August 30, 2015

NOTD FAIL, DAR CU O POVESTE FAINĂ


Aș vrea ca astea să fie unghiile mele, dar nu. Nu au nicio treabă cu realitatea mea. Cu toate astea, am hotărât să postez această imagine, care mi-a servit drept sursă de inspirație, alături de imaginea în care am surprins esența celui mai mare fail al meu în materie de modele pe unghii. The horror se află mai jos:


Mi-a plăcut la nebunie modelul, culorile alese și petele sclipicioase de glitter auriu, mi se pare un model edgy și totuși delicat - poate de la baza aia lăptoasă, nu știu. Inițial, am încercat să-l semi-reproduc cu bandă adezivă de hârtie, dar a pătruns oja pe dedesubt și s-a stricat tot. Apoi am încercat cu o pensulă foarte subțire, dar îmi tremurau mâinile.

În fine, totul a început când am dat peste un articol care promova un salon din Los Angeles, cu un concept care mi s-a părut foarte tare. Salonul se numește Enamel Diction, iar contul lor de Instagram e aici - în caz că ai nevoie de surse de inspirație.

Ce mi-a plăcut? Salonul oferă un serviciu, Colorstrology pe numele lui, unde culorile pentru manichiură/pedichiură se aleg în funcție de zodia ta. How cool is that? Fiecare zodie are un raft dedicat, plin de oje în culorile aferente. În mod surprinzător pentru mine, raftul pentru zodia mea(Gemeni) era plin de culori turbate pe care le-aș purta nu rar, ci mega-rar spre mai deloc. M-au atras în schimb nuanțele calde, nude, destul de cuminți, cu cele câteva pete de gri - la care aș adăuga și nuanțele astea de albastru din imaginea header, plus un verde-petrol.  

Dar citind articolul, observi că expertul din salon îți recomandă să nu te iei după culorile pentru zodia ta, ci să te concentrezi pe ce te atrage (în cazul meu, culorile pentru Balanță și Vărsător - măcar am rămas în zona zodiilor de Aer). În fine, ideea e că tipa aia din salon e astrolog și-ți face o hartă „stelară”, se folosește de ea pentru a-și da seama ce e OK și ce nu în viața ta acum, iar apoi se folosește de culori ca metodă de vindecare (cromoterapie).  

Mi se pare cea mai tare chestie pe care am descoperit-o în ultima vreme în materie de manichiură. E ca și cum ai merge la psiholog, doar că mai bine: pleci și cu unghiile făcute, în culori cu puteri magice care au grijă de tine. Da, am o perioadă în care unicornii roz sunt prietenii mei cei mai buni.

Până și modelul este gândit în funcție de harta astrală și da, poate părea ceva foarte fancy - mod bun de a încasa mai mulți bani, dar pe bune că e catchy as fuck! Ar merge și pe consiliere vestimentară treaba asta, nu?

Ah, încă o chestie care mi se pare tare e povestea tipei care oferă acest serviciu în salon: Rose Theodora, absolventă de neuroștiință și istoria artei, dar pasionată de astrologie și ajunsă în salon datorită ideii de a îmbina culorile și astrologia pentru a crea un serviciu awesome. Deci poți face ce-ți place în tot felul de contexte, trebuie doar să găsești legătura :) 

Acum nu mai trebuie decât să-mi fac o programare și să mă apuc de chetă pentru un bilet către L.A. That should be simple...

3 comments :

  1. Mihaela Grigoras
    M-ai facut curioasa, caci si eu sunt gemeni... voi intra pe pagina lor, sa vad ce culori ne sunt indicate astral ! :D O zi inspirata !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Mihaela :)

      Suntem surori de zodie :D Să vezi că la unele imagini descriu în detaliu culorile alese și proprietățile lor. Mie mi se pare foarte fain, chiar am să încep mă documentez pe tema cromoterapiei :D Te pup!

      Delete
  2. Ce concept inedit, au fost tare inspirati! Mie imi plac nuantele pe care le-am vazut pe raftul pentru taurasi :))
    Pup!

    ReplyDelete