February 16, 2015

REVIEW: SCANDALEYES XTREME BY RIMMEL LONDON


Îmi propusesem să încep săptămâna cu altceva, însă mi-am adus aminte că am tot amânat (fără să vreau) un review despre un rimel pe care l-am folosit în ultimele două luni și am zis să povestesc întâi despre el. E vorba despre ScandalEyes Xtreme de la Rimmel London, rimel lansat în decembrie, la #dbbm3.


A fost prezentat ca un rimel care are multe de oferit, mulțumită periuței din silicon cu două părți: una destinată alungirii (cea cu perii mai lungi și tăiați drept) și una destinată volumului (cea cu perii scurți și formă ușor curbată). 


Formula mi se pare ușor cremoasă, poate prea moale pentru gusturile mele și, din acest motiv, se ia cam mult produs pe aplicator. Produs care apoi se transferă în exces pe gene și le încarcă, le lipește între ele - mai mult decât să le separe. În plus, am senzația că nici nu se distribuie egal și frumos, astfel că unele pâlcuri de gene sunt mai încărcate decât altele.



Cu toate că am încercat să aplic frumos și cu grijă, se observă cât de încărcate sunt, în special la vârfuri. Însă trebuie să recunosc că alungește genele, iar culoarea este intensă. Am aplicat câte un start cu partea pentru alungire, continuat de alte două cu partea pentru volum. 



Din lateral nu îmi place în mod deosebit cum se vede, iar rezultatul nu este unul uniform pentru ambii ochi (la dreptul se vede mai încărcat, la stângul - de parcă le-am chinuit), deși tehnica și numărul de straturi sunt aceleași. Am ajuns la concluzia că de vină e formula, nicidecum peria - care e foarte faină. Am schimbat-o cu una de la un alt rimel (care mi-a plăcut mult, dar pe care l-am dat gata) și cu toate astea nu am obținut rezultatele dorite.

Cum spuneam acum nu-știu-câte articole, la mine cea mai fericită combinație e între formula nu-prea-cremoasă-apoasă-subțire și perie. În ciuda faptului că am ochii mici, iar periuța mi s-a părut intimidantă la început, nu am reușit nici să mă murdăresc pe lângă, nici să-mi scot ochii. De menționat e și faptul că rezistă bine pe gene, chiar și în condiții mai puțin plăcute, nu se fărâmițează, se îndepărtează ușor (am încercat cu bifazic, lapte demachiant și micelară - separat, nu urmate una de alta) și nu am avut bătăi de cap în a-l face dus. Prețul e în jur de 30 lei.

P.S. La Adina arată absolut superb, frumos și ordonat. Asta ca să vezi că se poate mai bine ca la mine :)

Ai avut curiozitatea să-l încerci? Cum ți s-a părut? 

4 comments :

  1. Ooo, multumesc de surpriza, cand sa termin de citit articolul, ma regasesc si eu! :D
    Altfel, da, am vazut ca e genul de produs hit or miss, cred ca depinde foarte mult de "materialul clientului".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi ;) Să știi că depinde și de asta, deși eu încă nu sunt lămurită ce și cum. Pentru că am observat rimeluri cu texturi și aplicatoare asemănătoare care au rezultate foarte diferite. Bine că avem de unde alege! :D Te pup!

      Delete
  2. nu l-am incercat, dar in pozele tale incarca tare mult genele. am mai avut si eu un rimel de la Scandaleyes, la inceput nu mi-a placut, dar l-am lasat deoparte o luna si parca parca ne-am imprietenit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Știu ce spui, Claudia! Mi s-a întâmplat la fel cu o groază de produse. Cred că există și momente potrivite, iar uneori nu sunt pregătită pentru X produs :)) Așa că-l îndes în sertar, îl las acolo să zacă puțin, după care-l redescopăr și se înfiripă povești de dragoste :) Te pup!

      Delete