July 2, 2014

Am gasit 2 metode de a ma bucura de Expert Face Brush

Din nou am o perioadă foarte aglomerată, însă nu vreau să las timpul să treacă fără să fac câte un update legat de ce am mai descoperit. Experimentul cu părul mă lasă puţin confuză: în ciuda faptului că am respectat paşii ca la carte, nu văd mari schimbări în ceea ce priveşte lungimea lui. Un singur aspect mă încântă peste măsură: tratamentul zilnic cu ulei cald mi-a readus părul într-o stare acceptabilă (după decolorare era foarte uscat şi se încâlcea uşor).

Însă am să detaliez la finalul săptămânii de stat cu capul în jos. Ca să revin la subiectul postării de astăzi, mai ştii când povesteam aici că nu mă înţeleg deloc cu Expert Face Brush? Indiferent de textura fondului de ten folosit, lăsa urme/dungi şi-mi era foarte greu să le uniformizez. Mai mult, mi-a dat mari bătăi de cap atunci când s-a pătat.


#1 - Fond de ten lichid

Într-o dimineaţă, chioară de somn fiind, am pus mâna pe ea din greşeală şi am turnat produs - m-am trezit instant, dar era prea târziu ca să mai dau înapoi şi să schimb pensula. Am folosit-o cu fondul de ten Illuskin (despre care poţi citi aici) şi surpriză: s-a întins perfect uniform, fără dungi sau urme inestetice. A devenit o adevărată plăcere să lucrez cu ea şi simt că de abia acum o descopăr :)



În continuare cred că absoarbe destul de mult produs, indiferent că aplic fondul de ten pe mână şi iau de-acolo sau direct pe pensulă. Aşa că prefer varianta a doua, e mai puţin messy.


#2 - Blush cremă

O altă utilitate - de altfel prima testată - este aplicarea blush-ului cremă. Metoda e mai igienică, iar efectul este mult mai bun decât dacă ar fi să aplic blush-ul cu degetele. Nuanţa e una foarte discretă, naturală şi cu ajutorul Expert Face Brush reuşesc să aduc acea pată de culoare aerată pentru un look fresh.


Tu ai vreo poveste din asta de succes? Ai reuşit să salvezi cumva vreun produs de makeup sau vreo pensulă cu care credeai că n-ai să te înţelegi nicicând?

4 comments :

  1. pentru par vopsit/degradat din cauza decolorarii eu am folosit masca de ou crud cu putine picaturi de ulei de migdale sau argan. mi-a facut parul ca nou :) stiu ca pare scarbos, sau mie mi se pare, insa functioneaza. stat cu masca macar jumatate de ora inainte de spalare si faci asta macar o data pe saptamana, dupa cateva saptamani o sa vezi efectele. la mine a functionat. pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diana, mulţumesc mult pentru sfat! Poate fi scârbos pentru unele persoane, eu nu am şi nici n-am avut probleme din astea :)) Dacă face bine părului, mă bag fără probleme :) Mi-am pus ou, iaurt, uleiuri, maioneză, ketchup, bere şi vodka în păr de-a lungul timpului :) Chiar acum două seri mi-am propus ca o dată pe săptămână să fac o mască cu ou şi ulei de măsline, ce sincron frumos :) Te pup!

      Delete
  2. Hehe. Cand te Aștepti mai putin ..boom .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e chiar enervant :) Noroc că am momente când mi-e greu să mă despart de lucruri şi le ţin. După un timp, le mai dau o şansă sau le iau din greşeală şi atunci descopăr, fără să vreau, că de fapt pot face treabă bună. Doar să ştii cu ce să le pui la treabă :D

      Delete