June 27, 2014

Colectia de rujuri


Așa cum am promis, m-am pus pe treabă pentru a prezenta colecția de rujuri, inclusiv cu swatch-uri - că altfel nu ar mai avea farmec. Mi-a luat cam o oră jumătate să fac pozele, chiar dacă zilele astea lumina nu m-a ajutat absolut deloc (dar am început să accept vremea asta dubioasă, ba cu soare, ba cu furtună-te-miri-când). 

Înainte de a începe, trebuie să fac vreo două mențiuni: pozele sunt făcute înainte de ultima decolorare - care m-a adus la un blond platinat, așa că diverse tonuri de portocaliu și blond închis îți vor sări în ochi. La fel, simțul estetic poate fi jignit de my bare face, pentru că deși m-am machiat pentru articolul ăsta, am sărit cu desăvârșire peste fond de ten și anticearcăn :) Bine că n-am susținut niciodată că am tenul perfect, că altfel mă făceam de râs :))

Avon Luxe #Designer Red


Am zis deja de el aici, e noua mea iubire în materie de produse pentru buze. E un roșu clasic, cremos, care se întinde cu ușurință, e foarte pigmentat, miroase frumos și are un finish semi-lucios. Însă ambalajul mi se pare deosebit, chiar dacă amprentele mele sunt all over the place.


Avon Ultra Color Rich Colordisiac #Rose Addiction


Rujul ăsta are deja 2 ani de când poposește prin sertarele mele și cred că în curând îi voi face vânt. Mi-a plăcut mult la început, dar m-am plictisit repede. Are finish semi-lucios, e pigmentat și greu de îndepărtat de pe buze, iar culoarea e undeva între roșu și mov.


Miss Sporty Perfect Color # Malaga



Rujurile de la Miss Sporty sunt cele mai ieftine rujuri din colecție, am dat până în 10 lei pe fiecare. Miros delicios a gumă de mestecat, sunt pigmentate, rezistente și cred că am să-mi mai iau vreo două. Malaga e un Coca-Cola red foarte viu, vibrant. Te dai cu el și n-ai cum să nu ieși în evidență.


Rimmel 1000 Kisses # Unstoppable Red


L-am luat dintr-un DM din Praga, nu mai știu cât a costat, dar m-a atras ideea de marker. Am precizie impecabilă la aplicare, miroase fix ca un marker permanent, are finish mat, e foarte rezistent și se duce incredibil de greu la demachiere. Enervant de greu. Dar dacă ai nevoie de ceva care să rămână pe buze și nu vrei să ai grijă re-aplicării, this is the one. Se vrea a fi roșu, însă bate puțin spre grena. Ah, la un capăt are marker-ul, iar la celălalt un balsam de buze care dă un luciu foarte fain - nu apare în poze pentru că nu mai este (l-am dat gata).


Avon Color Rich # Oxford Wine


Oxford Wine e o altă iubire de-a mea, pe care n-am prea avut ocazia să o scot în văzul lumii. Un mov închis (foarte închis), care necesită curaj și stare de spirit pe măsură. E lucios, cremos, se întinde ușor. Luciul dispare repede, dar pigmentul rămâne acolo și arată la fel de bine.


Miss Sporty Perfect Color # Lovely


Lovely m-a cucerit repede, e un roz care bate spre maro, un fel de culoare de babe, dar mult timp am crezut (și încă mai cred) că se leagă foarte bine cu tenul și trăsăturile mele. Are aceleași calități ca Malaga, singura diferență e culoarea.


Maybelline Color Sensational # Mystic Mauve


Și rujul ăsta are mult timp de când e pe lângă mine, e un mov deschis care-mi place mult, deși nu sunt convinsă că mi se potrivește. Cu toate astea, îl folosesc pe timp de zi. Finish-ul e semi-lucios, mai mult spre mat și rămâne destul de mult timp pe buze. Când îl folosesc, nu simt nevoia să reaplic prea des.


Rimmel Apocalips # Apocaliptic


Unul din cele două rujuri lichide pe care le am: e fenomenal! De la culoarea țipătoare, la luciul minunat, rezistență, pigmentare și pensula care-ți oferă precizie. Nu mi s-a întâmplat să dau pe lângă cu pensula asta, efectiv se mulează pe buzele mele și le urmează curbele. Culoarea este fucsia


Rimmel Apocalips # Celestial


Cel de-al doilea ruj lichid este în nuanta Celestial, un roz cuminte, potrivit pentru zi și mai ales birou (în cazul meu). Și îmi place foarte mult și cum îmi stă cu el. Pe fiecare am dat în jur de 25 lei și intenționez să mai iau încă două: Stellar și Luna.


Miss Sporty Perfect Color # Bubble Gum 


Ăsta e ultimul ruj Miss Sporty pe care-l am, promit! Bubble Gum e...o culoare greu de descris pentru mine: undeva între roz țipător și portocaliu. Dar îmi place așa cum e: vesel, vibrant, perfect pentru vară.


Oriflame Colour Drop # Beige Dew


Nu știu dacă vezi din poză, însă Beige Dew își cam dă duhul. Cred că mai am pentru trei aplicări, după care mă pot despărți de el. L-am păstrat în stadiul ăsta destul de mult, special pentru postarea asta. Fiind foarte cremos (cam ca untul topit), se termină de repede. Iar prețul e cam ridicat pentru un ruj mititel, care dispare în doi timpi și trei mișcări. Totuși, rozul lui piersiciu m-a cucerit și îl voi recumpăra.


Essence # All about cupcake


Și All about cupcake e gata să plece către gunoi, mai am foarte puțin din el. Se aseamănă cu Beige Dew, e cremos și se duce repede, dar e mai ieftin. Miroase foarte frumos, are o nuanță cuminte de roz și de multe ori l-am folosit pe post de ruj și balsam/2 în 1. 


Rimmel Kate Lasting Finish # 03


Singurul ruj nude pe care îl am, un fel de nude roz cu tentă de maro - dar e perfect pentru mine. Mi-am dorit mult ceva de genul, dar niciodată nu eram mulțumită de ce găseam - fie băteau prea mult spre roz, fie prea mult spre maro. E foarte rezistent, se aplică destul de greu, nu curge lin pe buze, însă își revine ușor după ce intră în contact cu căldura buzelor.


Avon Ultra Glazewear # Tickled Pink


Oriflame The One Power Shine lipgloss # Rose Glacier


Pe buza de sus am luciul de la Oriflame, pe cea de jos luciul de la Avon. Ambele au cam aceeași culoare, cu mențiunea că Power Shine e mai transparent, iar Glazewear bate mai mult spre un roz plin, plus că nu are particule sclipicioase. Ceea ce-l aduce mai aproape de preferințele mele. 


Balsamuri de buze


Doar trei am la momentul ăsta: Crazy Rumors luat de pe iHerb, Nivea Vitamin Shake Acai&Wild Apple și Sierra Bees (tot de pe iHerb). Cel de la Nivea dă o tentă de roz buzelor, însă preferatul meu este cel de la Crazy Rumors - miroase a gumă de mestecat și hidratează foarte bine. Îmi place atât de mult încât cred că tot pe ăsta îl voi cumpăra și data viitoare.

Behind the scenes :)

Asta e tot ce am - deocamdată. Care din rujurile prezentate îți place cel mai mult? Și care sunt rujurile tale preferate?

7 comments :

  1. Rimmel Apocalips Celestial si Essence imi plac foarte mult si iti si vin foarte bine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc mult, Laura! Cel de la Essence a fost purtat tare des. Deşi nu mă declar o fană a nuanţelor de roz, se pare că astea mă prind cel mai bine :) Pup!

      Delete
  2. Ce multe aiii! Eu nu sunt pasioanata de rujuri, am foarte putine :D :))
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. E o întâmplare, chiar nu ştiu cum s-a întâmplat :) Acum un an şi ceva nu ştiu dacă aveam 3 rujuri, iar acum am o grămăjoară. Cred că m-a prins microbul tot uitându-mă pe bloguri şi pe Youtube :))

      Delete
  3. Pana acum am tot zis ca nu am nevoie de niciun Rimmel Apocalips, dar acum vreau Celestial! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Ăsta e unul din scopurile ascunse ale postărilor noastre: să ne facem una pe alta să vrem ceva ce nu ne trebuia :) Chiar azi îl port şi m-am îndrăgostit din nou de el ♥

      Delete
  4. Si eu am Oxford Wine-ul (sunt deja la al doilea) and I looove it!!!! :)

    ReplyDelete