July 11, 2014

Big & Daring Volume Mascara


Cu Big & Daring Volume Mascara am făcut cunoștință după Digital Divas - am plecat cu el de acolo și deja mă uitam strâmb, gândindu-mă că n-o să-mi placă. Însă am ales să-i dau o șansă și mă bucur că am făcut-o, căci îl iubesc.



În primul rând, mi-a plăcut peria: mare, bogată și curbată, mi-a inspirat încredere că poate să facă o treabă bună. Îmi plac și fonturile alese pentru ambalaj și faptul că au mărimi diferite, dar mai ales că textul nu se șterge - îl folosesc deja de suficient timp și rezistă cu brio.


Produsul are 10 ml, o consistență cremoasă, mai mult de gel (adică nu e nici prea lichid, dar nici greu de folosit-spre uscat) și o formulă cu cheratină și proteine, pentru a menține genele netede și elastice. Termenul de valabilitate este de doar 3 luni de la deschidere (yeah..). După aplicare se usucă incredibil de repede și se fixează imediat - ceea ce e minunat, pentru că nu există riscul să clipesc și să-l întind aiurea. Când spun că se usucă repede, nu glumesc - aplic câte un strat la fiecare ochi, iar când revin deja e aproape uscat.

Partea preferată este că nu curge absolut deloc - mi se întâmplă des să mă trezesc cu rimel curs și întins în colțul ochiului, în special vara. Însă Big & Daring rămâne acolo unde-l pui. Culoarea este foarte intensă și îmbracă frumos genele și ochii, de multe ori fiind suficient doar acest produs pentru un look de zi.

Partea mai puțin plăcută este îndepărtarea lui - am rămas (din nou) fără demachiant bifazic și am fost nevoită să-l îndepărtez cu lapte demachiant (cel de la Balea). Am muncit mai mult decât am muncit la aplicarea lui să-l înmoi și curăț complet, iar până la urmă am folosit puțin ulei de măsline. Nu este waterproof, însă poţi să plângi liniştită, căci nu va curge :)



Am aplicat două straturi (așa procedez de fiecare dată) și îmi place că deși separă, curbează și oferă volum genelor, nu le încarcă. Efectul este wow, diferența e notabilă și îmi pare rău că nu am făcut poze before & after. Însă ca să-ți faci o idee asupra genelor mele dezgolite, aruncă o privire aici.




Întâmplarea a făcut ca Big & Daring să vină la mine exact când am rămas în pană de rimel. Iar cireașa de pe tort e că îmi place mult. Îl recomand indiferent de tipul de gene - având în vedere că se fixează atât de bine, tind să cred că ar face o treabă bună chiar și pe genele scurte și drepte.

Voi reveni cât de curând cu un update legat de preţ :)

No comments :

Post a Comment