October 29, 2014

WISHLIST IHERB ♥#4

Am ajuns la a 4-a postare de genul ăsta, pentru că iHerb-ul e site-ul pe care am dat cele mai multe comenzi din istoria mea de...eh, din istoria mea. Țin să precizez că toate produsele din wishlist-ul cu numărul 3 poposesc care pe unde-apucă în baia mea (mai puțin uleiul de cocos, care stă la frigider). 



Din primul am reușit să iau doar masca Aztec (review aici), balsamul de buze Crazy Rumors (e pe repeat, îl iau din nou) și clorofila lichidă. Din cel de-al doilea am luat doar beauty blender-ul, despre care sper să reușesc să scriu cât de curând. Nu am renunțat la nimic, toate celelalte produse stau în folder-ele din contul meu de pe site, însă, știi cum e...trebuie înghesuite cu alte și alte produse. Iată-le:



PRODUSE:
.......................................................................................................................................................................................................................
1. Pad-uri Stridex, despre care am citit la The Beauty Addict şi pe care mi le-am dorit instant!
.......................................................................................................................................................................................................................
2. Alpha Hydrox Oil Free Treatment 10% Glycolic Acid - pentru că rutina de îngrijire nu concepe lipsa unui exfoliant AHA
.......................................................................................................................................................................................................................
3. Alpha Hydrox Silk Wrap Body Lotion - sper să mă ajute cu cele câteva semne de pe picioare
.......................................................................................................................................................................................................................
4. Şampon EO Keratin - şampon fără sulfaţi, sunt curioasă de cum ne vom împăca
.......................................................................................................................................................................................................................
5. Şampon Biotene H-24 - şi ăsta stă uitat prin folder şi aş vrea să fac o comparaţie între cele două
....................................................................................................................................................................................................................
6. Balsam buze Crazy Rumors Banana Split - ador balsamurile astea, vreau să încerc cât mai multe arome de la ei!
.......................................................................................................................................................................................................................


BONUS: Plicul ăsta colorat pentru cărat rujuri şi pudre, de aici

Pe lângă wishlist-ul ăsta, mai am o bibliotecă, un scaun de birou, câteva materiale pentru proiecte DIY și niște pulovere groase și pufoase (ai vrea să le vezi într-un articol?). Trebuie să-mi dau seama cum anume împart bugetul, ca să mă bucur de toate cât de curând :) 

Tu ce minunăţii ai mai trecut pe listuţe în ultimul timp?

5 comments :

  1. Alpha Hydrox Silk Wrap cred ca o sa-ti placa! Eu o folosesc chiar si pe ten. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adina, am văzut că multe fete fac asta și aș ieși chiar mai ieftin dacă mă rezum doar la Silk Wrap. Sunt atât de curioasă cum e :)) Mi s-a pus un pitic albastru pe creier, cum că e produsul fără de care nu știu cum am trăit până acum :)

      Delete
    2. Eu zic sa-l incerci, s-ar putea sa nu-ti mai doresti altceva! :D

      Delete
  2. Ioana, am eu tratamentul Alpha Hydrox, l-am folosit vreo jumate pana am inceput tratamentul de la dermatolog si mi-a interzis orice altceva. Daca nu te deranjeaza, ti-l pot da tie ca e pacat de el :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ștefana, really? Mi-ar plăcea să-l încerc, dacă nu-l mai vrea nimeni altcineva :D :*

      Delete