February 20, 2015

TAG // AROME DE IARNA


M-a tăguit draga de Lorena și mi-a dat ca temă pentru acasă tag-ul ăsta cu arome de iarnă (al ei e aici). Mai am unul pe hold, Get to know me și abia aștept să-l fac și pe acesta. Până atunci, iată o mică parte din preferatele mele în sezonul rece.

Parfumul preferat

Coco Mademoiselle. L-am purtat zilnic, îl ador și mi-e greu să întind mâna după altceva, deși aș vrea să pot. Pentru că, încet-încet, se termină și-i voi duce dorul.

Rujul preferat

Am preferat machiajul natural - flawless skin (sau, în fine, am încercat), sprâncene conturate (nu excesiv), rimel mult și rujuri în nuanțe cât mai cuminți. Așa că la capitolul ăsta trec L'Oreal Color Riche 302 Bois de Rose (swatch aici).

Oja preferată

Fără îndoială, preferata mea e minunata asta gri de la Oriflame The One. Nuanța se numește Steel, iar un swatch poți vedea în poza de aici.

Băutura preferată

Apă plată, pe care n-am s-o pozez. Următoarea băutură preferată în sezonul rece e ceaiul - iar în ultimele luni mi-am făcut de cap cu cele de la Solaris.

Mâncarea preferată

Nu am poză pentru secțiunea asta, dar știu ce să scriu. Am să aleg salata cu roșii, castraveți, brânză feta, frunze de salată, porumb dulce, rucola, ardei gras roșu și câteodată ulei de măsline. Fără sare, fără condimente. Și am mai mâncat pomelo în prostie. Love it!♥
Puloverul preferat

Am luat puloverul ăsta dintr-un magazin din Botoșani, de la raftul pentru bărbați, cu 60 lei. E foarte gros și moale, cu guler rotund și îl port cât de des pot. E cel mai purtat pulover din această iarnă.

Te invit să-mi spui în comentarii care sunt preferatele tale pentru sezonul rece. Nu e nevoie de povești lungi, câteva denumiri sunt suficiente. Weekend frumos și relaxant îți doresc!

6 comments :

  1. Replies
    1. Săr'mâna! Sunt puțin îndrăgostită de el :)) Te pup, Claudia!

      Delete
  2. Oh, si eu iubesc pomelo! :D
    Si la capitolul salata semanam tare bine, o ador si rareori pun sare/piper, imi ajung ingredientele :)
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, mie-mi place atât de mult cum se combină ingredientele ca gust, că nu mai simt nevoia să pun nimic pe lângă. Chiar aseară am făcut o tonă de salată - să fie :)) Și partea funny e că iarna mănânc mai multă salată decât vara :) Pupix!

      Delete
  3. Ce poze frumoase ai facut, Ioana!
    Ma bucur ca ai raspuns nominalizarii. Imi place puloverul! ♥
    Mie intr-un timp imi placea pomelo, acum nu ma mai atrage nimic la el :)), mi se pare prea "sec". :P
    Pupiiici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțuuumesc, Lorena! :* Arrgghh, cum poți să spui așa ceva despre pomelo? Mă doare inima :)) Te pupic! >:D<

      Delete