July 23, 2014

My summer lovin' tag


Iubesc vara, sunt născută vara şi e singurul anotimp care-mi prieşte. Aşa că nu aveam cum să ratez tag-ul My Summer Lovin', preluat de la Miss Alice. Trec direct la subiect:


1. Rujul tău preferat în această vară?

Apelez tot mai des la Celestial de la Rimmel Apocalips, pe care l-am prezentat în postarea cu colecţia de rujuri (o poţi vedea aici).



2. Oja preferată?

 Cred că cel mai mult mă atrage Avon Gel Finish în nuanţa Orange Crush. E o culoare puternică, vibrantă şi veselă, plus că e foarte rezistentă şi nu trebuie să-mi fac griji des în privinţa manichiurii. I-am făcut deja un review aici.


3. Costumul de baie care îţi place vara asta?

Nu am aşa ceva, sincer. În sertar am două costume de baie şi vreo 3 bustiere, piese pe care le combin cum apuc, în funcţie de cum mi se pare mie că arată bine. Nu am dat importanţă majoră costumului de baie, însă trebuie să fie din două piese şi prefer bustiera pentru că nu are bretele care să lase urme. Dacă ar fi să aleg ceva acum, aş alege probabil costumul ăsta.

4. Băutura preferată?

Apa plată. Alcool nu beau - foarte rar mă tratez cu un Ciuc Radler, câteodată fac abuz de Cola, însă cel mai bine mi-e când beau apă (câteodată mai pun fructe în ea).


5. Autobronzantul preferat?

Singurul pe care-l am e cel de la Palmer's, primit de la Alice. Încă nu am apucat să scriu despre el, dar îl folosesc săptămânal şi mă ajută să arăt de parcă-i vară :)


6. Melodia preferată vara aceasta?

Asta a fost pe repeat de multe ori :)

7. Accesoriul preferat?

Nu prea port accesorii, deşi îmi plac şi am câteva. Singurul pe care-l port constant e inelul de logodnă, cel care se vede în mai toate pozele cu mâinile mele :)

8. Parfumul preferat?

Ultimul primit, Dahlia Noir de la Givenchy. Îl ador şi urmează să încerc să-i fac şi un review.


9. Cartea preferată?


Recunosc că de câteva luni nu am apucat să citesc nicio carte, deşi lista e foarte lungă. Însă, din când în când, mai citesc câte un subcapitol din Eficienţa în 7 trepte a lui Stephen R. Covey şi îmi notez într-un caiet ideile care mi se par importante.

10. Ce aştepţi cu nerăbdare să faci vara asta?

Abia aştept să văd marea, să simt nisipul sub tălpi, să mă las ciufulită de briză :) Şi multă bălăceală! ♥

Aştept un comentariu cu preferatele tale şi, evident, te invit să preiei tag-ul dacă îţi place.

6 comments :

  1. Ce frumos iti vine tie Celestial, pe mine parca nu ma prinde asa de bine.
    Nu cred ca ti-am mai spus, dar imi place tare mult cum iti sta blonda. :) Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Dara! Am primit multe complimente, nu mă așteptam sincer :)) Te pup! :*

      Delete
  2. Mi-au placut raspunsurile tale, cred ca preiau si eu tagul :D

    ReplyDelete
  3. Buna! Super tare postarea. Am sa preiau si eu tagul. Pupici:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. O citesc acum, Andreea! E foarte colorat ♥

      Delete