January 12, 2015

SUMPTUOUS EXTREME - MY HIGH END LOVE

De anul trecut tot plănuiesc review-ul ăsta, dar nu am apucat să fac pozele în detaliu. Sigur îți amintești că ridicam în slăvi un singur rimel și ăla era L'Oreal Volumissime Carbon Black X5. Dintre cele testate între timp, doar unul reușise să mă mulțumească: Big & Daring de la Avon. 

La finalul lui 2014, după întâlnirea organizată de BeautyBarometer, am așezat frumos în sertar primul produs Estée Lauder. Sample size-ul de care povestesc azi e compus din două părți, Lash Primer Plus (Full Treatment Formula) și Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara (01 Extreme Black). Am fost cucerită de la prima aplicare și nici nu a mai fost nevoie de timp sau teste pentru a mă convinge că e un produs foarte pe gustul meu.


Primer-ul separă genele frumos și le pregătește pentru partea de „întunecare”. Are grijă de ele, prevenind ruperea sau căderea (din fericire, nu am probleme de genul, deci n-aș putea să mă pronunț despre eficiența lui din acest punct de vedere). 

Rimelul e de un negru intens, iar periuța conică îmi permite să îmbrac ușor și genele mici din colțul intern al ochiului, fără să mă pictez peste tot. L-am testat și fără primer și sunt la fel de mulțumită, sincer. E foarte rezistent, nu cade în bucățele și nu se întinde pe parcursul zilei. Consistența îmi place mult: nu e deloc apoasă, din contră. Încă de la primul strat se vede diferența satisfăcătoare.
Mod de folosire: aplic primer-ul și, înainte ca acesta să se usuce, aplic și primul strat de rimel. Revin cu al doilea strat și gata. De multe ori, doar rimelul ăsta e suficient pentru look-ul de zi și prefer să nu mai folosesc nimic altceva pentru machiajul ochilor. Curbează genele de la bază și oferă efectul ăla de alungire și volum pe care-l căutăm cu toatele (right?). 


Nu are rost să dau foarte multe detalii în cuvinte, pentru că imaginile mi-au fost mereu de cel mai mare ajutor, mai ales la capitolul rimeluri. Așa că, mai jos am pus toate stadiile prin care au trecut genele mele, de la natural la pline de volum, frumos separate, fără a fi încărcate.



Primer-ului i-am mai oferit o întrebuințare: îl folosesc pe sprâncene. E excelent pentru a domoli firele rebele, le așază frumos și-mi oferă o bază bună pentru fard. Pentru că aplic fardul imediat după, am parte de un finish mai intens, care-mi place. Și rezistă până la finalul zilei fără probleme.


Valabilitatea este de 6 luni de la deschidere, iar prețurile sunt în jur de 130 lei pentru fiecare din cele două. Da, sunt produse high-end, iar prețurile - pe măsură. Nu știu cât de curând voi face o astfel de investiție, însă cu siguranță le trec pe ambele pe lista de favorite. Le-am folosit zilnic de când le-am primit și parcă mi se stânge puțin inima când știu că urmează să se termine. Q: consideri că merită o astfel de investiție într-un rimel?

2 comments :

  1. Ce-mi place cum ți-a făcut rimelul ăsta, genele! Eu sunt tare mulțumită de produsele de la Estée Lauder, am avut fard de ochi, blush și rimelul Magnascopic Maximum Volume, care rămâne preferatul meu, dintre toate pe care le-am încercat. Mi-am luat și eu L'Oreal Volumissime Carbon Black X5, abia aștept să-l încerc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Theodora,

      La mine e printre primele încercate de la ei și sunt foarte încântată! Să-mi spui cum ți s-a părut L'Oreal-ul, eu l-am tot ridicat în slăvi, e în top și acolo rămâne :) Te pup!

      Delete