May 5, 2014

Oriflame makes me wanna selfie

În liceu eram regina selfie-urilor (hipster Ioana - I was taking selfies before this was considered a mental disorder). Eu și aparatul/telefonul petreceam zeci de minute-n șir în baie, unde ne distram înainte, în timpul și după machiajul de zi cu zi. În timp, fără un motiv anume, am început să nu mai simt nevoia acută de a-mi fotografia moaca (îmi place să zic că undeva, ceva s-a echilibrat). Dar astăzi, The Glory of the Selfie Queen s-a făcut simțită, după un machiaj simplu cu produsele de la Oriflame.

Probabil știi deja de pe pagina de Facebook că am primit spre testare o parte din produsele The One by Oriflame și am început să mă joc cu ele imediat ce am ajuns acasă și am desfăcut coletul.



Astăzi îți arăt machiajul meu pentru birou (ceva simplu, mici touch-uri pe ici-pe colo, ca să arăt a om) și o poză de grup cu produsele folosite, din care cele marcate cu inimioare mi-au plăcut mult și vor primi review-uri.





Urban Dictionary --> The One= the...(fill in the gap) you know you're going to love forever


Știi deja că nu sunt persoana care să întindă mâna după luciuri de buze (I'm a lipstick lover), dar în numele beauty testing-ului, am ales pentru look-ul de zi nuanța Rose Glacier. Îmi place că nu e lipicios și nu usucă buzele, îmi displace că particulele sclipicioase din compoziție rămân pe buze după ce luciul dispare. Nuanța aleasă e una naturală, care merge atât pentru un machiaj light, cât și pentru unul mai heavy.

Până una-alta, cu ce să încep? Cu fondul de ten și concealer-ul sau fardurile cremă?

24 comments :

  1. Ce bine iti sta asa! Tot am citit de bine despre acest corector, trebuie sa il incerc si eu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc mult :* E foarte fain, în primul rând pentru că nu se strânge în liniile fine. În al doilea rând, are un finish catifelat :D Să-l încerci!

      Delete
  2. Replies
    1. Ana-Maria, mă bucur mult că îți place! M-am chinuit puțin cu editarea, dar învăț încet-încet :) Te pup!

      Delete
  3. Articolul tau este foarte original! Geniala idee de prezentare! As vrea sa stiu cum ti se par fardurile de ochi si poate ca la un mom dat povestesti si despre lac :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Georgia, îți mulțumesc! Despre farduri plănuiesc o postare cât de curând. Despre lacul de unghii, pot să îți spun acum că îl port de joi, nu a sărit deloc și și-a păstrat luciul :)

      Delete
  4. Replies
    1. Adina, mă bucur că îți place! Mulțumesc :)

      Delete
  5. Foarte draguț! Eu sunt îndrăgostită de fondul de ten The ONE by Oriflame. <3
    Uite și review-ul meu http://andreeamaria.com/makeup-review-oriflame-the-one/
    Pupici!:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Andreea,

      Și pe mine m-a cucerit fondul de ten, îl folosesc exclusiv de când l-am primit și face o treabă foarte bună, mai ales că eu am zona T destul de uleioasă și revin o singură dată pe zi cu șervețelul/pudra.

      Mult succes :*

      Delete
  6. si mie mi-a placut la nebunie filmuletul. machiajul arata si el foarte bine, dar filmuletul e genial!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andra,

      Dacă m-ai vedea chicotind acum :)) Mă bucur că îți place, mulțumesc mult!

      Delete
  7. ce haios e filmuletul :D
    mi-a placut mult joaca ta~! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc, Diana! M-am distrat făcându-l :) Te pup!

      Delete
  8. foarte dragut filmuletul,foarte feminin

    ReplyDelete
  9. Am primit si eu produsele azi,sunt super incantata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maria, mulţumesc! Mă bucur că au ajuns şi la tine şi sunt curioasă să citesc care din produse ţi-au plăcut :)

      Delete
  10. You're so pretty! Sa te bucuri de produse, sunt curioasa de fond de ten si concealer. Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Georgiana, you make me blush :) Cât de curând scriu despre ele. Mulţumesc :*

      Delete
  11. Foarte, foarte dragut videoclipul, imi place super mult!
    Se vede foarte frumos fondul de ten, se aseaza bine. Eu am primit o nuanta foarte inchisa, dar o sa-l comand caci imi place cum se vede pe tenul tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă foarte bucur că ţi-a plăcut, Cosmina! Asta îmi place şi mie la el, că arată natural şi are putere de acoperire bună. Îmi pare rău că la tine nu s-a nimerit nuanţa.. Te pup!

      Delete
  12. #selfie some more, you're absolutely gorgeous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dana, you make me blush! P.S Can say the same thing 'bout you :D :*

      Delete
  13. Iti sta super, bravo! ♥

    Ai o nominalizare: http://miss-lorrie.blogspot.ro/2014/05/liebster-award-2.html#disqus_thread

    Pupici!

    ReplyDelete