June 23, 2014

Review masca Aztec Indian Clay

Următorul review pe lista propusă acum o săptămână era pentru masca de argilă Aztec Secret. Povestea achiziționării ei e simplă: mi-am dorit mult să încerc masca GlamGlow, însă având în vedere prețul și cantitatea, am zis pas până în momentul în care mă voi simți în stare de o asemenea aroganță. 


La scurt timp după, Andreea de la A Beauty Tale citise undeva că masca asta ar avea efecte asemănătoare GlamGlow-ului, așa că n-am mai stat pe gânduri, am pus-o în coș și am plasat comanda. 

M-am trezit cu ditamai recipientul de plastic plin cu praf magic (454 g) - ceea ce mă bucură, sper să mă țină până la anul pe vremea asta. Prețul este de numai 5.99$, deci îți dai seama că nu aveam să plâng în cazul în care nu eram satisfăcută de efectele ei. Produsul este recomandat pentru măști faciale, împachetări și chiar pentru înțepături de insecte. 


Borcanul imens e plin de bentonită de calciu, un ingredient puternic folosit în tratarea acneei. Deși are mai multe întrebuințări, singura la care m-am gândit eu a fost masca facială săptămânală - mai ales că de ceva vreme nu am mai folosit niciun fel de mască sau tratament pentru ten.



Modul de preparare recomandat este o parte argilă, o parte apă sau oțet de mere. Sunt puțin sceptică în ceea ce privește aplicarea oțetului pe față (deși am citit multe review-uri scrise de persoane care au făcut asta și au recunoscut că efectele ar fi mai bune în această combinație), așa că am ales să amestec praful cu apă.



Din păcate pentru mine, nu reușesc să descopăr cantitățile ideale pentru a face o pastă mai ușor de manevrat și întins, singurul rezultat la care ajung de fiecare dată fiind cel din fotografiile de mai jos:



E mai mult un fel de...glod, că nu-i pot spune altfel, însă am reușit să îl aplic de față într-un strat suficient de gros ca să mă simt eu cu inima împăcată. O aplic cu degetele în două sau trei straturi, după care îmi văd de treabă prin casă, în timp ce aștept să se usuce. Pentru pielea normală e recomandat să stai cu ea în jur de 15-20 minute, iar pentru cea sensibilă - 10 minute.


Partea aia cu "feel your face pulsate" e pe bune. senzația de înțepături devine atât de puternică după 10 minute, că efectiv îmi vine să mă scarpin/spăl/curăț și să o las baltă. Se simte pe toată fața, însă în special între sprâncene și pe nas. Se usucă complet în aproximativ 20 de minute și când simt că strânge pielea sau că începe să cadă, merg și o spăl.


Partea cu spălatul e cea care-mi place cel mai puțin (chiar mai puțin decât mâncărimile și înțepăturile pe care le simt vreo 5 minute - cele mai lungi 5 minute EVER). Încep prin a uda fața, ca să înmoi argila, apoi mă folosesc de un șervețel umed, clătit bine în apă călduță și curăț ușor masca. Zic ușor pentru că unele porțiuni se întăresc și zgârie dacă nu le înmoi bine - sentiment nu foarte plăcut.


După ce dau masca jos, pielea e destul de roșie și durează între 15-30 minute să-și revină la normal. Overall, tenul arată mai luminos, se simte mai fin, iar punctele negre de pe nas sunt pa. Mă așteptam să-mi rezolve și punctele negre de pe obraji, însă până acum nu am avut succes. Am testat-o și pe nasul prietenului meu, care aproape că m-a înjurat că-l supun la așa chin, însă la el nu a avut niciun efect (în afară de disconfortul pe care-l simți când ai masca pe față). Tind să cred că la mine s-au curățat mai ușor și pentru că folosesc exfoliantul BHA de la Paula's Choice.


Nasul și porii din lateralele lui sunt OK, însă pe restul feței am în continuare punctele negre la locul lor. Îmi pare rău că nu am făcut poze și înainte, așa că va trebui să mă crezi pe cuvânt când spun că pe nas a curățat tot. Pozele post-mască nu sunt editate, așa arată fața mea. Nu știu dacă îți dai seama, însă e destul de fresh, chiar dacă e roșie pe alocuri.


Per total sunt mulțumită de efectele măștii - nu mă așteptam la minuni, eram însă foarte curioasă de efecte. Nu m-a convins să renunț la planul nebunesc de a-mi cumpăra GlamGlow-ul și nu cred că aș recomanda-o persoanelor cu tenul foarte sensibil, din cauza senzației dubioase pe care o ai în timp ce-o porți. Totuși, roșeața dispare după și nu am avut niciun fel de alte probleme care să merite menționate.

Tu ai încercat masca Aztec? Dacă nu, crezi că i-ai da o șansă?

11 comments :

  1. Da! Eu as incerca-o, tinand cont de pretul mic si cantitatea destul de mare, nu cred ca as avea nimic de pierdut. te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicoleta, cam așa e! Mi se pare că are totuși efecte mai bune ca măștile cu argilă pe care mi le făceam eu acum mult timp. Dacă o încerci, nu uita să-mi spui cum ți s-a părut! Te pup!

      Delete
  2. Ah, urasc senzatia aceea de mancarime cand imi vine sa ma scarpin pana imi distrug fata... :-s :))
    Nu stiu daca as incerca-o momentan, dar ma bucur ca ai scris despre ea. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) E foarte nesuferită, greu de suportat, da.. Dacă te hotărăști, îți dau o mostră și apoi îmi zici dacă iei borcanul mare sau nu :) Te pup!

      Delete
  3. Foarte interesant si complet review-ul. M-a determinat si motivat si pe mine sa scriu despre Glam Glow Youthmud. Rezultatele sa stii ca justifica o astfel de "aroganta" din cand in cand. Nu am incercat niciodata un produs de curatare mai eficient!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am văzut, Laura! Of, sper ca anul ăsta să pun și eu mâna pe borcănelul magic și apoi să fac și o comparație între cele două. Te pup!

      Delete
  4. Pe mine ma tenteaza fiindca arata foarte fain zona nasului dupa tratament ;)...eu acolo am probleme cu punctele negre. Cred ca as incerca si cu otet de mere, pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dacă încerci cu oţet, să-mi spui cum e. Cred că acum 2 sau 3 seri mi-am făcut masca din nou şi mă bătea gândul să încerc şi cu oţet, măcar pe nas. Dar nu aveam în dulap şi am rămas la apă :)) Pup!

      Delete
  5. De unde ai comandat argila, Ioana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bunp, Mihaela! E luată de pe iHerb.com :)

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete