce alte pensule folosești pentru machiajul ochilor?

No comments :

Post a Comment