January 9, 2015

CELE MAI BUNE INVESTITII

Mă gândeam dacă să fac un articol cu cele mai iubite produse din anul 2014 (și nu numai). Apoi m-a bătut gândul să nu mai scriu nimic, pentru că am avut mereu grijă să-mi declar iubirea atunci când a fost cazul.





Dar aș vrea totuși să pun la un loc produsele care, din punctul meu de vedere, chiar și-au meritat investiția și pe care le recomand cu căldură. Here it goes! P.S. Urmează un articol lung.


Epilatorul Braun - mult timp nu am dispus de așa un aparat de tortură, dar apoi l-am văzut necesar. Cred că are 2 sau 3 ani vechime, însă a fost una din cele mai bune investiții făcute. A costat până în 150 lei, e perfect pentru firele mititele, mai ales vara, când totul trebuie să arate impecabil. Doare, dar nu mă așteptam să fie altfel.

Epilatorul cu ceară - l-am primit spre testare, mi-a plăcut și i-am rămas fidelă. Rezervele de ceară sunt foarte accesibile (cea galbenă cu miere este preferata mea), face treabă foarte bună și mă scapă rapid de tot ce trebuie. Cu epilatorul electric durează mai mult, pe acela îl folosesc rar și doar pentru firele foarte scurte. Review aici.

Placa de păr Remigton (model S3500) - una din achizițiile de care sunt foarte mândră. E multifuncțională, o folosesc atât pentru a îndrepta părul, cât și pentru bucle. Iar în zilele în care părul nu are deloc volum, e de un real ajutor. O folosesc aproape de rădăcină, numai pentru a curba puțin suvițele și o țin așa câteva secunde. În 3 minute am rezolvat problema.


Despre fiecare din produsele de mai sus am vorbit deja pe blog, sunt cele care se află constant în rutina mea de îngrijire și din acest motiv țin să le readuc în lumina reflectoarelor. Pentru gelul de curățare am făcut review aici, laptele demachiant de la Avene m-a cucerit de tot, SPF-ul Kiss My Face m-a făcut tare fericită recent (după o lună de așteptare, a ajuns la mine), miniatura Bioderma am primit-o la #dbbm3 și am introdus-o rapid în rutină, iar BHA-ul e nelipsit, pentru că altfel explozie de monștri scrie pe fața mea.


La capitolul ăsta am introdus balsamul Aussie, asupra căruia m-am hotărât și rămâne la favorite, după întâlnirea BBM by BB am încercat un șampon nou perfect pentru scalpul sensibil, cu mâncărimi- Gerovital H3 Derma+, uleiul de argan de la Solaris are întrebuințări multiple (păr, corp, cuticule, uneori în zona ochilor), Moroccanoil e iubirea părului meu, deci îl pun aici, iar masca Gliss Ultimate Oil Elixir face minuni (urmează detalii).


Pentru corp folosesc laptele Scottish Fine Soaps Au Lait, care miroase excelent, crema asta cu miros de trandafir și ciocolată de la Avon Naturals și noul intratul în peisaj Camil Sugar Body Scrub. Am să scriu mai multe despre fiecare în articole viitoare.


Bucurie mare pe mine când am primit de la Monica Instant Cuticle Remover-ul de la Sally Hansen, îl aveam de mult timp pe lista de dorințe. Face treabă foarte bună, îl folosesc săptămânal. La capitolul lacuri de unghii, în afară de cele de la Wjcon, ce care am pomenit recent, îmi plac foarte mult baza albă OPI, Wine & Dine Me de la Avon și Steel de la Oriflame The One (pe care-l am chiar acum pe unghii).


Două rujuri m-au cucerit serios anul ăsta: Yves Rocher-ul de care am povestit aici și roșul perfect de la Avon Luxe. Blush-ul cremos de la Wjcon e alegerea de zi cu zi, iar cel de la Inglot merge în orice anotimp și-mi inspiră prospețime. 

Rimelurile care i-au făcut concurență iubitului Volumissime Carbon Black X5 sunt Big&Daring și Sumptuous Extreme (căruia îi voi dedica o postare separată în curând). Baza de machiaj Radiant - foarte bună, ține fardul intact și 12 ore, iar prețul e de vis. I-am făcut un review detaliat aici. Am mai inclus pudra Illuskin The One de la Oriflame, kit-ul pentru sprâncene essence (are nuanțe foarte naturale) și bronzer-ul Miss Sporty, despre care am povestit aici.

Pentru ustensile de makeup am ales să amintesc două de la Real Techniques: pensula pentru pudră, dar pe care eu o folosesc și pentru blush și burețelul - care e minunat!


Ultimul produs din listă e minunăția asta de Coco Mademoiselle, care durează o veșnicie și de care sunt absolut îndrăgostită. Îmi place să-l aplic pe păr, am senzația că pe pielea mea își modifică puțin mirosul.

Cam asta ar fi selecția mea deocamdată, însă sunt convinsă că pe parcursul acestui an voi adăuga și alte produse. Unele sunt în așteptare, altele m-au impresionat deja, dar mai aștept puțin înainte să mă pronunț. Sigur ai și tu câteva minuni de a căror achiziție ești foarte mândră, așa că nu uita să împărtășești mai jos detaliile. Weekend frumos să ai!

6 comments :

  1. Multe chestii faine am vazut! Si mie imi plac buretelul RT, Sally Hansen Cuticle Remover si Morrocanoil. M-ai facut curioasa cu samponul Gerovital, pentru ca scalpul meu e din cale afara de usor de iritat si cu Aussie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă gândeam eu că șamponul o să-ți facă cu ochiul :)) Vreau să povestesc despre el mai pe larg, cred că săptămâna viitoare scriu.

      Delete
    2. Si eu am acelasi tip de scalp, sunt extrem de curioasa sa ne spui despre el. :)

      Delete
  2. Ioana, te rog frumos spune-mi cum se numeste nuanta rujului de la Avon ca m-am indragostit! Multumesc

    ReplyDelete
  3. L.E: din postare in postare am aflat ca minunatia se numeste Designer Red! iti multumesc ca m-ai ajutat sa gasesc rosul perfect. o singura nelamurire am...este un rosu aprins spre corai sau rosu rosu? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :)) E un roșu-roșu, clasic. Uite aici un swatch: http://www.thebeautytag.com/2014/06/colectia-de-rujuri.html Tot în articol găsești și descrierea lui, eu sunt profund amorezată :)

      Delete