July 22, 2015

2 GIRLS 1 PRODUCT: #2 L'OREAL LA PALETTE NUDE - REVIEW & MAKEUP


Îți mai aduci aminte seria pe care am început-o împreună cu Georgia de la Cosmeticopedia? Well, astăzi e o zi mare, pentru că am revenit cu un episod nou. Ne-am tot gândit cum să abordăm subiectul și am hotărât să facem un scurt review paletei de la L'Oreal, Color Riche La Palette Nude, alături de o propunere de machiaj. Pentru că altfel cum să-ți dai seama cum se comportă, dacă nu așa?


Eu am intrat în posesia ei prin bunăvoința Georgiei, care mi-a trimis-o în iunie și de atunci o tot folosesc. Zilnic. Ba chiar am renunțat la multe din fardurile mono pe care le am și prefer să scot doar paleta din sertar. Nu dețin nicio altă paletă și cred că ratat ceva foarte interesant so far: să ai mai multe farduri într-un singur loc. O folosesc nu doar pentru machiajul ochilor, ci și pentru conturarea sprâncenelor sau a nasului (care e puțin strâmb, după cum bine vei observa în pozele de mai jos).

Nu știu când anume va apărea în România, însă dacă ești curioasă și ai ocazia să o iei, keep reading. Paleta are 10 farduri în nuanțe pământii, pentru că se poartă și pentru că, din punctul meu de vedere, sunt cele mai inspirate nuanțe pentru toate culorile/tipurile de ochi. Sunt ușor de folosit, bune și pentru machiaj de zi și pentru cel de seară, cu câte 5 nuanțe sidefate și 5 mate. Mi-ar fi plăcut ca nuanțele să aibă și denumiri - ar fi fost mai ușor de scris care anume îmi plac - dar ai să-ți dai seama din poze care din ele sunt cele mai folosite.

Fardurile nu sunt foarte pigmentate - dar fix asta îmi place. Prefer, în perioada asta, machiajul discret și cred că m-ar speria nuanțele foarte pigmentate și vizibile. Așa, singura metodă de a face culorile să vibreze puțin este să aplic o bază înainte și pentru mine e suficient. Pentru culori mai intense, poți reveni cu straturi suplimentare de fard. Dacă stau să mă gândesc, m-am ferit de farduri care-mi plac doar pentru că sunt prea pigmentate și nu le pot folosi mereu (un mov-prună intens, de exemplu). Așa că, dacă ești în aceeași oală cu mine, îți recomand paleta asta. Prețul se învârte undeva între 90-100 lei. Nu mi se pare o avere, dar nici ieftină nu e, to be honest.


Sunt destul de aglomerată în perioada asta, așa că mi-am permis să fac pozele în deplasare. Am avut o nuntă în weekend, la Vatra Dornei și, în timp ce mă pregăteam, Andrei țopăia în jurul meu și mai făcea câte o poză. Nu e un tutorial, însă am să povestesc pașii și ordinea aplicării culorilor. De fapt, asta era și ideea articolului: propuneri de machiaj pentru nunți, în calitate de invitată, pentru că guess what? E sezonul nunților :)

Mai jos e poza cu fața mea nemachiată, plimbată pe pernă doar 3 ore înainte de un drum de 7 ore jumătate. Am încercat să par cât de frumoasă am putut. Also, m-am tuns din nou, pentru că vreau să scap de rămășițele decolorării de vara trecută și să rămân doar cu păr sănătos. Wish me luck!



Nu încep machiajul ochilor fără noua mea descoperire și iubire: MAC Paint Pot în nuanța Soft Ochre. În majoritatea zilelor nici nu aplic fard, dar îmi place să pun Paint Pot-ul, pentru că așa am pleoapele mate toată ziua. Și ascunde roșeața specifică zonei ochilor. După asta, trec la aplicat concealer din abundență, mai ascund un semn-două, CC Cream sau fond de ten și machiajul ochilor. Ți-ar plăcea să fac pe viitor o postare cu produsele folosite pentru machiajul zilnic?


În ordinea numerotării din imagine, am aplicat fardurile zis way

♥ 1- ca bază pentru toată pleoapa am folosit un bej prăfuit, mat 
♥ 2- în jumătatea exterioară am folosit un bronz intens, sidefat
♥ 3- în jumătatea interioară un bejuliu foarte sidefat, pentru efectul de iluminare
♥ 4- în colțul extern am aplicat fardul maro mat (cel pe care îl folosesc și pentru sprâncene)
♥ 5- am amestecat frumos culorile, iar în pliu am pus bejuliul murdar și sidefat, numerotat cu 5
♥ 2- am revenit cu nuanța no.2 pe linia apei, pentru că așa am simțit că trebuie să fac :)

Rezultatul final a fost cel de mai jos - nu foarte intens, dar se vede că am ceva acolo și pare frumos. Nu sunt expertă în machiaj, în general urmez pași simpli, nu experimentez prea mult, pentru că nu vreau să dau greș. Prefer să fac ce știu că pot face și să arăt OK, decât să-mi blestem alegerile o seară întreagă.


Bineînțeles, look-ul nu este complet fără tuș. Știi de când nu am mai folosit tuș? De o veșnicie. Și, evident, am greșit linia. Dar am reușit să salvez totul cu un bețișor de urechi și puțin fard peste. Până la urmă am dovedit. Uite ce față concentrată am...


După puțin bronzer, multă pudră, pus vreo 700 de agrafe în păr și turnat jumătate de flacon de fixativ, ca să nu cadă, acesta este look-ul final. M-a ajutat și rochia, pentru că per total par gata de ceva eveniment pretty. Adică te prinzi că nu merg doar până la magazin să-mi iau pâine, nu? Rujul l-am pus după ce am ieșit din cameră. Am folosit Bare All de la Sleek.


Și, în caz că nu ai observat, lasă-mă să-ți deschid ochii: seria noastră de articole are și logo. Așa că de acum vei ști când e cazul să treci pe la Georgia și să citești și părerea ei despre același produs. Să nu uit: aici găsești propunerea ei de machiaj cu paleta L'Oreal La Palette Nude (Beige) și impresii despre farduri. Din partea mea, paleta primește nota 5/5, pentru că *am explicat mai sus de ce*.


So, ai cumpăra paleta asta? Mai ales că nu are fardurile foarte pigmentate? Sau spui pas? Ți-ar plăcea să mai vezi pe blog wannabe „tutoriale” de machiaj, cu produsele folosite și un cârnat de poze? If so, I will do better next time, I promise. Le pup!




4 comments :

  1. Imi plac foarte mult aceste tutoriale de machiaj si sunt fericita de cate ori cineva imi prezinta un produs nou. Eu folosesc de asemenea nuante discrete si ma joc cu iluminarea fetei. Am strans pana acum mai multe farduri mono, si ce sa vezi, sunt cam in nuantele prezente in aceasta paleta. Daca nu le-as fi avut, paleta mi s-ar fi parut demna de a fi achizitionata, mai ales ca este comod sa le ai pe toate intr-un loc. Deci iti multumesc pentru aceasta postare si sper sa mai citesc inca multe ca ea in viitor. Cu drag, Cornelia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Cornelia,

      Mă bucur nespus că ți-a plăcut articolul :) Sper și eu să am timp să fac cât mai multe de acest gen (și nu numai). Îți mulțumesc și eu că mă citești și îți mulțumesc pentru cuvintele frumoase care mi-au înseninat ziua. Te pup, Ioana.

      Delete
  2. Hihihi,e prima dată când intru pe blog și deja îmi place! :)) Mai ales ultima poză!
    Așaa, revenind... tutorialul mi se pare foarte drăguț și machiajul final e unul pe gustul meu, finuț și elegant. Paleta este foarte frumoasă, dar am să îi spun pas pentru că mai am farduri și palete. Ba chiar am palete pe care abia le folosesc...
    Chiar mi-ar plăcea o postare cu produsele pe care le folosești zilnic. ^_^
    Le pup! ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, mă bucur mult că îți place! Eu nu am palete, în general pentru că nu îmi plac toate nuanțele. Însă asta de la L'Oreal chiar are numai culori pe gustul meu :) Îmi fac timp de pozat și sper să postez cât de repede my daily makeup routine (care s-a diminuat ca timp/produse considerabil de când cu căldura asta). Le pup back! ♥

      Delete