August 11, 2014

DIY Lab: Exfoliant de corp - simplu si rapid


Dacă pentru ten apelez mai rar la exfolierea mecanică, atunci când vine vorba de corp - mă răsfăț cu tot ce prind. E vară, așa că, inevitabil, expun mai multă piele și-mi place să fie fină și moale. Am o serie de rețete pentru body scrub-uri, toate făcute în casă: simplu și rapid. Pentru prima...


I love this photo

Asta e o altă modalitate de a folosi uleiul de baie de la Ambre Botanicals, cel despre care am povestit aici. Evident, în locul lui poți folosi orice ulei sau combinație de uleiuri preferi (măsline, cocos, migdale, etc., cu sau fără uleiuri esențiale) - eu l-am ales pe ăsta pentru mirosul proaspăt. Am folosit câte 5 linguri mari de zahăr şi miere, plus două linguriţe de ulei.







Transferă body scrub-ul într-un recipient de plastic sau sticlă: 

eu am ales ambalajul de la una din cremele Soap&Glory (mă bucur că le-am găsit o utilitate, căci voiam să le păstrez)





Scrub-ul miroase demențial și mă trezește instant. Deși frunzele de salvie și ceai verde rămân prin cadă, contribuie mult la miros și arată bine (poate fi şi o idee de cadou). Un dezavantaj: combinația de miere cu zahăr se întărește, scrub-ul nu e foarte maleabil și, după ce iei puțin produs, ar fi bine să-l treci pe sub jetul de apă caldă câteva secunde, pentru a-l înmuia. Altfel, exită riscul să-ți zgârii ușor pielea (căci particulele de zahăr au formă neregulată și cam colțuroasă). În rest, lasă pielea incredibil de fină și e o plăcere să folosești cremă de corp după.


Dacă nu ești genul răbdător și preferi produse gata făcute, am două recomandări de produse exfoliante:


1. Exfoliant natural pentru corp Ambre Botanicals Herbal Garden Body Scrub - aici
2. Gel de duş cremos cu particule exfoliante din setul Boheme Body Care - aici

Tu ce foloseşti pentru exfolierea corpului? Care sunt produsele/reţetele DIY preferate?

8 comments :

  1. Cel mai tare si mai tare imi place zatul de cafea amestecat cu ulei de masline! Dar creatia ta arata foarte misto...am sa incerc! Pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Georgia,

      Și mie îmi place ăsta - l-am folosit cel mai des. Câteodată mai puneam și mălai, plus puțină scorțișoară (pentru miros). Pup și eu!

      Delete
  2. Aproape trece mirosul prin ecran, sa stii :D Eu am interzis la exfoliat pe corp o perioada si mi-e ciuda, mi-as fi facut si eu minunea asta - dar cu menta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi :) Ce mi-a scăpat, de ce interdicția asta la exfoliant? Aș fi pus mentă și eu, dacă aș fi avut, I love it! Te pup :*

      Delete
  3. Ioana, de ce nu incerci zaharul pudra in locul celui obisnuit? Este mai bland..Pupici. Raluca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Raluca,

      Zahărul pudră l-aș încerca pentru un scrub facial, unde chiar e nevoie de ceva blând (asta sau bicarbonat de sodiu). Însă când vine vorba de corp, aș avea nevoie de particule mari și sănătoase, parcă altfel nu simt că merge la fel de bine. Totuși am să încerc, s-ar putea să fie chiar mai bine cu pudra :D Te pup! :*

      Delete
  4. Ioana, frunzele de ceai de unde le-ai achizitionat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laura, le-am luat de la Plafar. Sunt niște pungi mari și ieftine, chinezești. Nu mai știu cum se cheamă, eu am transferat frunzele într-o cutie metalică și nu mai am ambalajul original...dar e verde și scrie ceva în chineză pe el :) Te pup!

      Delete