April 10, 2014

Haircare: produse Balea

DM-ul este unul din magazinele preferate - în ciuda incidentelor nefericite (despre unul a scris recent Dara). Produsele lor sunt ieftine și de multe din ele am fost foarte mulțumită. M-am uitat mai devreme pe raft  și am observat că majoritatea produselor pe care le folosesc pentru îngrijirea părului sunt marca Balea.


Despre uleiul de păr Balea Oil Repair am mai scris aici  - în ultima vreme nu mă mai mulțumește așa cum o făcea cândva, însă voi continua să-l folosesc până la epuizare. Îmi place să-l aplic pe vârfuri, în încercarea de a le hidrata și preveni despicarea. De asemenea, în cantități reduse, oferă un luciu frumos pe lungime.

Laptele hidratant este nou intrat în colecţie. Miroase foarte frumos a mango, are o consistență destul de runny, însă asta mă ajută la o bună distribuire a produsului. Îmi place în mod deosebit faptul că are pompiță (care se blochează prin rotire) și pot doza cantitatea aplicată după nevoie. Are 200 ml și a costat până în 10 lei. L-aș recomanda mai degrabă celor cu păr normal, eu având păr gras - mi se pare că-l încarcă și că se îngrașă mai repede ca de-obicei. 

Lista de ingrediente este următoarea: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Behentrimonium Chloride, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Parfum, Sodium Benzoate, Citric Acid, Potassium Sorbate, Isopropyl Alcohol, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Magnifera Indica Fruit Extract, Linalool, Citronellol.

Apa modelatoare o aveam de mult pe listă, însă abia acum am reușit să-i acord atenție suficientă. În general mă feresc de produse de styling, pentru că încerc să evit să îmbâcsesc părul. Însă, o dată cu scurtarea lui, am nevoie de ajutor din când în când. Îmi place că efectul este asemănător cu cel al apei cu zahăr. Aranjez părul, pulverizez puțin produs și sunt gata. Mi-l ține în loc pentru vreo 2-3 ore, după care se mai relaxează. 

Lista de ingrediente: Aqua, Alcohol Denat, Acrylates/T-Butylacrylamide Copolymer, Parfum, Aminomethyl Propanol, Panthenol.

Agrafele de păr sunt cumpărate tot din DM - 25 bucăți/ 8 lei. După aproape două săptămâni de căutări, am găsit banalele accesorii. Am părul scurt, dar asta nu înseamnă că nu-l pot prinde/aranja cumva.

Tu cum te împaci cu produsele pentru îngrijirea părului de la Balea? Care sunt preferatele absolute?

7 comments :

  1. Chiar nu am incercat nici un produs pentru par de la Balea. Uleiul ma tenta si pe mine, dar cred ca la parul meu nesuferit nu ar face fata. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am luat-o razna :)) Azi mi-am luat și șamponul uscat de la ei. Am fost în căutare de pudră și dacă tot am ajuns pe-acolo, de ce să nu mai iau și ceva pentru păr? Pe mine m-a ajutat uleiul ăsta o bună perioadă. Și eu am părul frizzy-măturoi, mai ales de la vopsiri repetate și folosirea plăcii, dar calmează și înmoaie firele nesimțite :)

      Delete
  2. Mie mi-a placut balsamul Oil Repair, pe care l-am luat la recomandarea ta. Am incercat si vreo 2 sampoane, nu mi-ai priit, dar raman cea mai mare fana a gelurilor de dus Balea, a demachiantului si spumei de curatare Sensitive :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-e dor de balsamul ăla. Acum am unul luat dintr-un stand Kallos, ceva cu miere și, pe cât de încântată eram la început, pe-atât de rău mă feresc acum de el :) Și eu sunt fană a gelurilor de duș: frumos mirositoare și budget-friendly. Spuma urmează a fi achiziționată, pentru că mai am foarte puțin din cea Boots :D

      Delete
  3. Hello,

    Am folosit si eu sampoane si balsamuri Balea, mi s-au parut ok pentru pretul lor, insa cu produsele de styling si hidratare speciala nu ma inteleg. In primul rand, eu nu suport siliconul in produsele pentru par si cam toate vad ca il contin.

    In alta ordine de idei, acum ma duc sa iau agrafele alea, acum! Cautam agrafe simple negre de o vesnicie si cred ca sunt si bunute, marcile lor de accesorii sunt bune, de obicei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Of, eu iubesc siliconii - să fie :)) Daaa, am căutat și eu o grămadă agrafele astea, chiar mi se părea aiurea că nu găsesc pe nicăieri. Și sunt bune, arată OK, au capetele rotunjite, nu te zgârii cu ele, nu rup firele de păr când le scoți :D

      Delete
    2. Eh, de vina este parul meu gras, probabil. Nu suporta nimic care sa intre in competitie cu slinosenia lui proprie :)

      Delete