June 25, 2014

New In

Recunosc că îmi era tare dor de o postare plină de produse recent intrate în rutina de îngrijire. Aşa că nu am să mă mai lungesc mult cu introducerea şi am să trec direct la subiect. În primul rând, scumpa de Alice s-a gândit la mine şi, cu ocazia zilei de naştere, am primit bunătăţile de mai jos. Fardul este mov închis - perfect pentru preferinţele mele şi ochii mei căprui, cerceii sunt the cutest thing, oja e plină de particule sclipicioase, gelul de duş miroase demenţial şi am de gând să-l cumpăr din nou şi din nou, iar autobronzantul nu mi-a lăsat dungi şi m-a ajutat să fiu mai colorată la o nuntă. 


Am inclus şi bunătăţile primite în urma workshop-ului organizat de BeautyBarometer: un gel de duş XSmall de la Douglas (nu face foarte multă spumă, dar îmi place aşa cum e), o mostră Dahlia Noir de la Givenchy, plus un fard cremă din colecţia The One de la Oriflame în nuanţa Intense Plum.


Mostra de parfum m-a dat pe spate, aşa că de ziua mea am primit minunăţia într-o variantă generoasă - mă învăluie zi de zi de atunci şi nu par să mă mai satur.


De la Digital Divas am plecat cu două produse frumoase, care au devenit preferatele mele imediat după ce le-am testat. Rimelul Big&Daring e foarte pe gustul meu - lucru care mă surprinde, căci până acum nimic nu a reuşit să mă mulţumească la fel ca Volumissime X5 Carbon Black de la L'Oreal. Rujul este într-o nuanţă perfectă de roşu - Designer Red, e cremos, pigmentat şi rezistent. Îl port zilnic  - da, în ziua mare, la birou. Ha! :)


GiftExpert a avut grijă să-mi însenineze ziua cu uleiul de baie de la Ambre Botanicals şi săpunul Soap in a Tin de la Scottish Fine Soaps (varianta cu iasomie). Frunza aia din imagine e de salvie, nu mai aveam cimbru în casă, însă mi s-a părut o idee bună să o pun acolo când am făcut pozele :)


De acum urmează şi o parte din chestiile cu care am reuşit să-mi depăşesc bugetul alocat cosmeticelor - aveam nevoie de un bronzer şi m-am ales cu două de la Miss Sporty. Împreună au costat 24 lei, unul se numeşte Perfect Brunette (o variantă mai închisă şi cu mai puţin shimmer), iar celălalt se numeşte I am blond and fabulous - ceva mai deschis, cu shimmer auriu. Fardul de la ochi de la Careline e cadou de la mătuşa mea - e în nuanţe de verde, însă folosesc o singură culoare: cea din stânga jos.


Spuma de la Marionnaud a fost o achiziţie făcută din...plictiseală. Nici nu ştiu cum să o explic. Aveam nevoie de o spumă de curăţare nouă, eram prin oraş şi nu aveam niciun DM în zonă - căci altfel aş fi luat o spumă de la ei. Am intrat în Marionnaud să casc gura şi, before I know it, am ieşit cu spuma asta într-o punguţă. Partea bună e că-mi place, partea proastă e că mi se pare cam scumpă - 37 lei pentru 125 ml (varianta travel size are 50 ml şi costă 30 lei). 

Un alt produs de care-mi era dor e deodorantul de la Amway. O bună perioadă a fost my number 1, după care nu m-am mai înţeles cu el deloc. Acum l-am primit şi văd că ne înţelegem bine din nou, lucru care mă bucură. Îmi place mirosul lui, dar mai ales faptul că mă ţine mai mult ca alte deodorante.


De rujurile lichide Apocalips ai aflat probabil de pe pagina de Facebook, am vrut totuşi să le includ pentru că le iubesc! Nuanţele sunt Celestial şi Apocalyptic. Am primit şi un luciu Ultra Glazewear de la Avon - care nu mă deranjează, sincer. Despre toate rujurile/produsele pentru buze voi povesti în următoarea postare - că tot am promis că fac una, cu swatch-uri cu tot. Creionul pentru sprâncene de la Rimmel e în nuanţa 002 Hazel, e o nuanţă cuminte şi deschisă de maro, perfectă pentru blonde :)


Din DM mi-am luat o pensulă pentru vopsea - mă crezi că până acum m-am vopsit ca o sălbatică, cu mâinile? :) Aveam nevoie de una pentru şuviţe perfecte, a costat în jur de 10-12 lei, la fel ca piepănul ăsta - pe care l-am luat pentru zimţişorii rari, perfecţi pentru descurcarea unui păr proaspăt agresat cu decolorant. În Mega Image aveau elasticele alea multe la 10 lei - îmi plac pentru că sunt destul de mici, iar eu n-am aşa mult păr de prins, ca să tot stau să resucesc ditamai elasticul. Tot de acolo am luat şi crema decolorantă pentru sprâncene de la Karaver - da, am făcut-o şi pe asta :)


Mi-am luat balsamuri în prostie: Dove Nutritive Solutions, Joico K-PAK Color Therapy şi prea-iubitul Oil Repair de la Balea, despre care am scris deja aici. Toate lasă părul moale şi uşor de manevrat. Şi miros demenţial.


Şamponul Silver Reflex de la Kallos mi se pare minunat. Nu am cu ce să fac comparaţie - încă, dar am văzut cum scoate galbenul ăla pui sau portocaliul nesuferit în 2-3 minute şi lasă părul cu o tentă de argintiu frumos. Am reuşit totuşi să pătez câteva şuviţe şi să le fac mov - însă îmi place :) Masca e tot de la Kallos, căutam varianta la borcan foarte mare, însă nu o aveau şi m-am mulţumit cu cea mică. Încă o dată - produsele de la Kallos sunt foarte bune şi foarte ieftine.


Dintre cele două de mai jos, keratina lichidă Byphasse e o dezamăgire pentru mine. Singurul lucru care-mi place la ea e că miroase frumos, în rest mi se pare degeaba. Mythic Oil de la L'Oreal e foarte uşor, aproape lichid - ca apa, miroase fain, nu încarcă şi dă părului un luciu frumos, aproape sănătos :)


Închei cu întrebarea: despre care din produse ai vrea să citeşti în următoarele postări?

16 comments :

  1. Si eu am avut keratina Byphasse si n-a fost buna de nimic. M-am chiuit 1 an de zile sa o termin :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lala,

      Eu nu cred că voi putea da dovadă de atâta răbdare și determinare :)) Mi-e că o arunc în curând, chiar mi se pare că usucă și mai mult părul în loc să-i facă ceva frumos :)

      Delete
  2. Vreau să văd bronzerele de la Miss Sporty în acțiune. Am dezvoltat o obsesie pentru aceste produse, mi-aș cumpăra zi și noapte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ioana,

      Am notat pe listuță, fac niște poze cât de repede pot :) Sper să țină și vremea cu mine. Eu nu am avut până acum bronzere, chiar nu știu cum de ce - dar mi se par minunate :D

      Delete
  3. Fardul mov e magic! Despre el vreau sa citesc. Plus crema bronzanta, bronzerele de la rimel si balsamul de la Dove. Toate, chiar toate, mi-au facut cu ochiul. I feel like shopping now :-<

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Ah, e foarte plăcut sentimentul ăsta, bani să fie! Le-am notat pe toate, inclusiv fardul magic - care chiar e magic. Sper să iasă ceva mișto cu el :D Te pup!

      Delete
  4. Hei, Ioana! Super postare. Am sa incerc si eu cateva dintre produsele prezentate mai sus.
    Bronzer-ul de la Miss Sporty OHH!TAN SO FINE Bronzing Powder #Perfect Brunette il folosesc aproape zilnic. Am avut si cealalta varianta, insa nu m-a dat pe spate ca acesta. L-am prezentat si eu in http://andreeamaria.com/april-favourites-2014/ .
    Pupici! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andreea, ești mereu o scumpă! Mie îmi plac amândouă cam la fel de mult, chiar le combin uneori - mai ales dacă e machiaj de seară - pentru că atunci pot să încarc cu de toate :)) Te pup!

      Delete
  5. Awww, pisi, cum ai pus tu my gift prima poza... Sa fii sanatoasa si senina! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi cum altfel, pisi? :D Mulțumesc din nou, Alice! :*

      Delete
  6. La multi ani! cu intarziere :D
    Ce frumos te-au rasfatat de ziua ta! Cam toate produsele din postarea ta ma tenteaza :))♥
    Vreau review la parfum, clar. :D
    Sa le testezi sanatoasa, Ioana!
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc mult, Lorena! Să știi că am fost foarte răsfățată :) Asta e o foarte mare provocare, nu am mai făcut până acum vreun review unui parfum, dar am să încerc să încropesc unul :) Thanks :*

      Delete
  7. Sa te bucuri de toate, Ioana! Eu sunt super curioasa de bronzer-e si de rimel. Am avut si eu deodorantul Amway in trecut si am amintiri placute legate de el. Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Georgiana! La rimel oricum voiam să fac, dacă m-a impresionat, merită un review :)) Te pup!

      Delete
  8. Sa te bucuri de ele si sa le folosesti cu mare drag!
    Am avut si eu lotiunea de la Palmer's anul trecut, mai am si acum ceva din ea. La inceput mi-a placut, dar pe urma cand am vazut ca imi ramane pielea patata de la ea asa nu mi-a mai trebuit. :(
    Sunt curioasa la tine cum se va comporta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dara, mulțumesc! Mi-au rămas pete pe coate, însă aveam pielea uscată și tind să cred că ăsta e motivul pentru care a rămas în liniile fine ale pielii. Oricum, am să revin cu un review cu poze grăitoare. Te pup!

      Delete