February 23, 2015

DOUA ULEIURI PREFERATE


Sunt convinsă că ești familiarizată cu produsele Solaris - au tot felul de bunătăți, care mai de care mai utile. Anul trecut, prin luna decembrie, am primit două pachețele cu ceaiuri, uleiuri esențiale, ronțăieli și uleiurile despre care amintesc azi: cel de cocos și cel de argan. Cu puțin timp în urmă am avut și un concurs, iar Cristina a fost norocoasa care a primit produsele. Cristina, sper că-ți plac! Aștept să-mi spui cum te-ai împăcat cu uleiurile :)



Uleiul de cocos nu mi-e străin, îl folosesc de ani buni pentru păr. Îl depozitez în frigider, așa că atunci când vine momentul, îl topesc la aragaz (prefer varianta asta în locul cuptorului cu microunde) ca să-l aduc la formă lichidă, după care aplic valuri de ulei pe lungime, insist pe vârfuri și-mi fac și un masaj capilar - ca să fie bine. Cel mai scurt timp de acțiune este de o oră, însă în general îmi fac programul astfel încât să-l pot lăsa 3-4-5 ore sau chiar peste noapte. Se îndepărtează ușor și-mi lasă părul lucios, lejer și moale. E o plăcere să-l aranjez după, pentru că e mai ascultător (de atâta fericire, probabil). 

Iarna asta pielea mea s-a uscat parcă mai cu spor ca în alți ani, așa că am ajuns să folosesc uleiul și pe corp. Îmi place să-l aplic imediat după duș, pe pielea încă udă - e mai ușor de întins. Apoi am început să-l folosesc pe mâini, coate, genunchi, cuticule, călcâie. Și nici nu-l mai topesc de multe ori. Pur și simplu îl încălzesc cu degetele și iau puțin produs din borcan. Lăsat la temperatura camerei, capătă o consistență de unt, așa că poate fi scos cu o oră înainte de folosire și aplicat pe zonele care au nevoie de el.


Fcors, Babadook și-a făcut datoria de pisoi și a venit să vadă ce pozez/ce mângâi/ce am acolo. E incredibil de curios și încăpățânat - nu există nu e voie sau pleacă de acolo. Până nu-și bagă nasul ăla umed să miroasă, nu se lasă. Așa că l-am pozat și pe el și mă bucur că am o poză în care se vede clar că la ochiul drept are mai puține sprâncene :)


Back to our story: un alt ulei pe care-l recomand este cel de argan de la Longevita. Mie mi-a plăcut, în primul rând, ambalajul. Recipientul este de sticlă și are pompiță. E foarte ușor de folosit așa, pentru că iei cât produs îți trebuie - chiar și o jumătate de picătură. În plus, capacul se blochează prin rotire și nu curge. Eu l-am ținut culcat prin sertar, pentru că le motan dărâmă și sparge tot.


Pe acesta l-am folosit exclusiv pe păr în primele dăți, apoi l-am aplicat și pe corp, după duș. Lasă pielea foarte moale și fină, iar senzația de hidratare durează destul de mult. Pe păr l-am aplicat numai pe vârfuri și am folosit o singură pompiță. Prea mult produs încarcă și lasă aspectul ăla uleios, de parcă nici nu te-ai fi spălat pe cap. Nu folosesc foehn sau placă atunci când îl aplic, pentru că nu vreau să-mi prăjesc vârfurile. A fost de un real ajutor, mai ales pentru vârfuri, de care încerc să am mai multă grijă atunci când e frig.


L-am terminat acum o săptămână, dar îl am din decembrie și l-am aplicat destul de des pe păr. Așa că cei 30 ml te țin destul de mult, mai ales dacă îi folosești doar pentru păr.

Ideea principală a articolului este că poți înlocui o grămadă de alte produse cosmetice cu aceste uleiuri, tocmai pentru că au atât de multe întrebuințări și pot fi folosite peste tot. Câteva idei ar fi: ca demachiant pentru ochi, ca tratament pentru gene, în loc de cremă de mâini, pe toate zonele cu piele uscată, ca mască de păr, ca ulei de corp, în locul cremei de ochi (am început să prefer uleiurile pentru hidratarea zonei din jurul ochilor și chiar am rezultate mai bune așa) sau ca hidratant pentru buze.

Mai am câteva uleiuri de prezentat, dar le las pentru mai încolo. Mai amintesc și uleiul de migdale dulci, tot de la Solaris, pe care îl folosesc în special pentru cuticule (l-am prezentat aici). Tu ce uleiuri preferi în perioada asta/ în general? Îți place să înlocuiești produsele de îngrijire cu unul singur, multifuncțional sau preferi rafturile pline de minuni?


19 comments :

  1. Si eu am inceput sa folosesc uleiul de cocos de doua saptamani si imi place mult, mai ales mirosul :))

    Doar ca eu il am pe cel de la Superdrug.

    https://nicoletaadumitru.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicoleta, nici nu știam de cel de la Superdrug, m-am uitat acum pe net. Îmi place ambalajul :) Și eu mai am unul început la frigider, de la Now Foods, iar înainte de astea am avut unul de la Jarrow Formulas, luat de pe iherb. Mi-au plăcut toate, însă mă bucur și că pe cel de la Solaris îl am în magazine și nu mai dau comandă pe iherb (mai ales de când au schimbat condițiile de transport). Te pup!

      Delete
  2. Imi plac rafturile pline de minuni!, nu ma pot abtine sa nu cumpar noutatile, indiferent cat urmeaza sa folosesc din ele...
    Nu sunt pasionata a fardurilor, insa tot ce inseamna cosmetic de intretinere... fac colectie.
    Prefer crema-gel pentru hidratare si combinatii de laptisor de matca si ceara de albine, plus apa de trandafiri (decongestionanta) pentru perioada de vara.
    Pentru perioada de iarna... prefer uleiuri si unt-uri (mda, e o incercare de plural :P) la greu, fara numar, pentru ca se poate - la frig, parca si pielea o cere! :)
    Folosesc intensiv uleiul de migdale si iasomie, sunt cam indragostita de ele in ultima vreme.
    Urmeaza sa incerc si uleiul de cocos. Mai ales dupa succesul repurtat in fata lui Babadook... pfiu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mădălina,

      Și eu prefer produsele de îngrijire, îmi fug ochii după ele mai mult ca după farduri. Și da, iarna merg chestii mai onctuoase și hidratante. Ulei de migdale folosesc și eu, mai mult pentru cuticule și mâini, mai nou și pe corp. Parcă îmi pare rău că nu am descoperit uleiurile mai devreme, e o adevărată plăcere să le folosesc. Următorul nivel e demachierea cu ulei :D Îmi place rutina ta de îngrijire, am să inspectez și uleiul de iasomie - să văd ce și cum. Pup!

      Delete
  3. Le am si eu si imi plac foarte mult, mai ales cel de cocos...

    Te pup

    www.miu-miu.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toată lumea ar trebui să le aibă, sunt foarte faine! :D Pupix!

      Delete
  4. Eu sunt fana uleiului de cocos. Îl folosesc pentru păr, pentru piele, pentru buze, împotriva iritațiilor de după depilare, uneori îl folosesc chiar și în locul spumei de ras. Chiar e un produs foarte bun. Și îmi place și parfumul lui. Dar îmi place produsele care conțin cocos la modul general... deci aici nu e nimic surprinzator :))

    Ulei de argan nu prea am mai folosit pentru că am avut două și nu puteam să le dozez cum trebuie. Una dintre sticle nu avea niciun ajutor pentru asta, pur si simplu scoteai capacul și turnai, iar cealaltă sticlă avea pulverizator ( care mergea greu ) și nu prea ieșea uleiul, mai mult se prelingea pe sticlă. Foloseam uleiul ăsta pentru păr. Dar de când am dat de cel de cocos, nu prea mai folosesc alte uleiuri.

    Am mai avut într-un timp o încercare cu uleiul de migdale dulci. Dar am uitat de el.

    Foarte simpatic pisoiul. Poza în care și-a bagat nasul în borcan ... nu știu dacă te poți uita la poza respectivă fără să schițezi măcar un zâmbet.

    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andreea,

      Dacă te hotărăști că vrei să mai încerci ulei de argan, începe cu acesta - are pompiță și merge foarte bine. Chiar și cel de migdale dulci de la Solaris are picurător, așa că nu există probleme de genul „prea greu” sau „prea mult/puțin”. Am uitat să menționez în șirul de variante de folosire că merge și pentru epilat. Chiar am încercat o dată și mi-a plăcut mult. Lama alunecă ușor și nici nu am parte de iritații după. Babadook e un scumpicioi, îmi înseninează zilele. Pup!

      Delete
  5. Ha, ha, sunt curioasa ce ar face Minnie a mea cu un ulei de cocos :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi să faci o probă, Ani, să vezi dacă-i place/ dacă primește produsul accept :))

      Delete
  6. Eu nu pot nici sa desfac borcanul de ulei de cocos fara sa ma asalteze nemernicele, le place tare mult si daca ar putea desface ele singure capacul, clar nu as mai putea tine ulei in casa! :))
    M-ai amuzat cu Babadook al tau, e un simpatic!
    Va pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, să înțeleg că e preferat de mai multe reprezentante ale speciei :)) Sunt tare dulci și curioși, chiar dacă multe lucruri ajung să fie bine ținute/ascunse, tocmai ca să nu aibă acces la ele. Pupici!

      Delete
  7. Hei Ioana.. sunt noua pe site-ul tau, insa imi place mult postarea ta.. nu am incercat inca nici un ulei, insa in ultima saptamana am tot incercat sa ma documentez despre ele :))) Vreau sa te intreb daca uleiul de cocos nu ingrasa parul ( ai spus ca il folosesti si pe scalp)? Nu am apucat inca sa "cercetez" site-ul tau, insa sunt sigura ca ai multe postari dragute! Astept cu nerabdare postari viitoare despre uleiuri ;)), vreau sa incerc toate remediile naturiste pentru frumusete. Pana data viitoare, toate cele bune.. aa si sa nu uit, dragut pisoiul tau.
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anca,

      Părul meu se îngrasă repede la rădăcină și e normal spre uscat pe lungime (foarte uscat la vârfuri). Eu fac o mască cu ulei de cocos o dată pe săptămână, câteodată de două ori - dacă am timp și îl las să acționeze cât pot de mult. Îl aplic pe părul uscat și fac asta înainte de spălare. Apoi spăl normal, aplic și balsam și clătesc. Nu îngrașă părul deloc, pentru că nu îl las acolo, ci îl curăț. Mai aplic uneori pe vârfuri, fac asta doar când e foarte frig, dar aplic puțin de tot, pentru că altfel ar arăta aiurea. Să stai fără grijă, uleiul de cocos nu-ți va îngrășa părul, îl va hidrata doar. Dacă mai ai întrebări, să-mi spui :) Și eu abia aștept să povestesc și despre celelalte uleiuri :D Te pup!

      Delete
  8. Ioana, doar ce ti-am descoperit blogul! L-am citit pe tot, de la A la Z, a fost atat de relaxant si am invatat o gramada de tips& tricks noi! Tu esti mai mult decat frumoasa, esti superba, iar tema blogului este minunata, imi place la nebunie! Citind tot blogul intr-o zi, nu pot sa nu observ ca ai ajuns la tenul perfect, mi-ar placea daca ai timp sa faci o rutina a tenului tau, sa ne spui despre problemele cu care te-ai confruntat, pentru ca si la mine a fost asemanator, abia acum pot sa zic ca l-am mai scos la lumina!

    Te-am luat si in blogroll la mine, sa fiu sigura ca nu uit link-ul sau ceva! Te citesc cu drag, suflet frumos! Te pup.

    PS; Ca sa fiu si la subiect nitel, eu mor dupa uleiuri: cocos, argan, migdale dulci...yummm! Pe fata nu le pun, imi e frica, dar pe par "inainte cu tupeu" :)))))

    http://ciobacristina.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vai, Cristina,

      M-ai topit cu comentariul ăsta. Mulțumesc! Sigur că voi scrie un articol, chiar plănuiam un mic update la rutina de îngrijire. Să știi că pe ten și mie mi-e frică să le pun, câteodată îmi doresc să fi avut pielea mai puțin sensibilă și să le pot folosi liniștită. Dar cu uleiul de jojoba nu am avut probleme, e ideal pentru tenul mixt/gras, pentru că are procent oleic mititel. Cu ocazia asta te-am descoperit și eu pe tine :D Te pup și eu, să ai o zi faină și-un weekend minunat!

      Delete
  9. le-am castigat si eu la un concurs si de abia astept sa le primesc!

    ReplyDelete
  10. Ca să laud şi eu efectele foarte bune ale uleiului de cocos asupra părului, iată cum mi-am salvat eu părul cu ajutorul acestui ulei natural: http://podoabacapilara.blogspot.ro/2016/01/cum-mi-am-salvat-parul-cu-ajutorul.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună,

      Da, chiar e foarte bun! Și pe mine m-a ajutat mult și îl folosesc în continuare pe coate, călcâie, genunchi, păr, uneori pe iritații ale pielii (cum am pățit când am insistat prea mult cu ceara la epilat și m-am iritat) și chiar pentru demachiere :) Mersi de link :)

      Delete