July 14, 2014

Ohh! Tan so fine - Tan me! ♥


Azi povestesc despre două produse dragi mie: bronzer-ele duo de la Miss Sporty. Nu știu cum se face că până de  curând nu am avut un produs asemănător în portfard. Însă nevoia s-a instalat în momentul în care am început să folosesc autobronzant, iar tenul era mult mai deschis decât restul corpului. Și ce metodă mai bună de a uniformiza totul decât folosind un bronzer?



Cumpărăturile au fost făcute la ceas de seară în real,-, pentru că e deschis și noaptea. Ajunsă la raionul cu minuni, nu m-am putut hotărî asupra unuia, așa că am luat ambele nuanțe disponibile: Perfect Brunette și I am blonde and fabulous. Împreună au costat 24 de lei, deci îți dai seama că am plecat foarte mulțumită.


Fiecare produs are două compartimente: unul cu bronzer și unul cu highlighter - cel puțin asta îl consider eu, un iluminator. Se poate totuși să fie un bronzer mai deschis, ca să ai de unde alege în funcție de nuanța tenului tău. Cantitatea totală este de 6,2 gr și are un termen de valabilitate de 30 luni de la deschidere. Produsul nu usucă pielea, absoarbe excesul de sebum și rezistă toată ziua - pe testate.

Ambele produse sunt pigmentate, însă au un aspect natural pe piele. Fiind foarte fine, sunt ușor de folosit și uniformizat, așa că riscul de a avea linii bine definite este mic.

În plus, refill-urile pot fi scoase, iar după ce le termin plănuiesc să folosesc ambalajul pentru un bronzer homemade (cu cacao).


Perfect Brunette este varianta mai închisă - cea pe care o folosesc cel mai des. O aplic pe pomeți, frunte, tâmple și linia maxilarului. Iluminatorul îl aplic tot pe pomeți și câteodată pe lateralele nasului, însă rar.


I am blonde and fabulous este varianta mai deschisă și mai...portocalie. Bronzer-ul nu îmi place în mod deosebit - nici nu cred că mi se potrivește, însă iluminatrul este superb: mult mai deschis și mai shimmery decât cel anterior menționat. Mi se pare și că atrage mai frumos lumina, așa că întind mâna după el mai des. 

În timp ce scriu mă gândesc să scot jumătățile de produs preferate și să le combin în același ambalaj -  mi-ar fi mai ușor, mai ales atunci când ies din oraș (ca să nu le mai car pe ambele după mine).

Mai jos te las cu câteva poze - am folosit Perfect Brunette :)




Bottom line: Ambele produse îmi plac foarte mult (fiecare cu jumătatea lui), își fac treaba bine și sunt budget-friendly. Mai mult de atât nu pot cere de la un produs cosmetic. În plus, îmi place că pot mima un bronz pe timp de vară, căci sunt destul de albă și simt că nu mă mai încadrez în peisajul estival :)

Care e bronzer-ul tău preferat? Cele de la Miss Sporty ce părere ți-au lăsat?


11 comments :

  1. Heii! Bronzerul Perfect Brunette il folosesc zi de zi in ultimul timp. Am mai avut unul anul trecut, dar se terminase, asa ca de curand l-am cumparat din nou si m-am reindragostit. Blending-ul se realizeaza super usor si este perfect sa il folosesti atunci cand esti in graba. Nu trebuie sa te stresezi ca nu l-ai aplicat ca la carte, bla bla bla. Este chiar un super produs la un pret mic. In schimb iluminatorul nu prea imi place. Pur si simplu, simt ca nu este potrivit pentru mine. Dragute poze, Ioana. Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andreea, nu mă mai satur de el. Inclusiv azi îl am pe ten şi am prins curaj: trec cu pensula pe ambele jumătăţi şi conturez faţa frumos. E atât de simplu de folosit şi se vede foarte natural, chiar dacă Perfect Brunette pare foarte închis. Te pup!

      Delete
  2. Arata bine, dar mie personal imi este teama sa le folosesc in primul rand pentru ca nu pre ma pricep sa mixez ca sa para cat ''mai natural''. La tine arata foarte bine, mie mi-ar trebui ani lumina sa ma pricep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marie, nu ai ce pierde dacă încerci! În primul rând: e foarte ieftin. Dacă nu îţi place, îl poţi pasa unei prietene. Cât despre mixat pudra, eu folosesc pensula pentru blush de la Essence (e una mică, cu capăt mov), foarte moale. E simplu de realizat, nu ai nevoie de cine ştie ce skill-uri :) Încearcă şi exersează şi foarte curând o să iasă cum trebuie, ai să vezi :D Pup!

      Delete
  3. Wow , foarte frumos , imi place foarte mult blogul tau , am si eu blog si te invit cu mare placere sa il urmaresti , trebuie sa recunosc ca nu e atat de interesant si frumos structurat ca al tau dar mie mi place http://iloveshoppingmakeup.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Georgiana, mulţumesc mult! Asta e cel mai important - să îţi placă ţie şi să scrii cu pasiune. Îl vizitez asap! Pup!

      Delete
  4. Yup, still gorgeous. But, regardless, do share the homemade cocoa bronzer recipe! :D

    ReplyDelete
  5. La pretul asta si dupa ce ti-am citit articolul e clar ca am gasit mult cautatul bronzer ieftin si bun! :))
    Multumesc Ioana pentru review! :*:*

    ReplyDelete
  6. Dupa ce ti-am citit review-ul, l-am cumparat si eu in varianta Perfect Brunette.
    Multumesc! :*

    https://nicoletaadumitru.wordpress.com/

    ReplyDelete