August 18, 2014

When life gives you lemons...


Neons by Opi - culori puternice, vibrante - de ce nu? Da, îți fură ochii și da, nu sunt pentru toată lumea. Partea preferată e finish-ul mat și opac al ojei, iar cea pe care am admirat-o eu pe unghii săptămâna trecută poartă denumirea de #Life gave me lemons.


E un galben neon (duuuh, ca la lămâi), cu o consistență cremoasă, ușor de distribuit. Oja e destul de pigmentată și arată bine din două straturi, însă pe o bază albă arată perfect. Parte a colecției, Put a coat on! e un lac alb menit să sporească frumusețea ojelor neon. Nu se aplică uniform - cel puțin eu n-am reușit s-o scot la capăt fără vreo două goluri și trei dungulițe, însă asta nu a afectat în niciun fel rezultatul final.




Ambele oje au câte 15 ml și pensulele specifice, cu care mă înțeleg foarte bine: nici prea late, nici prea înguste, suficient de lungi pentru a-mi permite să aplic oja cu îndemânare. Baza s-a uscat foarte repede, în câteva minute, iar cele două straturi colorate în maxim 15 minute (atât am stat eu ca o prințesă).


Partea bună e că mă pot folosi de bază și pentru celelalte oje "pretențioase", cum ar fi cele din colecția Les Blancs (care și ele ar avea nevoie de un strat alb înainte, pentru a arăta perfect). Îmi mai fac cu ochiul Juice Bar Hopping și Down To The Core-Al, dar mai aștept. Ojele sunt disponibile în magazinul Topline la prețul de 51 lei. Mi-a rezistat 5 zile în total, după care am şters-o, căci începuse să se crape la vârfuri. Un strat suplimentar ar fi rezolvat problema şi ar fi prelungit manichiura, însă mă aştepta turcoazul pentru mare :)

Mi se pare că genul ăsta de culoare merge cu pielea atinsă de soare (in a good way, not in a fried way) și arată minunat pe unghiile scurte. Tu ce porți pe unghii astăzi?

7 comments :

  1. Ce bine se vede culoarea pe unghiile tale!
    Mi se pare ca mie imi sta putin urat :D

    ReplyDelete
  2. Imi place mult nuanta! Cred ca si la unghiile de la picioare s-ar vedea super frumos. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dara, se vede super! Am făcut și poze, poate le postez la un moment dat :D Pup!

      Delete
  3. Se vede atat de fain, imi place!! :)

    ReplyDelete