August 8, 2014

Prima manichiura cu StripLac by Alessandro


Săptămâna trecută am avut ocazia să încerc, pentru prima oară, manichiura cu StripLac by Alessandro. Mi-am potolit setea, în sfârşit, căci eram foarte curioasă cum se comportă pe unghii. 

M-am răzgândit de 2 ori cu privire la culoarea pe care vreau s-o văd pe unghii - la un moment dat chiar mă enervasem (în gând, nu am făcut scandal) că nu reușesc să mă hotărăsc. Când m-am aşezat și încercam să scot pe gură numele ojei pe care o vreau, am văzut un lila superb - pe numele ei Lucky Lavender. Așa am ajuns să-mi asortez unghiile cu părul :)



StripLac e un lac de unghii UV, cu luciu şi textură asemănătoare unghiilor cu gel, dar care se îndepărtează simplu şi rapid, prin metoda peel-off. Îmi place foarte mult cum arată, chiar dacă stratul e mai gros. Se aplică un base-coat, două straturi de ojă, după care un top-coat (folosind Twin Coat, un lac 2 în 1). Înainte şi după se degresează unghiile cu pad-uri speciale (care miros divin, nu că asta ar conta în mod deosebit, dar am simţit nevoia să specific), iar între aplicări se foloseşte lampa UV, exact ca la o manichiură cu gel.

Nu sunt o persoană foarte atentă, din contră: sunt împiedicată, estimez prost distanțele și iau tocurile ușilor cu umerii, îmi izbesc degetele şi unghiile de toate colțurile de masă sau le prind în sertare, mă zgârii te miri pe unde și tot așa. Rareori reuşesc să depăşesc timpul de uscare al unei oje fără să o ating măcar puţin. 

Bucurie: StripLac se usucă rapid, în 60 de secunde sub lampă, aşa că după m-am putut mişca în voie (deşi obişnuinţa mă forţa să umblu ca o fină, cu degetele înţepeniţe şi răsfirate, braţele puţin îndoite şi la o distanţă egală de corp, în direcţii diametral opuse).



În weekend mi-am îndeplinit obligaţiile de gospodină și m-am uitat constant la unghii, de frică să nu pierd vreo bucățică din superba ojă. Însă, spre fericirea mea, a rezistat cu brio. În total:  8 zile. Luciul e acelaşi, suprafaţa nu s-a zgâriat deloc şi sunt convinsă că rezistă chiar mai bine de 10 zile, însă unghiile au crescut multişor şi sunt curioasă şi cât de uşor se îndepărtează. 

Nu am reuşit să o desprind întreagă, ci mai degrabă să o jupoi în fâşii, dar nu mă plâng. De reţinut: o dată cu StripLac dispare şi luciul natural al unghiilor, iar după am folosit un buffer, pentru a nivela suprafaţa lor. Am încheiat cu un lac protector şi un ulei de cuticule.




M-am gândit să includ şi pedichiura: e opera mea, m-am gândit că dacă la mâini mă pot juca cu mai multe culori și arată bine, la picioare de ce nu aș face la fel? Movul e predominant (chiar mă mir că mă ține atââââât de mult faza cu movul), iar accentele de culoare sunt un turcoaz și câteva picățele hexagonale albe (am mai folosit oja și aici).



Turcoazul ăsta minunat mă va însoţi în mini-concediul la mare - nu-mi pot imagina o culoare mai potrivită pentru apă şi nisip, leneveală, Radler, soare şi voie bună.

Q: Te-ar tenta un kit din ăsta, care să-ţi permită să te joci cu StripLac acasă? Dacă îţi doreşti unghii impecabile, dar nu ai răbdare să le întreţii - atunci StripLac e ideal, însă dacă eşti ca mine şi schimbi ojele o dată la 3-4 zile... vei avea nevoie de toată colecţia de lacuri :)

8 comments :

  1. Arata super fain si unghiile lila, si pozele...insa pedichiura m-a dat gata...e geniala!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Georgia, mulțumesc mult! :D Orele petrecute pe Pinterest mă inspiră :) Te pup :*

      Delete
  2. Imi place foarte mult pedichiura!!! Pupici

    ReplyDelete
  3. si eu am incercat tot felul de chestii din astea, nu am cumparat kiturile, ci la salon. sincer, eu zic ca nu merita. la cum arata unghiile dupa... groaznic. mai bine investesti in tratamente de calitate si oje bune. eu de exemplu am 2 tratamente de la opi si folosesc oje doar opi si nails inc. nails inc mi-a rezistat 10 zile fara nicio problema, in vacanta, stand toata ziua in apa. si nu trebuie sa decojesc dupaia oja, ci o scot nomal, cu acetona.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diana,

      Ai dreptate, pentru o persoană ca mine - care schimbă culorile des, varianta asta nu rentează, pentru că slăbește unghiile și ajung să se exfolieze.. Eu mă înțeleg bine cu majoritatea ojelor și-mi rezistă destul de bine, undeva între 5-7 zile (e suficient, pentru că mă plictisesc rapid și schimb culoarea). Dar a meritat experiența, luciul e foarte frumos și nu am avut un așa luciu nici măcar cu top-coat-uri :) Te pup!

      Delete
  4. Arata superb unghiutzele tale! ♥
    Imi plac pozele, specifice tie. ;)):*

    ReplyDelete