April 30, 2014

Wishlist iHerb ♥#2

Ziceam că am un wishlist tare stufos pe iHerb, aşa că l-am spart în serii de câte 6 (mi se pare decent). De data asta am pus produse care mi-ar "trebui" undeva prin vară. Am mai plasat recent două comenzi la ei - cu cele trebuincioase acum şi imediat ce le primesc, postez noutăţile.


În ordinea în care sunt numerotate şi nu neapărat a preferinţelor (pentru că le vreau în aceeaşi măsură pe toate):

1. Physician's Formula Healthy Wear Powder SPF 50 - O pudră cu SPF 50 mi se pare o investiţie bună pentru vară, mai ales că limita la care mă opresc eu cu SPF-ul la cremă e de 30 (nu aş putea explica de ce, I just do). Va fi bună pentru aplicare nu doar pe ten, ci şi pe gât, urechi, decolteu.

2. Kiss My Face Sheer Organic Shine #Garnet - nu sunt deloc fană a luciurilor de buze sau a produselor cu texturi lipicioase şi cu potenţial de capturare a firelor de păr, însă acesta m-a cucerit. Mi se pare superbă culoarea şi cred că mă avantajează. Nu e cea mai văratică nuanţă, dar merge pentru seară.

3. E.l.f. Nice&Natural Nail Polish Set - mi se par cele mai frumoase nude-uri pe care le-am văzut, iar setul oferă 3 nuanţe la un preţ de nimic. Sunt cuminţi, frumoase şi purtabile, unde mai pui că le poţi combina. Oje de la E.l.f n-am mai avut, sunt curioasă cum şi cât rezistă pe unghii.

4. Bureţelul de la Sam Chapman - numărul 4 lipsește cu desăvârșire din imagine, nu pentru că n-aș ști să număr, ci pentru c-am uitat să-l pun. Back to my ramble: da, îl am pe cel de la H&M şi sunt foarte încântată de el, dar curiozitatea mă împinge să vreau să aflu cum se comportă ăsta şi dacă sunt diferenţe notabile între cele două. Iar pe cel nou poate nu o să-l mai pătez aşa frumos.

5. Creionul E.l.f. Matte Lip Color - nuanţa este #Coral şi mi se pare perfectă. Poate fi folosit de sine stătător sau ca bază pentru rujuri (sau gloss-uri) în nuanţe asemănătoare.

6. Giovanni Hair Elixir - 118 ml de produs pentru 6$. Ca ambalaj, e asemănător cu uleiul de păr de la Balea - ceea ce e perfect, poate fi transportat fără probleme. În plus, din ce-am citit, are o textură cremoasă, care cred că-mi va plăcea mult. 

Ce îţi face cu ochiul din listă? Şi ce alte recomandări ai de pe iHerb?

2 comments :

  1. Si eu imi doresc buretelul de la RT! Sunt tare curioasa cum este. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Şii eu! Vreau să pot face comparaţie între ăsta şi cel pe care-l am deja. Sunt curioasă dacă e mai moale, mai fin, mai bun :) L-am comandat deja, abia aştept să ajungă!

      Delete