July 21, 2014

Orange Blossom & Verbena - Primele impresii


Anul acesta Scottish Fine Soaps aniversează frumoasa vârstă de 40 de ani și, cu această ocazie, lansează o nouă gamă de produse: Orange Blossom & Verbena. Recunosc, eram tare curioasă să văd cum vor arăta noile ambalaje și ce va servi drept inspirație pentru noile parfumuri. Floarea de portocal și verbina (care mai e numită și iarba sacră de egipteni) se îmbină armonios într-un parfum fresh, perfect pentru vară.


Noua gama este dedicată îngrijirii delicate a pielii, la fel ca celelalte produse ale lor - texturi ușoare, parfumuri discrete, efecte bune  - mi se par perfecte pentru zilele călduroase de vară, când am nevoie de hidratare, dar nu vreau să încarc pielea inutil.


Produsele miros minunat, iar setul Luxurious Essentials mi se pare cea mai bună afacere - pe site-ul GiftExpert costă 70 lei și, de banii ăștia, te bucuri de cremă de mâini, unt de corp, gel de duș și săpun. Îmi place cutia colorată și veselă, suficient de mică cât să nu ocupe mult spațiu în bagaj (plec în aproape fiecare weekend din București și n-are rost să car după mine ditamai sticla de gel de duș sau borcanul cu cremă).

Trecând peste preferințele mele, pe site mai poți alege untul de corp la 200 gr, esența de baie (500 ml), setul Body Essentials (cu unt de corp și gel de duș) sau cel cu trei săpunuri. Noua gamă e paraben-free (pentru că asta e direcţia aleasă cu ceva timp în urmă) şi, în plus, nu testează produsele lor pe animale. Am făcut un filmuleţ de prezentare scurt (sper ca melodia să te binedispună):



Primele impresii: parfumul e floral-fructat, fin, dar rezistent (fără să fie deranjant). Atât crema de mâini, cât și untul de corp au texturi aerate, care se absorb imediat în piele, fără să lase peliculă grasă. Gelul de duș curăță foarte bine, nu face multă spumă, e delicat cu pielea și nu o usucă excesiv. 

Crema de mâini e preferata mea by far, are o consistență de gel, intră imediat în piele - deci nu trebuie să masez prea mult sau să aștept să se absoarbă și hidratează foarte bine. Nu cred că ar face față mâinilor mele iarnă (pentru că nu port mereu mănuși și se usucă grav), însă pentru vară-toamnă e exact ce trebuie. După ce mă mai joc cu ele, revin cu detalii (inclusiv listele de ingrediente).

P.S. Știai că verbina e considerată o plantă magică și, pentru cele mai bune efecte, se culege numai în nopțile de Sărbătoare? 

Have a magical week :)

No comments :

Post a Comment