April 7, 2014

NOTD - Menthe Glace/ Perfect for summer

Ador ojele din colecția Les Blancs: încă nu m-am săturat de ele, le port și le combin de câteva săptămâni, timp în care văd cum scade cantitatea în sticluțe. Aşadar, există mari șanse ca ojele astea să devine primele oje terminate vreodată de mine.


Menthe Glace mă duce cu gândul la cerul senin de vară, la înghețata colorată și la macarons. Mi se pare albastrul perfect pentru vară, purtabil la orice ținută, fiind o nuanță cuminte. 


A fost cumpărată împreună cu Pistachio Drage, din magazinul DM, la prețul de aproximativ 17 lei. Descrierea rămâne aceeași - cantitate micuță (5 ml), dar culoare superbă - care m-a făcut să închid ochii la acest aspect, pensulă bună, ușor de folosit, aspect elegant, rezistență impecabilă - chiar până la o săptămână.


Mai dispare pe la vârfuri, însă problema se poate remedia ușor și rapid. Les Blancs au devenit preferatele mele absolute în această perioadă - cumva mă simt vinovată față de restul ojelor din coş. 





Da, m-am asortat: imaginează-ți cât de bine va arăta oja asta la o pereche de sandale crem ♥ Și nu numai!


Care e favorita ta din colecție?

6 comments :

  1. Cat de frumusica e, iti vine bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc! Și ție ți-ar veni bine, you know it! :*

      Delete
  2. Uf, ce bine arata! :D Am avut 2 oje de la ei in trecut, nu mi-au placut deloc, lasau bule la aplicare si se uscau foarte greu. Mi-am promis ca nu mai cumpar si you're not helping!! :)) Arata minunat nuanta asta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Să știi că nu am avut problema asta cu ele. Însă din experiența mea, aceeași ojă se poate comporta perfect sau poate fi a pain in the ass. Poate ai nimerit atunci compoziții defectuoase :) Ți le împrumut pentru testare dacă vrei :*

      Delete
  3. Ce bine arata! si cred ca ar arata super pe pielea bronzata :) .totusi, mi se pare o cantitate mica pt pretul ei... Apropo, imi place noua ta semnatura :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, pe pielea bronzată va fi cu adevărat WOW! E micuță, așa e, însă e frumușică foc :) În general sunt cumpătată și cântăresc bine toate aspectele, dar am momente (cam o dată la 2-3 luni) când o țin lanț în aroganțe :)) Mă bucur că îți place semnătura. Mulțumesc, Ioana! :*

      Delete