June 12, 2014

Par drept fara placa

Probabil ştii deja că recent mi-am decolorat şi vopsit părul într-o nuanţă de blond închis. Eh, ultima chestie pe care-aş vrea s-o fac acum e să abuzez de placa de păr. Ca să înţelegi de ce placa e aproape o necesitate pentru mine, îţi povestesc câte ceva despre părul meu:

este ondulat, nici drept, nici creţ - însă nu mai are onduleuri frumoase, ca pe vremuri, le are dezordonate şi împrăştiate;
este foarte neascultător;
deşi pare că are formă de bob, varianta asta nu mai e valabilă, pentru că am decis să nu-l mai tund o vreme;
e in the middle phase, adică nici scurt, nici lung, fără formă - un fel de mătură enervantă;
dacă nu am grijă să-l aranjez, i se pare mereu o idee bună să se onduleze/aşeze înspre exterior - penibil :)

Aşa că am găsit o variantă simplă de a-l aranja, fără să apelez la căldură (care l-ar degrada şi mai mult): 


Da, agrafele minune, simple şi negre, pe care le-am căutat de-am înnebunit şi peste care am dat, într-un final, în DM la Crângaşi. După ce spăl părul şi-l dau cu balsam, îl ţin într-un tricou (că aşa am învăţat de la Anca) în jur de 15-20 minute. Chiar îmi place mult varianta cu tricoul vechi în loc de prosopul scorţos - e mai moale, părul stă mai relaxat şi nici nu ia vreo formă dubioasă.


După ce e uscat în proporţie de 70-80%, îi fac cărarea şi iau suviţe groase de păr, le întind bine şi le prind cu agrafe. Dacă e nevoie, folosesc mai multe agrafe pe aceeaşi şuviţă, pentru a mă asigura că rămâne cum am aranjat-o.




În cazul meu e destul de simplu, pentru că am părul scurt. De cele mai multe ori, prind lateralele şi apoi am grijă să pun câteva agrafe şi la spate, peste cele deja înfipte.





După 2 ore, le dau jos şi aranjez părul (cu degetele, că aşa-mi place mie). Deşi metoda e simplă, necesită răbdare şi timp. Aşa că nu funcţionează dacă tocmai te-ai băgat la duş şi într-o oră trebuie să fii nu-ştiu-unde :) Iată rezultatul:



Cât despre părul lung, vă puteţi inspira din clipul de mai jos pentru modul de aranjare:


Simplu, nu?


Cum ţi se pare metoda asta? Ai şi alte variante heat-free, la fel de simple?

10 comments :

  1. Esti foarte fumoasa. Si este o metoda super. O sa o incerc si eu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ioana, mulțumesc mult! Să-mi spui dacă ți se pare simplu. Te pup!

      Delete
  2. interesanta metoda. eu insa sunt din categoria celor care vor mai degraba bucle, ca tot am parul destul de drept de la natura :P
    lasand asta la o parte, este foarte frumoasa, sa stii! pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milena, știi cum e: tu cu părul drept vrei bucle, eu cu păr ondulat vreau păr lins dacă se poate :)) Mulțumesc mult :) Te pup :*

      Delete
  3. Jeesus, can you be more perfect?! Mi se pare genial cum îţi iese totul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Denisa, nu știu despre ce vorbești acolo :)) Va trebui să te dezamăgesc în curând: în postarea cu și despre atingerea nuanței perfecte de blond ai să vezi că nu-mi iese nici pe de parte genial :)) Te puuuup :*

      Delete
  4. Am exact acelasi tip de par ca al tau si un bob asimetric pe care il stressez cu placa zilnic. Super utila postarea ta..am sa incerc si eu. Cat despre agrafe, am aflat de curand ( de aici : https://www.youtube.com/watch?v=Qq3Rfk9osRA) ca se prind cu partea zimtata in jos, acea parte fiind special facuta asa pt ca agrafa sa se fixeze mai bine si sa nu alunece din par.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memeea, ce mult mă bucur că ți se pare utilă postarea și că am, pe deasupra, ocazia să învăț lucruri noi. Asta cu partea zimțată în jos nu o știam, dar citisem comentariul tău și în weekend, când am fost domnișoară de onoare, m-am folosit de noua informație pentru a-i prinde voalul miresei cu agrafe - cu partea zimțată în jos, ca să stea! :D Mulțumesc, te pup!

      Delete
  5. For real? Ia sa incerc si eu neaparat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. For real! Să încerci și să-mi zici cum e :)

      Delete