May 2, 2014

[Review] Kat Von D Lock-It Tattoo Foundation

Pe Kat o ştiu (şi o iubesc) din Miami Ink, emisiune pe care o urmăream pe Discovery. Acum o urmăresc pe pagina de Facebook şi îi ador stilul, munca şi pisica. Mi-am dorit enorm să încerc produsele ei de makeup, însă fie nu-mi erau la îndemână, fie erau prea scumpe. Întâmplarea a făcut să câştig concursul organizat de Silvia (mare mi-a fost mirarea, căci eu şi norocul nu prea suntem prieteni), concurs ce avea ca premiu un fond de ten Lock-It Tattoo.


M-am bucurat atât de mult când am aflat că eu sunt câştigătoarea, că aproape mi-a dat o lacrimă în colţul ochiului (ştiind ce urma să testez în viitorul apropiat). Silvia mi l-a trimis super-repede şi atunci mi-am amintit că nuanţa Light 44 are subton bej (mie îmi trebuie glet cu subton galben). Dar nu a fost bai, pentru că am găsit o metodă de a-l face să funcţioneze :)


Am să încep cu detaliile "tehnice": ambalajul este superb, de la fontul ales, la detaliile florale dark (sooo Kat Von D). Are pompiţă, iar partea superioară este gravată cu iniţialele ei. Pompiţa se apasă foarte bine, nici prea greu, nici prea cu avânt, ceea ce îmi permite să scot chiar şi stropi de fond de ten (suficient de mici cât să acopăr un coş, dacă doar asta vreau să fac).



Produsul are 30 ml şi promite full coverage, rezistenţă de până la 24 de ore, rezistenţă la transfer şi finish mat. Valabilitatea este de 12 luni din momentul deschiderii.


Consistenţa este una lichidă, uşor de manevrat.

Acum să trec la partea de beneficii/rezultate. În prima zi l-am testat simplu, fără a mai aplica corector sau pudră. După 5 ore faţa a început să-mi lucească foarte uşor, însă arată OK. L-am aplicat cu bureţelul de la H&M, s-a întins foarte bine şi uşor. Finish-ul este într-adevăr unul mat, iar acoperirea foarte mare. Până acum nu am mai avut un fond de ten care să acopere atât de bine dintr-un singur strat. Din câteva mişcări, tenul meu arăta perfect. Sunt extrem de încântată de acest aspect, e tot ce mi-aş putea dori, având în vedere că am rămas cu multe semne pe ten.

Ador detaliile de pe ambalaj 

Nu are miros, iar rezistenţa la transfer este foarte bună - vorbesc destul de des la telefon şi chiar s-a observat diferenţa, pentru că ecranul telefonului încă arăta ca un ecran după folosire. Singurul aspect mai puţin fericit este nuanţa, care s-ar potrivi pe tenurile deschise cu subton bej. Însă atunci când îţi place ceva, you make it work! Având acoperire atât de bună, îl folosesc pe post de concealer şi acopăr cearcănele şi toate semnele lăsate de acnee, după care revin cu Revlon Colorstay (şi câteodată pudră). 

Urmează demonstraţia făcută pe un ten dat cu CC Cream, la vreo 9 ore după aplicare. Intenţia nu este să te sperii de starea actuală a feţei mele, ci să îţi arăt cât de bine acoperă Lock-It Tattoo.

Am mai menţionat în trecut că partea dreaptă este foarte activă, aşa că aici mă lupt cu cele mai multe probleme şi semne

Iar aici poţi observa cât de bine acoperă Lock It Tattoo (şi diferenţa de culoarea - care nu e foarte mare, dar totuşi sesizabilă)

Aplicat pe post de concealer, sub ochi şi pe nemernicul ăla mare din dreapta (care e foarte roşu). Pe obrazul meu drept am aplicat şi puţin blush, pentru că îmi place cum se comportă pe o bază impecabilă

My morning face, acoperită cap-coadă cu Lock-It Tattoo

După 10 ore, ajunsă acasă, fondul de ten este încă la locul lui, se evaporă doar puţin pe nas şi între sprâncene- acolo unde sebumul îşi face de cap şi unde, de obicei, trebuie să tapotez cu un şerveţel pentru a tempera lucrurile.

Ca minusuri, vreau să trec:
  • efectul de mască (în cazul în care nu-l finisezi bine)
  • poate scoate în evidenţă porţiunile uscate 
  • se strânge în liniile fine din jurul ochilor --> deşi am încercat să rezolv problema asta cu pudră, efectul e unul prea încărcat (îţi poţi da seama cum arată un fond de ten cu acoperire mare şi finish mat + pudră peste), însă cu un primer treaba stă mult mai bine (am testat cu o mostră de primer primită la shopping în Inglot)

Lista de ingrediente este următoarea:


Overall, pentru mine e cel mai bun fond de ten EVER (cu toate că îmi doresc ca în curând pielea mea să ajungă într-un stadiu în care să nu mai fiu nevoită să-l folosesc). Chiar dacă e puţin pretenţios la aplicare (trebuie să fiu atentă cât şi cum îl aşez pe faţă, ca să nu se strângă în multele-mi linii fine), are acoperire impecabilă, nu se transferă uşor, rezistă pe tot parcursul zilei. Da, face tot ce promite şi îl recomand persoanelor cu ten mixt/gras şi cicatrici post acneice.


În cazul în care am omis ceva (şi e foarte posibil), aştept întrebări şi/sau nelămuriri.

19 comments :

  1. Si eu imi doresc sa incerc acest produs. Multumesc pentru review, chiar eram curioasa sa vad cum acopera semnele de pe ten. Textura lui imi aminteste de Dermablend...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ioana, cu drag! Eu nu am încercat Dermablend, însă am reținut din ce am mai citit că ar avea un aspect mai natural pe ten. Te pup!

      Delete
    2. Sa stii ca nu prea seamana cu Dermablendul la textura, doar la puterea de acoperire. Kat von D are un finish mai mat decat Dermablend si nu e asa fluid.

      Delete
    3. Buna! Il am eu la vânzare daca va interesează, mai am doar nuanța Light 44 și Light 46. Preț 50 lei

      Delete
    4. Ma găsiți pe adresa ralukutza_me_92@yahoo.com dacă doriți sa comandați fond de ten Kat von d. :)

      Delete
    5. as vrea sa cumpar si eu un fond de ten kat von d ...are sora mea si e foarte bun,chiar e minunat,imi aduce aminte de christian dior... am sa mai verific sa vad daca mai vinde cineva ca sa il cumpar..aaa si multumim pt review la el ^_^

      Delete
    6. Anonymous, cu mare plăcere! O zi faină să ai! :D

      Delete
  2. Pffff, daca aveam de unde sa il cumpar jur ca il purtam la nunta. Damn Sephora si selectia lor de branduri.

    Oh and your morning face is really cute :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, dacă era nuanța potrivită, îi făceai testul suprem: the wedding night! (despre care, btw, abia aștept o postare cu detalii și poze).

      P.S. Îți mulțumesc! :*

      Delete
  3. Wow! Ce bine acopera!
    Imi plac pozele si cum l-ai prezentat! sper sa mi-l pot lua si eu candva caci am si ten gras si urme post acneice. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc, Lorena! Asta am şi vrut, să se vadă că are putere de acoperire mare şi cum poţi arăta asta mai bine decât pe un ten mixt/gras, plin de semne? :) Sper ca în curând să ne fie tuturor la îndemână :D Te pup!

      Delete
  4. Glad you liked it! :)
    Mai nou si eu il folosesc numai pe portiuni, pentru zilele calduroase mi se pare prea mult. Totusi, aplicat peste CC cream-ul meu nu functioneaza bine deloc, se potenteaza efectul de masca ingrozitor. Peste o crema hidratanta simpla merge mult mai ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silvia,

      Dacă e prea cald, da - it's too much. Dar seara sau în anotimpul rece merge de minune. Îl folosesc sub ochi, aplicat în forma triunghiului întors ca să acopăr cearcănele și blenduiesc cu restul fondului de ten. Arată de parcă e din același film, nici nu se observă că are alb subton decât ce mi-ar trebui și arăt ca scoasă din revistă - pentru că cearcănele nu se mai văd deloc (I like that). Thank you! Te pup: :*

      Delete
  5. Dacă sunteți interesate sa cumpărați acest fdt Kat von d ma găsiți pe mail ralukutza_me_92@yahoo.com. Mai am nuanța Light 44 și Light 46, preț 50 lei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună, Raluca! Am să las comentariul, poate cineva e interesat și dorește să cumpere.

      Delete
    2. Mulțumesc mult :)

      Delete
  6. Buna mai are cineva Kate Von D de vinzare?

    ReplyDelete