February 27, 2015

TAG // GET TO KNOW ME


Monica de la Beautyinfiveminutes m-a tăguit cu acest Get to know me tag. Pe care l-am făcut cu drag și pe care sper să-l citești cu plăcere. Nu prea știu pe cine să tăguiesc mai departe, dar invit fetili să preia tag-ul. Are întrebările gata făcute, nici nu trebuie să stai prea mult pe gânduri legat de ce să spui despre tine :) P.S. Happy Friday!


1. Ai fost botezată după cineva?

Nu. Chiar am întrebat-o pe mama acum un an și ceva care e povestea numelui meu, pentru că nu o știam și speram la ceva poveste frumoasă, demnă de un film. Am aflat, spre dezamăgirea mea, că lucrurile au stat foarte sec: în maternitate oscila între Anca și Oana, iar una din asistente i-a sugerat numele de Ioana. Și Ioana a rămas. Mă bucur, pentru că nu mă văd altfel acum, deși când eram mai mică, mi se părea că mi se potrivește Corina - fără vreo explicație logică.

2. Când ai plâns ultima oară?

La Crăciun, când Babadook se comporta ciudat pentru că era foarte răcit și nu știam ce să-i fac, iar cabinetele veterinare din Botoșani erau închise. Eram atât de panicată, încât cea mai bună soluție pe care am găsit-o a fost să plâng. Cu el în brațe. Heartbreaking :) Până la urmă am reușit să prindem o consultație de urgență și am stricat cuiva masa de Crăciun, dar nu-mi pare rău.

3. Ai copii?

Nu. Sunt în etapa în care mă întreb de ce face lumea copii :) Și găsesc tot felul de variante, mai mult sau mai puțin altruiste. Semn că nu sunt  pregătită pentru un pui de om. Dar am un pui de pisică.

4. Ești sarcastică des?

Destul de (my bitch self).

5. Vei face bungee-jumping vreodată?

Dacă se vor alinia planetele și voi fi pusă în fața provocării, da. În rest - nu cred că am să merg eu de bunăvoie. Acum 10 ani eram mult mai curajoasă, dar s-a risipit curajul pe parcurs.

6. Care sunt cerealele preferate?

Habar nu am. Fortza? Pe astea le iau cel mai des de pe raft.

7. Care e primul lucru pe care-l observi la oameni?

Felul în care se uită la mine, atitudinea - asta la oamenii cu care intru în contact. În rest, când scanez undercover, îmi atrag atenția oamenii care se îmbracă fain sau fețele acoperite cu fond de ten portocaliu.

8. Ce culoare au ochii tăi?

Căprui închis, ușor de confundat cu ochii negri. Câteodată prind tente roșiatice (I shit you not).

9. Scary movie sau happy ending?

Scary movie. Deși au și astea, de multe ori, happy ending - pentru că cineva tot scapă. Prefer dramele și nu comediile romantice, iar din ultimele filme văzute mi-a plăcut mult The best offer.

10. Mirosuri preferate?

Cafea, benzină, Coco Mademoiselle, ojă, brad, scorțișoară, pâine la cuptor. Or mai fi, dar nu-mi vin acum.

11. Calculator sau televizor?

Calculator. Nu am televizor și nici nu intenționez să iau unul. Cu toate astea, când merg acasă, am momente în care rămân blocată în fața televizorului. Câteodată mi-e dor de Discovery și Animal Planet.

12. Care e locul în care ai fost cel mai departe de casă?

Am fost în Praga și Veneția. Și puțin prin Bulgaria. Sper să reușesc să călătoresc mai des, deși nu mă simt extraordinar de în siguranță în avioane. În 2013 am zburat pentru prima oară și eram atât de panicată încât încercam să sabotez plecarea. Mi-a plăcut decolarea, dar în rest...cred că am văzut prea multe filme și emisiuni cu accidente :)

13. Ai talente speciale?

Nu știu. Mă pricep cât de cât la desen, am ureche muzicală, dar nu aș cataloga astea ca talente speciale.

14. Unde te-ai născut?

În Botoșani. Acolo am crescut, iar după liceu am venit în București și am rămas aici. M-am obișnuit cu aglomerația, gălăgia și distanțele lungi. Când merg acasă mi se pare ciudat să traversez orașul în 10 minute, să fie liniște seara sau să nu am acces la servicii non-stop. Am observat, în schimb, că în Botoșani îmi ia mai mult să mă pregătesc de ieșit din casă decât aici. Nu știu de ce mă mișc mai greu acolo.

15. Ce hobby-uri ai?

Blogul - mostly. Îmi mai place să desenez, dar nu o fac atât de des. Sunt o ființă crafty (moștenire de la mama) și, atunci când am timp, chef și materiale, fac tot felul de minuni DIY. Oricum, mai toate se desfășoară indoor.

16. Ai animale?

Pe Babadook, le motan simpatic.


17. Ai frați/surori?

Da, un frate cu 6 ani mai mic. Adi, le artist (e la Conservator, la pian) și tot el e cel care mă ajută cu multe chestii tehnice legate de blog. Thanks, bro! Am să las aici o poză cu moaca lui mișto.


18. Ești îndrăgostită?

Very. Vara asta, de ziua mea, mă cadorisesc cu un soț :)) Am ales o poză reprezentativă cu mine și Andrei :)


10 comments :

  1. Ha ha ce tare e poza cu tine si prietenul tau :))) Te-am descoperit pe facebook de la Iguanitza and i like youuuu ! :))
    pupici

    ReplyDelete
  2. Ce draguuut, ce raspunsuri frumoase. M-am amuzat, mai ales cu ultima poza :))

    ReplyDelete
  3. Voiam sa fac ce fac de obicei: sa intru pe blog, sa ma uit peste postare si sa plec. Dar cand am citit ce film ti-a placut am zis sa iti las si comentariu :)) L-am gasit intamplator, anul trecut...sau acum 2 ani? Nu stiu,timpul zboara prea repede. Mi-a placut la nebunie si mi se pare unul din cele mai bune filme pe care le-am vazut in ultimul timp. Un film care te tine in suspans si la sfarsit te lasa cu gura cascata! Asa a fost filmul asta.
    Foarte mult mi-a placut si 21grams - l-am vazut de vreo 5 ori. Un film tare interesant, daca nu l-ai vazut ti-l recomand. Si Shutter Island mi s-a parut genial. Ho! Gata ca iti fac o lista cu filme de vazut :)))
    Copiii nu mi-au placut niciodata, incep sa scot zgomote dubioase cand vad vreun copilas mic pe undeva si nici nu ma grabesc sa fac unul :))
    Mirosul de benzina este si preferatul meu. As face baie-n benzina ha ha

    Hai ca in weekend cred ca raspund si eu la intrebarile astea.

    ReplyDelete
  4. foarte fain tag-ul! ma bucur ca ti-a placut. ce zodie esti ? sa nu zici ca esti Rac ca mine :)

    ReplyDelete
  5. Mie mi-a placut componenta foto - si poza cu fratele tau, si cea cu voi doi.
    Mi-a facut placere, Ioana!

    ReplyDelete
  6. Chiar m-am distrat citind această postare! :)
    Mulțumim!

    ReplyDelete
  7. Si eu am oroare de avioane, am calatorit ceva mai mult niste ani, am trecut prin ceva turbulente mai speciale si am ramas cu ceva... cosmare sa zic asa. Mi-au placut pozele din articol!! Super!

    ReplyDelete
  8. Am citit zambind si m-am amuzat cu ultima poza :))
    Imi pareti asa simpatici voi 2 si Babadook! Pupici

    ReplyDelete
  9. chiar mi-a facut placere sa citesc raspunsurile tale. La 3 sunt perfect de acord.

    ReplyDelete
  10. - foarte fain motanul;
    - as vrea sa vad mai des chestii facute de tine...deci, share cand ai ocazia :) ;
    - sa stii ca si eu ma intreb de ce face lumea copii, desi am deja unul :D...deci nu e nimic neobisnuit aici...daca va fi sa fie pt voi, foarte bine fiindca e o experienta extraordinara, daca nu va fi sa fie...don't worry;
    - trebuie sa iti invigi teama de a zbura fiindca sunt multe chestii de vazut, deci focus ;)...si eu am avut angoase vizavi de avioane insa mi-am dat seama ca dorinta de a cunoaste si a vedea e mult mai puternica si acum incerc sa ma pregatesc psihic de un zbor de 12 ore;
    - fratele tau arata mega-cool;
    - un film care mi-a ramas fixat pe creier: "The usual suspects" (dau pe spate dupa Kevin Spacey);
    - e fain cand gasesti sufletul pereche, nu?!
    PUP

    ReplyDelete