August 14, 2014

Concurs aniversar The Beauty Tag [INCHIS]


Ieri, The Beauty Tag a împlinit doi ani. Am povestit aici cum am început, câteva momente cheie, mai ales pentru că în 2013 nu am putut sărbători cum se cuvine. Azi vreau să vă mulțumesc pentru că-mi sunteţi alături și cum altfel decât printr-un concurs aniversar?

Pentru că se împlinesc doi ani, m-am gândit să fie două premii. 
GiftExpert îmi este alături - da, pentru o ocazie specială, e nevoie de cineva cu experienţă. Premiile sunt produse dragi mie: uleiul de baie Ambre Botanicals și setul Scottish Fine Soaps Orange Blossom & Verbena (ce conţine cremă de mâini, unt de corp, gel de duș și săpun fin).


Like paginii GiftExpert, ca să fii mereu inspirată în alegerea cadourilor
Like paginii The Beauty Tag, ca să nu ratezi noile mele aberaţii :)
Aș aprecia un comentariu în care să-mi spui ce anume te aduce pe blogul meu. Ce anume te îndeamnă să deschizi pagina virtuală cu inimioară roz? Vreau să știu ca să pot păstra mereu elementele astea, parte din mine, parte din The Beauty Tag. Mai mult, ce aș putea să îmbunătățesc și ce-aș putea să aduc nou?



Concursul începe astăzi și se desfășoară până vineri, 22.08.2014, la ora 20:00. Voi face o singură extragere, cu ajutorul random.org și voi anunța câștigătorii aici, printr-un later edit. Primul extras va putea să îşi aleagă premiul dorit. S-a înțeles, nu? :)

Later edit: Cele două câștigătoare sunt Daniela Gabriela Ionescu și Camelia Marica. Felicitări, fetelor! Setul Luxurious Essentials merge la Daniela, iar uleiul de baie la Camelia :) 

Vă mulțumesc mult pentru înscrieri, pentru sugestii și gândurile bune



32 comments :

  1. Ce ma aduce la tine pe blog?Ma aduce nevoia de a citi sfaturi pertinente atunci cand caut sa cumpar un nou produs cosmetic sau atunci cand vreau sa invat trucuri noi in materie de beauty.Imi place indrazneala ta(mi-a placut mult aticolul in care ne-ai aratat cum ai trecut de la brunet la blond,desi imi place mult mai mult cum iti statea cu parul mai inchis la culoare) iar daca ar fi sa vreau sa vad altceva pe blog,as vrea sa vad review-uri si la produse la preturi ft accesibile,ma refer la acele produse care sunt la indemana oricui,care se gasesc in orice magazin si nu costa atat de mult.

    ReplyDelete
  2. La muuuulti ani de blog, pisi! Acum ceva vreme as fi zis ca trebuie sa postezi mai des, dar acum chiar apare des continut de calitate. Mie imi place ca esti inventiva (vezi postarea cu scrub-ul), ca ai spirit (auto)ironic, ca esti sincera si curajoasa (vezi teh hair). Eu iti doresc sa iti mearga toate bine si sa iti aduca blogul numai bucurii.

    ReplyDelete
  3. La multi ani cu noroc si bucurii pentru blogul tau!
    Imi place blogul tau pentru ca imi place ceea ce faci! Imi place ca esti sincera, vesela si pentru ca imi inspiri incredere.
    Bafta multa in continuare si multe "succesuri" iti doresc!

    ReplyDelete
  4. La cati mai multi anisori!!! Te felicit pt munca ta si pt faptul ca am invatat\ aflat multe de la tine, prin intermediul blogului. Multumesc! Succes si multa bafta in continuare! ::*

    ReplyDelete
  5. La multi ani si buni!
    Felicitari! Si multumim pentru sansa de a incerca aceste produse!
    Eu revin pe blogul tau pentru ca ma ajuta de multe ori cand sunt interesata de un produs anume; in general pe bloguri urmaresc review-uri, pentru ca am nevoie de cat mai multe opinii pertinente si sfaturi inainte de a pleca la shopping , ca sa nu arunc banii in van!
    Multumim!
    fb: nadia alina candrea

    ReplyDelete
  6. La cati mai multi ani!!!
    Blogul tau l-am descoperit cam acum o jumatate, de an cred:)Urmaresc foarte multe bloguri, dar din pacate am obiceiul prost de a nu comenta..revin pe blog ori de cate ori ne prezinti noutati, imi place sa citesc parerile sau sfaturile tale, imi place sa citesc despre postari cum ar fi cele despre unghiute sau reviews,Mi se pare tare dragut sa vad ca ne impartasesti experiente si trairi si cunoastem macar o mica parte din viata ta:)
    Nu as putea spune ce sa schimbi..muhnca unei bloggerite este grea, necesita timp si rabdare, de multe ori am vrut sa mi fac si eu un blog despre unghiute si machiaj,dar mi a fost teama ca nu ma voi descurca, tu ai implinit doi ani asa ca iti urez mult succes in continuare!

    ReplyDelete
  7. Mihaela Grigoras
    La multi ani ! Imi plac articolele scrise frumos si sincer, fara vorbe carlionate. Mi-a placut si m-a amuzat http://www.thebeautytag.com/p/despre-mine.html :D . Si eu sunt in zodia gemeni.
    Fb : https://www.facebook.com/mihaela.grigoras.10

    ReplyDelete
  8. Rebreanu Lucia

    Imi place blogul tau, am dat de el pe google. Am gasit articole frumoase si bine scrise. Te pup. Am dat si like-urile aferente. Nu am ce sa iti reprosez

    ReplyDelete
  9. Imi place categoria ta Challenges. E misto rau :P La multi ani ! Maria Tartalas ma numesc

    ReplyDelete
  10. Hei beauty ! the blog is awsome ! Nu am ce sa iti recomand decat sa o ti tot asa ! sper sa ne vedem aici si peste doi, sase, opt ani ....mai frumosi, mai fericiti !

    ReplyDelete
  11. Ca sa vezi..cautam una alta pe google si am dat de blogul tau. Acest giveaway e misto. Produse de calitate ! La multi ani pentru cei doi anisori speciali. Profilul cu care am dat like e https://www.facebook.com/andreea.dolha.7 . O sa te urmaresc pe fb de acum incolo. Imi place aceste mici concursuri .

    Andreea Dolha

    ReplyDelete
  12. Fiecare articol e scris cu sinceritate ! La multi ani !

    Alina Abrudan

    ReplyDelete
    Replies
    1. My facebook - https://www.facebook.com/abrudan.alina.5

      Delete
  13. Imi plac la nebunie wishlisturile. Am vazut ca si tu ai unul :P . Pe lista mea e chiar uleiul de baie Ambre Botanicals care l-am googalit mai devreme. Inainte sa-l cumpar imi incerc norocul la tine pe blog. La multi ani scumpo

    Codruta Monica

    ReplyDelete
  14. LA MULTI ANI!
    fb adina radu
    Revin pe acest blog pentru a-ti citi parerea sincera despre anumite produse (review-uri) dar si pentru NOTD-uri.Ma inspir atunci cand nu stiu cu ce culoare sa imi mai fac unghiile. Sa mentii inimioara roz.Mie imi place.Sa mai adaugi postari in categoria places.

    ReplyDelete
  15. La multi ani si felicitari pentru munca pe care o dedici acestui blog. Mie imi place stilul tau de a scrie articolele, review-urile facute si imi place si aspectul blogului tau. Te pup ! :"*

    ReplyDelete
  16. fb: irina olteanu
    sincer, am descoperit recent blogul tau, insa mi s-au parut interesante "experimentele" tale insotie de impresii sincere

    ReplyDelete
  17. Imi place ca ca nu esti o bloggerita tipica si ai stilul tau propriu.

    ReplyDelete


  18. Un blog superb !
    Pe orice dau click .. sunt incantata :) .. totul este de bun gust.
    Felicitari !

    ReplyDelete
  19. Buna! La multi ani!
    Imi place blogul tau, am gasit articole frumoase si bine scrise de bun gust fb ene maria

    ReplyDelete
  20. La mai mare! La multi ani! Citesc cu interes prezentarile produselor cosmetice,dar mai ales impresiile.Sunt interesata de noutatile cosmetice si nu numai, dar si de experientele tale, pozitive sau mai putin placute.

    ReplyDelete
  21. La multi ani cu fericire si bucurii pentru blogul tau!
    Revin pe acest blog pentru ati citi parerea despre anumite produse (review-uri).

    ReplyDelete
  22. FB: Daniela Gabriela Ionescu
    Imi place blogul tau datorita postarilor pe care ni le prezinti. Vorbesti din suflet, ai pareri sincere cu mult bun gust si se vede ca te documentezi inainte sa scrii. Nu sunt doua randuri de idei, postarea e lunga si detaliata. Te puuuup.

    ReplyDelete
  23. La multi ani frumosi!

    ReplyDelete
  24. Felicitari pentru blog! Ma bucur mult ca l-am gasit. Cred ca nu trece o zi fara vad daca ai mai postat ceva. Absolut toate postarile tale imi plac!

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. Buna. Pe blog intru pentru a citi review-uri despre cosmetice inainte de a le achiziționa .

    ReplyDelete
  27. Felicitari pentru blog! Ma bucur mult ca l-am gasit, are o multime de sfaturi interesante.Succes in continuare :)

    ReplyDelete
  28. Este o mare placere sa te citesc.De cand ti-am descoperit blogul il urmaresc zilnic, ba mai mult am inceput sa iti urmez o parte din sfaturi.La multi ani frumosi!

    ReplyDelete