October 1, 2014

O MASCA DE PAR IEFTINA SI BUNA


Hai să presupunem că asta e săptămâna produselor pentru păr, căci se pare că inspirația într-acolo mă duce și-mi vine să scriu numai despre ele. Adevărul e că în ultima vreme am încercat mai multe balsamuri și uleiuri decât aș fi făcut în mod normal și vreau să aduc la lumină impresiile mele.


Am luat masca asta undeva la începutul verii, pentru fabuloasa sumă de 20 lei. Mi-am zis că la banii ăștia nu pierd mult, iar cantitatea de 1000 ml era tentantă. Îmi plac produsele care au ambalaje-gigant, probabil pentru că sunt sătulă să rămân fără ceva fix când mi-e lumea mai dragă. Îmi dau siguranța (idioată de altfel) că voi avea suficient produs pentru...totdeauna :)


Masca se întinde foarte ușor, are o textură undeva între cremă ușoară și gel, miroase binișor, dulceag și înmoaie părul de la prima aplicare. 

Mi-am făcut un obicei din a o folosi săptămânal, înainte de a spăla părul. Fie o aplic pe părul uscat, fie pulverizez puțină apă înainte, saturez podoaba capilară și o „uit” acolo între 45 și 60 de minute, după care trec la spălat cu șampon, pun balsam și clătesc. Mi se pare că, cu cât o las mai mult să acționeze, cu atât părul e mai moale, mai fin și mai ușor de manevrat. 

Ah, ajută foarte mult și cu descâlcitul părului, îl cumințește (mi se încâlcea grav și dacă sufla vântul timp de 2 minute). Recunosc că, după ce l-am ars bine de tot, m-a ajutat mult să mă mint că am „un fel”de păr și nu lână.


Listă de ingrediente: Aqua, Cetearyl Alcohol (good), Cetrimonium Chloride (good), Citric Acid (good), Propylene Glycol (good), Hydrolyzed Milk Protein, Hydrolyzed Keratin, Cyclopentasiloxane (good), Dimethiconol (good), Parfum (poor), Benzyl Alcohol (average), Methylchloroisothiazolinone (poor), Methylisothiazolinone (poor).


Măștile de la Kallos se află printre preferatele mele. Sunt ieftine, fac treabă bună și, atunci când n-am chef de experimente sau n-am bani de spart, apelez cu încredere la ele. Dacă te tentează, o găsești aici, la mai puțini bani decât am dat eu pe ea :)
Tu ai încercat-o? Ce alte măști de la Kallos recomanzi?

10 comments :

  1. M-ai făcut curioasă și este clar că am să o încerc, mai ales că la banii ăștia, vorba ta, nu pierd prea mult. Am încredere în ceea ce ai zis mai sus și sper să meargă toată treaba asta și cu părul meu. Pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andreea, mulțumesc pentru votul de încredere. Să-mi spui cum ți s-a părut după ce/și dacă o încerci! Seară faină! Pup!

      Delete
  2. Eu ador mastile Kallos si sunt dependenta de ele de multi ani. O ador pe cea pentru par vopsit iar cea cu placenta mi-a fost alaturi de cele mai multe ori :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dya, cea cu placenta a fost și pe raftul meu din baie și-mi amintesc că o recumpăram constant (până am decis că e vremea să încerc și altceva). Dar e foarte bună, mare și ieftină ♥

      Delete
  3. sunt foarte bune mastile de la Kallos. Am avut si la tub, varianta pe mov pentru par uscat si deteriorat si a facut minuni pe parul meu.'
    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Claudia, mă bucur că-mi împărtășești părerea :) Din ce am încercat de la ei, măștile de păr mi se par cele mai faine ♥ Pup!

      Delete
  4. eu folosesc de vreo 4 ani mastile de la kallos si nici in ruptul capului nu as renunta la ele. le-am incercat pe toate si nu m-au dezamagit. azi mi-am luat-o pe cea cu cheratina,abea astept sa o folosesc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur să văd că tot mai multă lume descoperă produsele astea. Raportul calitate-preț este excelent și sunt și ușor de găsit :) Zi faină!

      Delete
  5. Nu am încercat până acum nicio mască de la Kallos. De obicei prepar acasă unele cu ulei de ricin, deoarece face minuni pentru păr. Sugerez şi eu următoarele măşti de păr, poate le găsiţi utile: http://www.grijapentrupar.ro/2016/03/14/masti-de-par-cu-ulei-de-ricin-pentru-cresterea-si-regenerarea-parului/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună,

      Mulțumesc pentru link și recomandări. Și eu aveam o perioadă când preparam măști în casă, dar în timp m-am limitat la ulei de cocos sau măști din comerț (merge mai repede treaba, nu mai stau să le combin). Iar cele de la Kallos sunt foarte bune și foarte ieftine :) Pe mine uleiul de ricin m-a ajutat într-o oarecare măsură în perioada în care-mi „creșteam” sprâncenele, ca să le pot da apoi forma corectă :)

      Delete