February 25, 2015

MICI PLACERI VINOVATE // EXFOLIEREA MECANICA


Am intitulat articolul „Mici plăceri vinovate” - nu neapărat pentru că m-aș face vinovată de ceva, însă, cu toate că sunt conștientă de puterea infinit mai mare a exfolianților chimici, nu pot renunța la exfolierea mecanică. Iubesc scrub-urile - le cumpăr sau mi se fac singură și e o adevărată plăcere să le folosesc. Din cele încercate recent, vreau să amintesc două: scrub-ul Camil, pe care l-am prezentat și în articolul cu cele mai bune investiții și încă unul de la QI Cosmetics.



Lista de ingrediente

Camil Sugar Body Scrub Vanilla & Sandalwood are particule destul de mari, care nu zgârie, lucru foarte pe gustul meu (când vine vorba de exfoliere corporală nu sunt deloc gentle). Scrub-ul are un miros plăcut, dulceag și o cantitate de 300 gr - care m-a ținut în jur de 2 luni (l-am folosit o dată/ săptămână). Consistența este una cremoasă și se întinde foarte ușor pe corp, așa că poți acoperi mai multe zone cu puțin produs. 

Dacă te tentează, are și un preț prietenos, iar acum e și redus pe site-ul Lady's. Îl găsești aici. Mai au disponibile variantele cu Cafea/Miere, Caramel/Ciocolată, Rodie/Mango și Macadamia/Cocos. În afară de cel încercat, l-am mai mirosit pe cel cu Caramel și Ciocolată, însă nu m-a impresionat. Dar următoarele pe listă sunt cel cu Cafea/Miere și Rodie/Mango. Can't wait!


Cel de-al doilea scrub este, de fapt, o mostră, dar mi-a fost suficientă pentru a-mi face o idee și pentru a ajunge să-l iubesc. E vorba despre Citrus Fresh Sugar Scrub de la QI Cosmetics, o companie de produse naturale handmade, produse în serii mici. Citrus Fresh m-a impresionat în primul rând cu mirosul lui (very sweetery fresh), iar apoi prin faptul că este foarte uleios. Uleiurile din compoziție rămân pe piele după clătire și mie-mi place să le masez bine-bine.

Îl folosesc pe mâini, după spălare. Aplic foarte puțin produs, cam cât pot lua pe un deget, exfoliez, clătesc, iar apoi masez uleiurile rămase și nu mai am nevoie de cremă de mâini sau produse pentru cuticule. E minunat! Dacă vrei să-l încerci, îl găsești aici. Produsul full-size are o cantitate de 120 ml și costă 45 lei.

Le recomand pe ambele cu căldură, mai ales dacă ai o pasiune pentru produsele exfoliante! Dacă ești fană DIY, aici ai o idee de scrub făcut în casă. It smells delicious!



Și dacă tot suntem la capitolul exfoliere, am zis să las și treaba asta aici: pentru exfolierea tenului îmi place să folosesc produse cu particule cât mai mici și fine. În general nu mă arunc să cumpăr, pentru că îmi prepar acasă ceva rapid și eficient. 

Folosesc bicarbonatul de sodiu, amestecat cu puțin gel pentru spălare și masez 2-3 minute pielea, după care clătesc. N-am cum să nu recunosc că ador senzația de piele fină de după „tratament”. Însă țin să menționez că frecvența la capitolul ten este una mai redusă - o dată la două săptămâni/ două săptămâni-jumătate și mă feresc să fac asta dacă am monstruleți, tocmai pentru a nu-i sparge/a nu împrăștia the horror peste tot. În rest, exfoliantul lichid BHA 2% de la Paula's Choice rămâne baza. I-am făcut review aici, iar efectele lui le poți vedea aici. Ce-mi mai place să revăd evoluția în bine a tenului meu :))


Tu preferi exfolierea mecanică sau chimică? Ce scrub-uri ți-au cucerit inima?


3 comments :

  1. Exfolierea chimica nu am testat-o inca, pe cand despre cea mecanica, zatul de cafea, malaiul in amestec cu gel de dus sau peste pielea sapunita cand nu am sapunul cu cafea de la Jovis, sunt prietenii mei!
    Si pe mine ma incanta cel cu miere si cafea, apropos de miere, cand am zaharisita imi exfoliez tenul cu ea. 2 in 1. Si bicarbonat folosesc.
    Pentru corp am incercat si cateva de la Sabon... tres bon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela,

      Și eu sunt fană mălai și zaț de cafea, împreună sau separat, amestecate cu gel de duș sau direct pe pielea săpunită. Câteodată pun și scorțișoară, un parf acolo. Adevărul e că pentru exfoliat, nici nu e nevoie de produse ambalate, că le poți face acasă. Dar îmi plac, ce să fac! Și unele arată așa frumos că ajung să le iau :)) De la Sabon am încercat doar sare de baie și cremă pentru picioare deocamdată, dar vreau să testez mai multe în viitor :D Te pup!

      Delete
  2. eu sunt fana exfoliere :) si deasemenea fana exfoliantelor. momentan folosesc pentru corp unul de la Balea cu scortisoara si pentru ten unul de la Organic Shop cu cafea.

    ReplyDelete