October 24, 2014

TAG // WOULD YOU RATHER?

Andreea m-a nominalizat pentru un tag simpatic și am ales să-l fac, pentru că...oh well, îmi plac tag-urile (nu mai e niciun secret ăsta). N-am s-o mai lălăi mult și-am să trec direct la subiect. Sper doar să ai răbdare să-l citești, că e destul de lung. Și te provoc să-mi spui what would you rather în căsuța de comentarii sau să preiei tag-ul :)


1. Ai prefera să pierzi toate rimelurile, tușurile de ochi, gloss-urile de buze și rujurile sau toate paletele cu farduri de ochi?

Se pare că am o pasiune pentru nimicuri/mărunțișuri, căci aș prefera să pierd paletele de ochi (nici nu-s așa multe și nici nu-s adevărate palete) decât să mă despart de zeci de rujuri sau tușul de ochi.

2. Ai prefera să îți tunzi părul foarte scurt sau să nu îl poți tunde din nou niciodată?

Prefer să-l tund şi să ştiu că-mi creşte la loc, decât să fiu nevoită să car după mine kilograme de păr. Îmi place Rapunzel, dar nu e pe lista mea de I wanna be just like you :)

3. Ai prefera să porți un blush coral sau un blush pink?

Blush-urile coral sunt cele după care întind mâna de fiecare dată când se cere un produs nou de acest gen, aşa că răspunsul e evident.

4. Dacă ai avea la dispoziție 1000 euro, ai prefera să cumperi haine sau produse de makeup?
M-am gândit. Şi am ales haine. De ce? Pentru că în FIECARE lună am grijă să aloc un buget pentru cosmetice şi să-mi fac wishlist-uri de care să mă ocup :) Aşa că, dacă aş dispune de banii ăştia dintr-un foc, aş alege să completez garderoba cu pulovere, blugi, cămăşi şi inele mari. Poate și vreo două pălării. Și niște rochii.

5. Ai prefera să aplici ruj ca eyeliner sau eyeliner pe post de ruj?

Cred că aş merge pe varianta de eyeliner pe post de ruj - eyeliner-ul e mai rezistent şi o pereche de buze statement n-au făcut rău nimănui niciodată, nu?

6. Ai prefera să cumperi doar produse de la MAC sau doar de la Sephora?

Nu am niciun produs MAC, nu pentru că nu mi-aş dori, ci pentru că scump. Şi chiar dacă ar fi altfel, aş alege Sephora - mie-mi place varietatea și acolo găsesc mai multe brand-uri din care s-aleg. E greu, dar îmi place să pot alege decât să n-am de ales.

7. Ai prefera să folosești doar un fard de ochi sau doar un ruj pentru tot restul vieții?

Doar un fard de ochi. Farduri nu folosesc atât de des, însă când vine vorba de rujuri...chiar acum am 3 în geantă.

8. Ai prefera să porți haine de iarnă în timpul verii sau haine de vară în timpul iernii?

Haine de iarnă vara. Sunt o şopârlă născută vara, iubitoare de căldură şi lumină. Mă pot coace liniştită-n soare şi prefer s-o fac, decât să-ngheţe sângele în mine iarna.

9. Ai prefera să porți unghii negre sau unghii în culori puternice pe tot parcursul anului?

Unghii negre. Dar un negru cu irizaţii aurii sau cenuşii :)

10. Ai prefera să renunți la produsul de buze preferat sau la produsul de ochi preferat?

Dacă sunt preferate, atunci nu renunţ la nimic :) Pot să renunţ la altceva, un produs asemănător, dar care nu e preferat. Depinde şi de care produs...dacă e vorba de produs de îngrijire, atunci renunţ la ăla pentru ochi, căci pot folosi crema de faţă peste tot. Dacă e vorba de produs de makeup, atunci renunţ tot la cel de ochi. Cred...

11. Ai prefera să poți purta părul prins într-o coadă de cal sau într-un coc dezordonat?

Coc dezordonat.

12. Ai prefera să nu mai poți niciodată să îți colorezi unghiile sau să nu mai poți folosi niciodată un luciu de buze?

Nu sunt fană luciuri de buze, aşa că rămân cu toate ojele :)

13. Ai prefera să îți razi sprâncenele și să nu le ai deloc sau să le desenezi în fiecare zi?

Cred că aş prefera să am sprâncenele mele. Dar îmi place să mă ocup de ele, aşa că prefer să le desenez zilnic :)

14 Ai prefera să trăiești fără machiaj sau fără lac de unghii?

Nici, nici. Dar dacă aş fi nevoiă să renunţ la ceva, aş renunţa la machiaj sincer. All natural, dar cu unghii roşii :)



5 comments :

  1. Oje roooosii.... ce frumoase sunt! Ce nuanta e OPI?

    ReplyDelete
    Replies
    1. OPI-ul l-am cîştigat la Jully pe blog, e Over and Over a-Gwen, colecţia Gwen Stefani. E roşu pur, iar mie-mi place cum arată după 3 straturi aplicate (deşi e destul de opacă şi după unul singur). Pup!

      Delete
    2. O am si eu, cred ca de-asta mi-a si atras atentia. Nu am apucat sa o folosesc ca unghiile mele au aratat cam nasol, a trebuit sa le tot port scurte. Dar maine planuiesc sa o inaugurez pe domnisoara lui Gwen.

      Delete
  2. si pe mine tot asta ma intereseaza! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normal că tot aia te interesează :)) Over and Over a-Gwen :*

      Delete