August 3, 2015

SUMMER HAND THERAPY


Nu știu cum se face, dar vara parcă am mâinile mai uscate decât în restul anului. E posibil să fie de la spălat mai multe fructe și legume, bălăcit prin apă sau soarele puternic. Cert e că produsele de îngrijire pentru mâini devin o constantă. În postarea cu noutățile cosmetice adunate în ultimele câteva luni ți-am arătat un set de îngrijire pentru mâini de la Crabtree & Evelyn și două produse pentru îngrijirea cuticulelor, așa că azi dezvolt puțin subiectul.


Setul de care aminteam mai sus conține 4 produse, care vin ambalate într-o cutie de carton super frumoasă (pe care nu știu unde am pus-o, pentru că aș fi vrut să-i fac și poză): un gel antibacterian (50 ml), un scrub (50 ml), o cremă de mâini (25 g) și o ojă (15 ml). Toate produsele sunt travel size, deci bune de purtat în geantă sau de luat în bagaj. Gelul și crema de mâini stau deja în geantă și le folosesc zi de zi.

Sunt mare fană geluri antibacteriene, însă ce-mi place în mod deosebit la cel de la Crabtree & Evelyn, pe lângă mirosul delicios (gama Gardeners e preferata mea, cu note de plante grădinărești: lavandă, salvie, cimbru & rozmarin), este faptul că nu-mi usucă pielea. 

Scrub-ul e și el pe lista de preferate, pentru că-mi place să mă scrub-uiesc, chiar și pe mâini. Iar după ce am terminat mini size-ul de la Soap&Glory, l-am pus pe acesta lângă chiuvetă și, din când în când, îl folosesc înainte de a mă spăla pe mâini. Mi se pare mult mai eficientă metoda scrub-uitului pe uscat. Iau 2-3 picături de apă, doar cât să dau impresia că mi-am udat mâinile, pun scrub-ul și îl masez bine, după care clătesc și usuc. Mi se pare că în felul ăsta evit dizolvarea particulelor abrazive și am parte de o exfoliere mai pe gustul meu.


Crema de mâini este foarte emolientă și e o adevărată plăcere să o folosesc inclusiv pe coate, care se usucă în prostie și arată de parcă m-am târât pe o uliță plină de pietricele, dacă nu am grijă să le hidratez. O folosesc de cel puțin 3 ori pe zi și încă mă ține, pentru că se întinde bine și ușor și nu am nevoie de mult produs per aplicare. Îmi mai place la ea că se numește nu „cremă de mâini”, ci „terapie”// „ultra-moisturising hand therapy”, de unde și titlul articolului. Îmi place și ilustrația cu femeia care grădinărește, de fapt, tot conceptul acestei game - de produse destinate celor care-și muncesc mâinile și au nevoie de îngrijire extra.


Oja care vine la pachet este în nuanța Petal Pink, un roz discret, translucid, care dă o culoare „sănătoasă” unghiilor și deci un aspect îngrijit mâinilor. Nu i-am făcut swatch pentru că recent mi-am ros unghiile și nu e nimic de văzut acolo. În plus, m-am jucat cu niște tuș pentru ștampile și am reușit să mă mânjesc (că nu pot să o spun altfel).


Setul conține cam tot ce-ți trebuie pentru îngrijirea mâinilor, produsele sunt bune și le recomand. Dacă ai ocazia să treci și prin magazinul lor din Sun Plaza și să sniff-uiești gamele, să-mi spui cum ți se pare Gardeners sau care-ți place mai mult. În caz că te tentează, îl găsești aici, alături de variante full-size pentru scrub și crema de mâini. Eu intenționez să o iau pe cea din urmă în varianta mare, ca să-mi ajungă cât de mult se poate. 


Spuneam că setul are aproape tot ce-i trebuie pentru că ar fi mers și un ulei de cuticule, în opinia mea. Dar se rezolvă. Momentan folosesc două produse pentru cuticule, ambele de la Sally Hansen: uleiul cu vitamina E și balsamul Cuticle Eraser. Balsamul stă în geantă, e cea mai sigură metodă, pentru că nu are ce să curgă, iar uleiul stă acasă, în sertarul de la birou.


În ciuda entuziasmului meu fantastic că am pus în sfârșit gheara pe balsamul ăsta, nu-mi place. Nu înmoaie cuticulele, decât foarte greu, nu sunt mai ușor de îndepărtat după și rămâne strâns în jurul lor, riscând să-i lași pe alții să creadă că doar ce ți-ai băgat degetele în iaurt și nu te-ai șters bine. Lasă un fel de peliculă albicioasă (mai degrabă un alb murdar), care nu se absoarbe neam și pare că ai strâns multe mizerii pe-acolo. Miroase frumos, a castravete și are un ambalaj foarte atractiv, dar poate deveni o provocare să-l deschizi dacă te-ai dat cu cremă de mâini inainte. 

În schimb, uleiul este divin. Le înmoaie imediat, le hidratează, le face să arate de 1000 de ori mai bine chiar și când nu ai avut timp să le bibilești. Îl folosesc des și așa prelungesc distanța între vizitele la salon - a început să-mi placă bibilitul cuticulelor cu freza și mă bate gândul să-mi iau una acasă.

Acestea sunt singurele produse pe care le folosesc momentan pentru îngrijirea unghiilor. De aproape o lună jumătate nu am pus ojă pe unghii (și nu-mi pare rău, deși mi-e puțin dor). Din când în când le mai masez cu ulei de cocos, atunci când îl încălzesc pentru măștile capilare. Atât că trebuie să mă opresc din a roade unghiile :) Tips & tricks, alte produse demne de recomandat, păreri și impresii, toate sunt binevenite în căsuța de comentarii, care este foooarte primitoare :)

Have a wonderful week, ladies!


4 comments :

  1. "pentru că recent mi-am ros unghiile" - I LOLed! :)) M-ai convins cu uleiul de cuticule! La mine, culmea, mainile si unghiile arata mai bine ca oricand, nu se mai usuca, nu necesita atentie speciala. De fapt mi-am amintit acum ca n-am mai folosit ulei pentru cuticule de vreo 3 saptamani si n-am simtit deloc nevoia. Dar vine iarna si imi iau revansa...
    Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Of, la mine arată puțin oribil și fără ulei, nu știu ce se întâmplă. Poate pentru că nu mai iau ulei de pește, să fiu hidratată inside-out. Și dacă nu le bibilesc săptămânal, mai bine nu ies din casă :)) Uleiul e minunat, mă bucur mult că l-am luat (de pe e-mag și nici nu a fost scump). Te pup!

      Delete
  2. Salut, Ioana!
    Am si eu balsamul acela pentru cuticule. Din pacate e o mare dezamagire. Ramine exact cum ai spus, pe cuticule, de parca nu te-ai spalat bine pe miini.
    In alta ordine de idei, interesant blog-ul tau, mi-a placut. Am sa mai revin!
    Numai bine!
    Oana V.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Oana,

      Cred că asta e cea mai bună descriere pentru aspectul pe care-l lasă :) Că nu te-ai spălat pe mâini. Îmi pare rău, că părea ideal ca formulă pentru luat în geantă. Cele sub formă de ulei curg aproape mereu (cu câteva excepții). Mă bucur mult că îți place blogul, mi-ai înseninat ziua :) Și te aștept să revii aici.

      Ioana

      Delete